Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. III savaitė

Gegužės 9, 2014 | Judita Malininaitė
+32
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. III savaitė

„Jau tris savaites kasdien valgau penkis, o sportuoju du kartus per dieną. Atsiranda rutina, kuri dabar jau džiugina, nes tiksliai žinau, ką valgysiu poryt trečią valandą. Vis dėlto kiekvieną dieną iškyla abejonių, kurias veja šalin tik puiki savijauta ir gražėjantis vaizdas veidrodyje. Trečiąją savaitę nepakitusią svarstyklių rodyklę įveikė puiki organizmo būsena. O kas toliau?..“ Apie priešpaskutinę Juditos atliekamo eksperimento savaitę sužinosite perskaitę trečiąją dienoraščio dalį. 

Sportas. Vieną dieną suskaičiavau, kad darydama mankštą rytais ir bėgiodama vakarais, sportui kasdien skiriu valandą laiko. 

Skiltyje „Pagalba“ radau dažniausiai užduodamus klausimus ir atsakymus. Į klausimą „Ar valgyti prieš treniruotę, ar treniruotis nepavalgius?“ treneris atsako, kad ryte galima pasportuoti tuščiu skrandžiu, tačiau vakare, iki bėgimo likus 1‒2 valandoms, ką nors užkąsti būtina. Taigi ir vėl prireikė skaičiuoti, kaip susidėlioti sporto ir mitybos tvarkaraštį, nepamirštant kitų savo reikalų. Tad bėgioju po pavakarių praėjus dviem valandoms, o vakarieniauju iškart po 3‒4 kilometrų bėgimo. 

„... jei suskaičiuočiau, kiek išleisdavau anksčiau, kai maistą pirkdavau jau paruoštą, manau, kad suma susidarytų didesnė.“ Mityba. Jaučiu, kad valgau tikrą maistą: salotas, sriubas, vaisius, riešutus, košes. Didžiausia bėda buvo ta, kad anksčiau suvartodavau daug „tuščių“ angliavandenių, t. y. bandelių, makaronų, ryžių. Kai valgau daug vitaminų ir ląstelienos turinčio maisto, net nekyla mintis suvalgyti saldainį ar bandelę. 

Niekada nebuvau tas žmogus, kuris virtuvėje praleidžia daug laiko, tačiau dabar kepu lašišos kepsnį, verdu daržovių sriubą ar gaminu salotas. Aišku, džiaugiuosi, kad dabar galiu sau tai leisti. Taip pat negaliu sakyti, kad sveikai maitintis pigu, bet jei suskaičiuočiau, kiek išleisdavau anksčiau, kai maistą pirkdavau jau paruoštą, manau, kad suma susidarytų didesnė. 

Kadangi šiuo metu intensyviai dirbu protinį darbą, gavau dovanų juodojo šokolado. Tikrai negalėjau jo tiesiog padėti į lentyną ir toliau valgyti obuolį, tad atėjus pietų metui spagečius su pešto padažu iškeičiau į 100 g juodojo šokolado. Prisipažinsiu, kalorijų gavau beveik tiek pat, tačiau alkana buvau jau po pusvalandžio. Ko niekada dar nebuvo valgant pagal „Kilo.lt“ sudarytą mitybos planą. 

Vis dar sunku priprasti gerti daug vandens, todėl geriu daug arbatos. Per dieną kokius penkis šešis puodelius. Vandenį geriu tik atsikėlusi ryte.

Daržovių sriubaMano vienos dienos mitybos planas 

Pusryčiai: keturi ryžių trapučiai su lašiša (išbandžiau su citrinos ir agurko griežinėliais).
Priešpiečiai: daržovių sriuba su juodos duonos rieke.
Pietūs: 100 g virtų avinžirnių su špinatais.
Pavakariai: pomidorų salotos su saulėgrąžomis.
Vakarienė: 180 g tuno savo sultyse iš skardinės (sultis nupilu ir tuną valgau kartu su agurku arba pomidoru). 

Rūpestis. Dažniausiai „Kilo.lt“ platformoje gaudavau informacinio pobūdžio žinučių. Tačiau vieną rytą nustebau, kai pamačiau, kad man parašė treneris Andrius dėl pratimų. Tai buvo pirmasis toks pasiteiravimas dėl sporto plano per visas tris savaites. Buvo malonu, nudžiugino! Pažiūrėsiu, kokius pratimus pasiūlys su „hanteliukais“ ir eisiu ieškoti plastikinių buteliukų ir smėlio. 

Trenerio Andriaus komentaras

Savijauta. Jaučiuosi labai lengvai. O kai savijauta gera, tuomet ir motyvacijos nestinga. Neseniai pagavau save, kad eidama mieste stebiu save, kaip atrodau iš šalies, ieškau savo atvaizdo. Ir tai, ką matau, man patinka. 

Turiu daug energijos, tad kambarį tvarkausi kelis kartus per dieną, o jei jau nebėra ko tvarkyti, tuomet užsileidžiu muziką ir šoku. Pastebėjau, kad kai gerai jaučiuosi, tuomet ir mintys šviesesnės, ir idėjos kūrybiškesnės. 

Rezultatai. Po trečiosios savaitės svoris išliko toks pat. Truputėlį nuliūdau, bet raminu save, kad nieko čia blogo. Juk svarbu, kad jaučiuosi gerai ir senieji džinsai pasidarė laisvesni. 

Taigi trys savaitės – minus 3 kg ir puiki savijauta! (dabartinis Juditos svoris ‒ 71 kg) 

© Daržovių sriubos nuotrauka iš „Kilo.lt“ archyvo, kitų nuotraukų autorė Greta Kniežaitė.

Taip pat skaitykite:
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. I savaitė »
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. II savaitė »
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. IV savaitė » 

+32
  • Nutukimas
  • Bulimija
  • Anoreksija
  • Sveika mityba
  • Dieta
  • Sporto nauda
  • Dietologai

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Kaip visiems laikams pamiršti dietas?
Kaip visiems laikams pamiršti dietas? Skundžiatės, jog niekaip nepavyksta atsikratyti nereikalingų kilogramų ant liemens ir klubų? Pavargote nuo dietų ir nuolatinių jo sukeliamų pasekmių – nuotaikos svyravimų bei „jo-jo efekto“? Tuomet pamirškite visas dietas ir pradėkite propaguoti intuityvų valgymą, kuris leis ne tik pagražinti kūno linijas, bet ir būti... +11 / 0 +11
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... 1 +59 / -18 +41
Laimos Vaikulės dieta. Gintarės dienoraštis. I dalis
Laimos Vaikulės dieta. Gintarės dienoraštis. I dalis Latvijos muzikos žvaigždė Laima Vaikulė, šiemet švęsianti savo šešiasdešimtąjį gimtadienį, vadinama grožio, jaunystės ir neblėstančios energijos etalonu. Dainininkės grakščios figūros paslaptis ― devynias dienas trunkanti dieta, kuri, pasak jos, be didesnių pastangų padeda atsikratyti net devynių kilogramų... 2 +33 / -4 +29
Paleo dieta – pirmykščių žmonių pėdomis
Paleo dieta – pirmykščių žmonių pėdomis Dietos pavadinimas (gr. palaios – senovinis) išduoda tai, kad Paleo dietos esmė ‒ pirmykščių žmonių mitybos įpročių laikymasis. Dažnai ši dieta pavadinama gyvenimo būdu, nes ėmus jos laikytis senuosius mitybos įpročius reikia keisti visam laikui. Tiesa, galima apsigauti ir pamanyti, kad teks maitintis vien šaknelėmis... +31 / -6 +25
Mityba pagal kraujo grupę. Meniu
Mityba pagal kraujo grupę. Meniu Daugelis, pabandę maitintis pagal savo kraujo grupę, ima nuolat vadovautis pagrindiniais mitybos principais. Kodėl? Nes mityba, pritaikyta konkrečios kraujo grupės žmogui, teigiamai veikia savijautą ir stiprina imunitetą. Jau rašėme apie mitybą pagal kraujo grupes, vartotinus ir vengtinus produktus, tad šįkart straipsnyje rasite... 2 +26 / -3 +23
Delčios dieta. Griežtos taisyklės ir meniu
Delčios dieta. Griežtos taisyklės ir meniu Nuo senų laikų žmonės tikėjo mėnulio daroma įtaka gamtai. Nuo mėnulio fazės priklauso ir žmogaus organizme susikaupusio vandens kiekio pokyčiai (vanduo sudaro net 60‒70 % žmogaus kūno). Tuo ir remiasi Delčios dieta. Manoma, kad būtent delčios metu paspartėja medžiagų apykaita, sumažėja apetitas ir maisto poreikis,... +22 / -2 +20
Stebuklinga sriubos dieta – kur slypi paslaptis?
Stebuklinga sriubos dieta – kur slypi paslaptis? Po pasaulį pasklido sriubų fenomenas – galima valgyti kiek nori, kada nori ir per dvi savaites atsikratyti 8‒10 kg. Neįtikėtina? Apie tokius rezultatus kalba sriubos dietą išbandžiusieji. Forumuose galima rasti įvairių atsiliepimų, diskusijų ir receptų. Susidaro įspūdis, kad daugeliui pavyksta pasiekti norimą svorį vos kelias... +17 / -1 +16
Kefyro dieta – gražioms kūno linijoms palaikyti
Kefyro dieta – gražioms kūno linijoms palaikyti Kefyro dieta itin paplitusi tarp garsių žmonių, tačiau ar žinome, kodėl ji tokia efektyvi, o kefyras taip vertinamas? Na, bet apie viską nuo pradžių. XX a. pradžioje Rusijos mokslininkas Mečnikovas kefyro naudą aprašė 1908 m. išleistoje knygoje „Kaip pailginti gyvenimą“. Jis buvo įsitikinęs, kad sveikata glūdi žarnyne,... +19 / -4 +15
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems Išgirdus frazę „baltymų dieta“ dažnam žmogui kyla asociacijų su sportininkų mityba. Ir ne veltui. Ši dieta pareikalaus iš jūsų tikro sportininko požiūrio: „Mano kūnas – mano tvirtovė.“ Šią tvirtovę turėsite kantriai ginti, nes klaidos, laikantis baltymų dietos, – neatleistinos. Baltymų dieta išties intensyvi ir... 3 +15 / -3 +12
Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti?
Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti? Šventinis laikotarpis mus apdovanojo džiugiomis akimirkomis su šeima ir artimais žmonėmis. Godžiai skanavome šventinį maistą, mėgavomės pokalbiais prie vyno taurės, kol galiausiai šventės pasibaigė, o priaugti kilogramai liko. Po šventinio laikotarpio moterys suskubo į sporto klubus ir laikytis dietos, jų tikslas vienas –... +10 / 0 +10