Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. I savaitė

Balandžio 24, 2014 | Judita Malininaitė
+33
3
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. I savaitė

Esu šio eksperimento dalyvė ‒ Judita. Vieną mėnesį bandysiu „Kilo.lt“ sistemą. Šis projektas įdomus tuo, kad viskas vyksta internetu. Nėra jokio „gyvo“ bendravimo su treneriais ir dietologais, tačiau jie rūpinasi klientu su juo susirašinėdami. Svarbiausia, laikytis sudaryto mitybos ir sporto plano, savo rezultatus vesti į sistemą ir gražinti kūno linijas realybėje. Skamba puikiai, kai pavasaris jau įpusėjęs ir kai daugelis ima rūpintis savo kūno linijomis. 

Vis dėlto smalsu, ar ši sistema iš tiesų veikia? Galėsime tai stebėti kartu. Keturias savaites maitinsiuosi ir sportuosiu pagal „Kilo.lt“ sudarytą planą, o kiekvienos savaitės pabaigoje aprašysiu, kaip man sekėsi. 

Judita, kurios ūgis 172 cm, prasidėjus tyrimui sveria 74 kg.

Tikslas. Dalyvauju šiame projekte iš smalsumo. Ar gali dirbanti studentė, sporto klubui nerandanti laiko, o „kedukus“ išsitraukianti tik atšilus orams, rasti laiko sportuoti namuose ir valgyti pagal nustatytas valandas? Ar kompiuteryje „sėdintis“ treneris iš tikrųjų gali motyvuoti ir priversti padaryti 30 atsilenkimų? Į šiuos klausimus, matyt, atsakysiu tik po mėnesio. 

Sistema. Galima tik pasidžiaugti, kad tinklalapis yra paprastas ir visiems suprantamas. Labai patogu ir lengva naudotis. Aiškios visos skiltys: pagrindinis meniu, forumas, internetinė parduotuvė ir pagalbos skyrelis, kuriame galima rasti atsakymus į iškilusius klausimus.
 

Vienos dienos sporto planas

Sportas. Tikslingai pasirinkau sportą namuose, nes specialiai norėjau pažiūrėti, kokie pratimai man bus pasiūlyti. Sporto programą visoms savaitės dienoms susidėlioju pati. Galėjau rinktis tarp sporto ir aktyvios veiklos. 

Labai patinka trenerio parinkti pratimai! Aišku, nesu tikra, ar atlieku juos taisyklingai, bet vaizdo įrašą, kuriame pratimus atlieka pats treneris peržiūriu porą kartų. Stengiuosi viską atlikti sąžiningai ir nesimuliuoti. Sportuoti ‒ nesunku. Manau, kad kitą savaitę rašysiu treneriui, kad sudarytų sunkesnę programą. 

Dieta. Užsiregistravusi gavau žinutę, kad mitybos planas man bus sudarytas per 24 valandas, tačiau jis mano profilyje atsirado tik antros dienos vakare. Nors tas dvi dienas tik sportavau ir valgiau įprastinį maistą, didelio skirtumo vėliau nepajutau. Gal tik, kad valgyti reikia daugiau ir dažniau.

Mitybos planas toks: trys pagrindiniai valgymai ir dveji užkandžiai. Valgoma turi būti kas dvi tris valandas. Man visiška naujiena buvo tai, kad dietologė patarė pusryčiauti praėjus ne daugiau kaip pusvalandžiui po pabudimo, nes tuomet organizmas geriausiai pasisavina naudingas medžiagas. Vakarienę valgyti patariama likus dviem trims valandoms iki miego. Iš pradžių porcijos buvo per didelės, tačiau, kai pradėjau labiau sportuoti ir anksčiau eiti miegoti, organizmas priprato. 

Rekomenduojamas vandens kiekis

Maistas. Anketoje nurodžiau produktus (mėsa), kurių nenoriu, kad būtų mano mitybos plane. Tačiau džiaugiuosi, kad jis vis tiek nėra monotoniškas: sriubos, sumuštinukai, vaisiai, košės, salotos. Prie kiekvieno patiekalo yra parašyta jo energetinė vertė, pagaminimo laikas, kiekis ir receptas. 

Mano vienos dienos mitybos planas: 

  • pusryčiams ‒ keturi ryžių trapučiai su lašiša,
  • pietums ‒ spageti su pesto padažu,
  • pavakariams ‒ gūžinės salotos (dar vadinamos „aisbergo salotomis“) su pomidoru,
  • vakarienei ‒ virtos pupos. 

Po pusryčių praėjus trims valandoms suvalgiau du bananus. Kiekvieną dieną turiu išgerti daugiau nei du litrus vandens. Patiekalai kartojasi ir jaučiu, kad greitu metu gali nusibosti, todėl jau kitą savaitę rašysiu dietologei, kad ką nors pakeistų arba pridėsiu savo norimą patiekalą. 

Sistemoje yra netgi nurodytas pirkinių sąrašas kiekvienai dienai, tad nuėjusi į parduotuvę iškart galiu apsipirkti visai savaitei. Todėl, nors ir parduotuvėje obuoliams taikoma nuolaida, bet perku šešis vienetus, o ne kilogramą. 

Kontrolė. Turbūt didžiausias minusas tas, kad kiekvieną dieną turiu prisijungti prie sistemos ir atsakyti į kelis klausimus apie praėjusią dieną. Kelis kartus buvau pamiršusi, tad gavau SMS žinutę į telefoną, kad prisijungčiau ir įvertinčiau vakarykštės dienos miegą, aktyvumą, mitybą ir savijautą. Ši kontrolė šiek tiek vargina... 

Judita, išbandanti sistemą „Kilo.lt“Motyvacija. Įvertinus praėjusią dieną, atnaujinant savo asmeninius duomenis ar tiesiog būnant aktyviu „Kilo.lt“ lankytoju galima gauti taškų, kurie savaitės pabaigoje gali virsti dovana. Daugiausiai taškų surinkęs narys gauna nemokamą trijų dienų narystės pratęsimą. Per mėnesį savo laikotarpį galima prasitęsti dviem savaitėmis. Jei asmeniniai rezultatai eina blogyn, taškus galiu ir prarasti. 

Skamba lyg ir neblogai, bet... Nežinau, ar čia man taip vienai nutiko ar ir kitiems nariams, bet pamačius, kad per savaitę surinkau 60 taškų, o daugiausiai surinkęs žmogus turi beveik du tūkstančius taškų, motyvacija nedidėja. Kažkas netvarkoj. 

Rezultatai. Praėjus savaitei negaliu girtis dideliais pasiekimais, nes mitybos plano laikausi dar tik penkias dienas, o sportuoju šešias. Aišku, penktos dienos vakarą ir kojas iškėliau aukščiau, ir pratimus pilvo presui atlikau lengviau. 

Sunkiausias dalykas yra valgymas tam tikru laiku, nes visąlaik žvilgčioju į laikrodį. Anksčiau jokio mitybos plano neturėjau. Pirmosios savaitės rezultatas – geresnė savijauta, didesnis pasitikėjimas savimi ir vienas prarastas kilogramas. 

Per savaitę pasiektas rezultatas ‒ atsikratytas 1 kg (dabartinis Juditos svoris ‒ 73 kg). 

Sekite mėnesį truksiantį eksperimentą. Antroji Juditos dienoraščio dalis – jau kitą savaitę. Sėkmės ir kantrybės, atsisakant ne tik keksiukų su šokoladu, bet ir sportuojant!

© Nuotraukos iš asmeninio archyvo ir Vidmanto Samuolio

Taip pat skaitykite:
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. II savaitė »
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. III savaitė »
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. IV savaitė »

+33
3
  • Nutukimas
  • Antsvoris
  • Bulimija
  • Anoreksija
  • Sveika mityba
  • Dieta
  • Sporto nauda
  • Dietologai

Susiję straipsniai

  • Keistas poziuris / 2014-04-30 09:25:26

    Pirma gi savaite! Palaukim gal kai menuo praeis, o tuomet gal teiskim, m?

  • S / 2014-04-29 17:44:06

    :d TIK VINAS KILOGRAMAS NUMESTAS NU IR KAM MAKETI TADA 100LT TAI SUSIKTAI NARYSTEI KILO

  • dy / 2014-04-24 23:28:12

    Šaunuolė Judita !

Siųsk savo nuomonę
Kaip visiems laikams pamiršti dietas?
Kaip visiems laikams pamiršti dietas? Skundžiatės, jog niekaip nepavyksta atsikratyti nereikalingų kilogramų ant liemens ir klubų? Pavargote nuo dietų ir nuolatinių jo sukeliamų pasekmių – nuotaikos svyravimų bei „jo-jo efekto“? Tuomet pamirškite visas dietas ir pradėkite propaguoti intuityvų valgymą, kuris leis ne tik pagražinti kūno linijas, bet ir būti... +10 / 0 +10
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... +57 / -15 +42
Su „Figurella“ rezultatų pasieksite greičiau nei sporto klube!
Su „Figurella“ rezultatų pasieksite greičiau nei sporto klube! Dietos ir reguliarus lankymasis sporto klube reikalauja daug laiko ir valios pastangų. Lietuvoje jau spėjęs įsitvirtinti itališkas figūros dailinimo metodas figurella pagrįstas moksliniais tyrimais. Virš 30 metų Italijoje taikomo lieknėjimo metodo esmė ‒ mankštinimasis šiltoje, sandarioje erdvėje. Individualiai... +28 / 0 +28
FIT FOOD atsiliepimai – išbandėme trijų dienų sulčių programą!
FIT FOOD atsiliepimai – išbandėme trijų dienų sulčių programą! „Sulčių dietomis domėjausi jau seniai, skaičiau žmonių komentarus, sekiau FIT FOOD „Facebooką“ ir „Instragramo“ paskyrą. Esu bandžiusi tris dienas maitintis vien tirštaisiais kokteiliais (angl. „Smoothies“), bet FIT FOOD siūlo gerti skystas sultis tris ar net penkias dienas. Šios dietos tikslas – išsivalyti... 3 +33 / -10 +23
Laimos Vaikulės dieta. Gintarės dienoraštis. II dalis
Laimos Vaikulės dieta. Gintarės dienoraštis. II dalis Sėkmingai įveikusi tris Laimos Vaikulės dietos plano dienas, Gintarė buvo gyvybinga ir ryžtingai nusiteikusi, tačiau nepamiršo, jog tai dar tik pusiaukelė užsibrėžto tikslo link. Antrojoje dienoraščio dalyje – merginos pamąstymai apie obuolius, sportą ir plikytus pyragaičius, atradimai, patarimai ir... rezultatai! +23 / -2 +21
Japoniška dieta – per dvi savaites gali padėti atsikratyti iki 7 kg svorio
Japoniška dieta – per dvi savaites gali padėti atsikratyti iki 7 kg svorio Nepaisant savo pavadinimo, japoniška dieta neturi jokių sąsajų su tradicine šios šalies virtuve. Manoma, kad toks pavadinimas atsirado dėl to, kad dieta buvo sugalvota vienoje Japonijos klinikoje. +23 / -4 +19
Stebuklinga sriubos dieta – kur slypi paslaptis?
Stebuklinga sriubos dieta – kur slypi paslaptis? Po pasaulį pasklido sriubų fenomenas – galima valgyti kiek nori, kada nori ir per dvi savaites atsikratyti 8‒10 kg. Neįtikėtina? Apie tokius rezultatus kalba sriubos dietą išbandžiusieji. Forumuose galima rasti įvairių atsiliepimų, diskusijų ir receptų. Susidaro įspūdis, kad daugeliui pavyksta pasiekti norimą svorį vos kelias... +17 / -1 +16
Dukano dietos meniu. Antras etapas. Receptai
Dukano dietos meniu. Antras etapas. Receptai Sveikiname įveikusius pirmą Dukano dietos etapą ir pristatome antro dietos etapo meniu. Pasirūpinkite, kad jūsų šaldytuve netrūktų sveikų maisto produktų, o saldžius varškės sūrelius, padažus ar dešros gabaliuką atiduokite lieknam bičiuliui. Šiame straipsnyje rasite septynių antro Dukano dietos etapo dienų valgiaraštį... +26 / -12 +14
Populiarioji Pietų paplūdimio dieta
Populiarioji Pietų paplūdimio dieta Pietų paplūdimio dietos gimtinė – saulėtasis Majamis. Ją sugalvojo gydytojas kardiologas Arthuras Agatstonas, o prieš dešimt metų jo parašyta knyga buvo išleista penkių milijonų tiražu. Pasak gydytojo, ši dieta puikus pasirinkimas tiems, kurie siekia būti liekni. Pats gydytojas pripažįsta, kad nekūrė... +12 / 0 +12
Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti?
Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti? Šventinis laikotarpis mus apdovanojo džiugiomis akimirkomis su šeima ir artimais žmonėmis. Godžiai skanavome šventinį maistą, mėgavomės pokalbiais prie vyno taurės, kol galiausiai šventės pasibaigė, o priaugti kilogramai liko. Po šventinio laikotarpio moterys suskubo į sporto klubus ir laikytis dietos, jų tikslas vienas –... +10 / 0 +10