Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. III savaitė

Gegužės 9, 2014 | Judita Malininaitė
+32
2
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. III savaitė

„Jau tris savaites kasdien valgau penkis, o sportuoju du kartus per dieną. Atsiranda rutina, kuri dabar jau džiugina, nes tiksliai žinau, ką valgysiu poryt trečią valandą. Vis dėlto kiekvieną dieną iškyla abejonių, kurias veja šalin tik puiki savijauta ir gražėjantis vaizdas veidrodyje. Trečiąją savaitę nepakitusią svarstyklių rodyklę įveikė puiki organizmo būsena. O kas toliau?..“ Apie priešpaskutinę Juditos atliekamo eksperimento savaitę sužinosite perskaitę trečiąją dienoraščio dalį. 

Sportas. Vieną dieną suskaičiavau, kad darydama mankštą rytais ir bėgiodama vakarais, sportui kasdien skiriu valandą laiko. 

Skiltyje „Pagalba“ radau dažniausiai užduodamus klausimus ir atsakymus. Į klausimą „Ar valgyti prieš treniruotę, ar treniruotis nepavalgius?“ treneris atsako, kad ryte galima pasportuoti tuščiu skrandžiu, tačiau vakare, iki bėgimo likus 1‒2 valandoms, ką nors užkąsti būtina. Taigi ir vėl prireikė skaičiuoti, kaip susidėlioti sporto ir mitybos tvarkaraštį, nepamirštant kitų savo reikalų. Tad bėgioju po pavakarių praėjus dviem valandoms, o vakarieniauju iškart po 3‒4 kilometrų bėgimo. 

„... jei suskaičiuočiau, kiek išleisdavau anksčiau, kai maistą pirkdavau jau paruoštą, manau, kad suma susidarytų didesnė.“ Mityba. Jaučiu, kad valgau tikrą maistą: salotas, sriubas, vaisius, riešutus, košes. Didžiausia bėda buvo ta, kad anksčiau suvartodavau daug „tuščių“ angliavandenių, t. y. bandelių, makaronų, ryžių. Kai valgau daug vitaminų ir ląstelienos turinčio maisto, net nekyla mintis suvalgyti saldainį ar bandelę. 

Niekada nebuvau tas žmogus, kuris virtuvėje praleidžia daug laiko, tačiau dabar kepu lašišos kepsnį, verdu daržovių sriubą ar gaminu salotas. Aišku, džiaugiuosi, kad dabar galiu sau tai leisti. Taip pat negaliu sakyti, kad sveikai maitintis pigu, bet jei suskaičiuočiau, kiek išleisdavau anksčiau, kai maistą pirkdavau jau paruoštą, manau, kad suma susidarytų didesnė. 

Kadangi šiuo metu intensyviai dirbu protinį darbą, gavau dovanų juodojo šokolado. Tikrai negalėjau jo tiesiog padėti į lentyną ir toliau valgyti obuolį, tad atėjus pietų metui spagečius su pešto padažu iškeičiau į 100 g juodojo šokolado. Prisipažinsiu, kalorijų gavau beveik tiek pat, tačiau alkana buvau jau po pusvalandžio. Ko niekada dar nebuvo valgant pagal „Kilo.lt“ sudarytą mitybos planą. 

Vis dar sunku priprasti gerti daug vandens, todėl geriu daug arbatos. Per dieną kokius penkis šešis puodelius. Vandenį geriu tik atsikėlusi ryte.

Daržovių sriubaMano vienos dienos mitybos planas 

Pusryčiai: keturi ryžių trapučiai su lašiša (išbandžiau su citrinos ir agurko griežinėliais).
Priešpiečiai: daržovių sriuba su juodos duonos rieke.
Pietūs: 100 g virtų avinžirnių su špinatais.
Pavakariai: pomidorų salotos su saulėgrąžomis.
Vakarienė: 180 g tuno savo sultyse iš skardinės (sultis nupilu ir tuną valgau kartu su agurku arba pomidoru). 

Rūpestis. Dažniausiai „Kilo.lt“ platformoje gaudavau informacinio pobūdžio žinučių. Tačiau vieną rytą nustebau, kai pamačiau, kad man parašė treneris Andrius dėl pratimų. Tai buvo pirmasis toks pasiteiravimas dėl sporto plano per visas tris savaites. Buvo malonu, nudžiugino! Pažiūrėsiu, kokius pratimus pasiūlys su „hanteliukais“ ir eisiu ieškoti plastikinių buteliukų ir smėlio. 

Trenerio Andriaus komentaras

Savijauta. Jaučiuosi labai lengvai. O kai savijauta gera, tuomet ir motyvacijos nestinga. Neseniai pagavau save, kad eidama mieste stebiu save, kaip atrodau iš šalies, ieškau savo atvaizdo. Ir tai, ką matau, man patinka. 

Turiu daug energijos, tad kambarį tvarkausi kelis kartus per dieną, o jei jau nebėra ko tvarkyti, tuomet užsileidžiu muziką ir šoku. Pastebėjau, kad kai gerai jaučiuosi, tuomet ir mintys šviesesnės, ir idėjos kūrybiškesnės. 

Rezultatai. Po trečiosios savaitės svoris išliko toks pat. Truputėlį nuliūdau, bet raminu save, kad nieko čia blogo. Juk svarbu, kad jaučiuosi gerai ir senieji džinsai pasidarė laisvesni. 

Taigi trys savaitės – minus 3 kg ir puiki savijauta! (dabartinis Juditos svoris ‒ 71 kg) 

© Daržovių sriubos nuotrauka iš „Kilo.lt“ archyvo, kitų nuotraukų autorė Greta Kniežaitė.

Taip pat skaitykite:
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. I savaitė »
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. II savaitė »
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. IV savaitė » 

+32
2
  • Nutukimas
  • Bulimija
  • Anoreksija
  • Sveika mityba
  • Dieta
  • Sporto nauda
  • Dietologai

Susiję straipsniai

  • informatyvu / 2017-05-24 18:57:55

    puikus ir idomus straipsnis :)

  • :) / 2017-05-24 18:57:14

    puikus ir idomus straipsnis :)

Siųsk savo nuomonę
Kaip visiems laikams pamiršti dietas?
Kaip visiems laikams pamiršti dietas? Skundžiatės, jog niekaip nepavyksta atsikratyti nereikalingų kilogramų ant liemens ir klubų? Pavargote nuo dietų ir nuolatinių jo sukeliamų pasekmių – nuotaikos svyravimų bei „jo-jo efekto“? Tuomet pamirškite visas dietas ir pradėkite propaguoti intuityvų valgymą, kuris leis ne tik pagražinti kūno linijas, bet ir būti... +11 / 0 +11
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... 2 +59 / -15 +44
Laimos Vaikulės dieta. Gintarės dienoraštis. I dalis
Laimos Vaikulės dieta. Gintarės dienoraštis. I dalis Latvijos muzikos žvaigždė Laima Vaikulė, šiemet švęsianti savo šešiasdešimtąjį gimtadienį, vadinama grožio, jaunystės ir neblėstančios energijos etalonu. Dainininkės grakščios figūros paslaptis ― devynias dienas trunkanti dieta, kuri, pasak jos, be didesnių pastangų padeda atsikratyti net devynių kilogramų... 2 +33 / -4 +29
FIT FOOD atsiliepimai – išbandėme trijų dienų sulčių programą!
FIT FOOD atsiliepimai – išbandėme trijų dienų sulčių programą! „Sulčių dietomis domėjausi jau seniai, skaičiau žmonių komentarus, sekiau FIT FOOD „Facebooką“ ir „Instragramo“ paskyrą. Esu bandžiusi tris dienas maitintis vien tirštaisiais kokteiliais (angl. „Smoothies“), bet FIT FOOD siūlo gerti skystas sultis tris ar net penkias dienas. Šios dietos tikslas – išsivalyti... 5 +34 / -10 +24
Mityba pagal kraujo grupę. Meniu
Mityba pagal kraujo grupę. Meniu Daugelis, pabandę maitintis pagal savo kraujo grupę, ima nuolat vadovautis pagrindiniais mitybos principais. Kodėl? Nes mityba, pritaikyta konkrečios kraujo grupės žmogui, teigiamai veikia savijautą ir stiprina imunitetą. Jau rašėme apie mitybą pagal kraujo grupes, vartotinus ir vengtinus produktus, tad šįkart straipsnyje rasite... 3 +26 / -3 +23
Japoniška dieta – per dvi savaites gali padėti atsikratyti iki 7 kg svorio
Japoniška dieta – per dvi savaites gali padėti atsikratyti iki 7 kg svorio Nepaisant savo pavadinimo, japoniška dieta neturi jokių sąsajų su tradicine šios šalies virtuve. Manoma, kad toks pavadinimas atsirado dėl to, kad dieta buvo sugalvota vienoje Japonijos klinikoje. 2 +24 / -4 +20
Stebuklinga sriubos dieta – kur slypi paslaptis?
Stebuklinga sriubos dieta – kur slypi paslaptis? Po pasaulį pasklido sriubų fenomenas – galima valgyti kiek nori, kada nori ir per dvi savaites atsikratyti 8‒10 kg. Neįtikėtina? Apie tokius rezultatus kalba sriubos dietą išbandžiusieji. Forumuose galima rasti įvairių atsiliepimų, diskusijų ir receptų. Susidaro įspūdis, kad daugeliui pavyksta pasiekti norimą svorį vos kelias... 2 +17 / -1 +16
Kefyro dieta – gražioms kūno linijoms palaikyti
Kefyro dieta – gražioms kūno linijoms palaikyti Kefyro dieta itin paplitusi tarp garsių žmonių, tačiau ar žinome, kodėl ji tokia efektyvi, o kefyras taip vertinamas? Na, bet apie viską nuo pradžių. XX a. pradžioje Rusijos mokslininkas Mečnikovas kefyro naudą aprašė 1908 m. išleistoje knygoje „Kaip pailginti gyvenimą“. Jis buvo įsitikinęs, kad sveikata glūdi žarnyne,... 2 +19 / -4 +15
Kiaušinių dieta ir jos veiksmingumas
Kiaušinių dieta ir jos veiksmingumas Ar kiaušinių dieta iš tiesų veiksminga, ar tai tik užsienio „žvaigždžių“ pramanas? Kiaušinių dietą išpopuliarino Adrianas Brodis, kai besiruošdamas „Pianisto“ filmavimui per šešias savaites numetė net 14 kilogramų. Netrukus daugiau įžymybių pasekė jo pavyzdžiu ir gyrėsi atsikratytais kilogramais. 4 +22 / -9 +13
5 dažniausios klaidos laikantis dietos. Kaip jų išvengti?
5 dažniausios klaidos laikantis dietos. Kaip jų išvengti? Ištisas savaites maitinotės tik salotomis ir vaisiais, bet numetėte vos kelis gramus? Jūs ne viena. Išties galima sudaryti sąrašą klasikinių klaidų, kurias moterys daro laikydamosi dietos. Šių klaidų pasekmės sukelia tokį nusivylimą, kad kartais iš viso atsisakoma planų sulieknėti. +10 / 0 +10