Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti?

Sausio 12, 2017 | Laura Rimgailė
+10
Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti?

Šventinis laikotarpis mus apdovanojo džiugiomis akimirkomis su šeima ir artimais žmonėmis. Godžiai skanavome šventinį maistą, mėgavomės pokalbiais prie vyno taurės, kol galiausiai šventės pasibaigė, o priaugti kilogramai liko. Po šventinio laikotarpio moterys suskubo į sporto klubus ir laikytis dietos, jų tikslas vienas – sveikai gyventi ir, galbūt, numesti vieną ar kitą, po švenčių atsiradusį, nereikalingą kilogramą.

Trys sportuojančių žmonių tipai

Jau daugiau nei pora metų Simona lanko sporto klubą. Ji mato, kad į sporto klubus dažniausiai renkasi trijų tipų žmonės: tie, kurie sportuoja dėl sveikatos, tie, kurie turi antsvorio ir jiems išties reikia numesti svorio, ir tie, kuriems sportas – tiesiog laisvalaikio praleidimo būdas.

Simona mato, kad sporto klube nemažai yra merginų, kurios yra lieknos it nendrės tačiau vis tiek sportuoja. Ji niekaip nesupranta, kodėl tos merginos prieš sportą nenusivalo makiažo, nepadaro apšilimo ir visas jų sportas – tai ant kardio treniruoklių atliekamos treniruotės. Tokias merginas Simona vadina „dėmesio trokštančiomis gazelėmis“ nes ji pastebi, kaip tokios jaunos merginos sporto klube nevengia paflirtuoti su sporto klube esančiais vaikinais.

"Asmenines treniruotes su treneriu renkasi tie, kurie yra patyrę traumų, jaučia skausmus sportuojant, skundžiasi įvairiais negalavimais."

Žmonės, kurie sportuoja dėl sveikatos, sporto klube atrodo atsipalaidavę ir susikoncentravę į savo tikslą. Jiems svarbiausia yra sveikata. Pavyzdžiui, Simona jau kuris laikas sporto klube mato vieną moterį, kuri nuolat atlieka raumenų stiprinimo, kūno lankstumo lavinimo pratimus. Vieną kartą smalsumo vedama Simona užkalbino tą moterį, pasirodo, ilgos valandos biure pakenkė moters sveikatai – ją pradėjo varginti nugaros skausmas. Moteriai nusibodo nuolat geriami vaistai nuo skausmo, ji nusprendė, kad geriausia, ką ji gali padaryti dėl savęs ir savo sveikatos, tai – lankyti sporto klubą. Išties, taisyklinga laikysena ir stiprus pilvas moteriai padėjo sumažinti tuos nemalonius nugaros skausmus.

Tie, kurie sportuoja dėl to, jog numestų vieną ar kitą nereikalingą kilogramą, dažnai į pagalbą pasikviečia ir trenerį. Su trenerio pagalba sportas tampa ne tik efektyvesnis, bet ir saugesnis. Asmenines treniruotes su treneriu renkasi tie, kurie yra patyrę traumų, jaučia skausmus sportuojant, skundžiasi įvairiais negalavimais. Nežinodami, kaip taisyklingai atlikti pratimus, žmonės gali dar labiau sau pakenkti, o su trenerio pagalba jie gali išmokti taisyklingai atlikti pratimus.

Nesvarbu, kokiam tipui Jūs priklausote, svarbiausia, kad šventėms praėjus, o nereikalingiems kilogramams likus, Jūs juos gebėtumėte greitai pašalinti. Tiesa, ne tik sporto, bet ir dietos pagalba.

[relatedarticle]

Karlo Lagerfeldo 3D dieta

Pasaulyje egzistuoja daugybė dietų, bet ar kada nors esate girdėję apie žymaus dizainerio Karlo Lagerfeldo 3D dietą? Jei ne, tuomet Naujus metus pradėkite ne tik sportuodami, bet ir laikydamiesi šios dietos.

Savo dietą K. Lagerfeldas vadina „Spoonlight“ dieta, jos ėmėsi laikyti dėl vienos paprastos priežasties – jį skatino noras kitaip rengtis, domino Hedi Slimane Christianui Diorui sukurta mada – grakštus, lieknas stilius. Ši dieta išties veiksminga: per 13 mėnesių dizaineris K. Lgerfeldas numetė net 42 kilogramus.

K. Lagerfeldo 3D dieta nuo kitų dietų skiriasi tuo, jog ji yra sudaryta pagal gydytojo Jean-Claude Houdret reikalavimus. Savo pacientams, norintiems numesti svorio, gydytojas skiria mišrią proteinų dietą, jie turi vartoti maisto papildus su proteinais.

Kiekvienas normalaus svorio žmogus kiekvieną kartą valgydamas turėtų suvartoti nuo 50 iki 60 gramų proteinų, kad nepradėtų nykti raumenų masė. Moteriai reikia 1, 2g. proteinų vienam svorio kilogramui, vyrui – 1, 5g. Tiesa, daktaras nurodo, jog dietos pradžioje gali pasitaikyti tokie nemalonūs simptomai kaip nuovargis, nedideli virškinimo sutrikimai ar mėšlungis naktį.

Šios dietos metu reikia visiškai atsisakyti raudonos mėsos, to priežastis labai paprasta: kai valgome žinduolių mėsą cholesterolis iš maisto patenka į mūsų kraują, todėl pasisotinti yra siūloma nuo proteinų ir jūros gėrybių. Tiems, kurie išties negali gyventi be mėsos, yra siūloma prie žuvies valgyti paukštienos arba veršienos: žuvies ir paukštienos maisto produktai mažina cholesterolio kiekį kraujyje.

Daugiau apie šią dietą galite sužinoti knygoje „Karl Lagerfeld - 3D dieta“.     

+10
  • Dieta
  • Baltymų dieta
  • Angelo dieta
  • Dietų receptai
  • Delčios dieta
  • Atkinso dieta
  • Dieta „5:2“

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Kaip visiems laikams pamiršti dietas?
Kaip visiems laikams pamiršti dietas? Skundžiatės, jog niekaip nepavyksta atsikratyti nereikalingų kilogramų ant liemens ir klubų? Pavargote nuo dietų ir nuolatinių jo sukeliamų pasekmių – nuotaikos svyravimų bei „jo-jo efekto“? Tuomet pamirškite visas dietas ir pradėkite propaguoti intuityvų valgymą, kuris leis ne tik pagražinti kūno linijas, bet ir būti... +11 / 0 +11
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... 2 +59 / -15 +44
Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms
Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms Laikantis grikių dietos per savaitę galima atsikratyti iki 10 kg svorio, tačiau visi, pasiruošę išbandyti šią dietą, turi žinoti, kad tai itin griežta ir valios pastangų reikalaujanti dieta. Tačiau tiksliai jos laikantis kiekvieną rytą lipti ant svarstyklių bus tikras malonumas. Taigi, kas tai per dieta ir kaip jos laikytis? 17 +44 / -14 +30
Vandens dietos nauda ne tik metant svorį
Vandens dietos nauda ne tik metant svorį Atsiradus sveikatos sutrikimams dažnai ieškome „atpirkimo ožių“: blogas maistas, mažas fizinis krūvis, stresas. Nagams ir plaukams praradus stiprumą, o odai skaistumą, nereikia skubėti į vaistinę pirkti vitaminų. Geriau pagalvokime, kiek vandens suvartojame per dieną. Suaugusio žmogaus organizme yra apie 70 proc. vandens, dėl... 2 +30 / -3 +27
Apie Dukano dietą iš pirmų lūpų. Tomos istorija
Apie Dukano dietą iš pirmų lūpų. Tomos istorija Visame pasaulyje populiarią Dukano dietą sudaro keturi etapai: ataka, kaita, įtvirtinimas ir galutinė stabilizacija. Jos sumanytojas prancūzas gydytojas dr. Pjeras Dukanas (Pierre Dukan) teigia, kad šiuose etapuose ir slypi dietos veiksmingumas, mat jos besilaikantis žmogus turi galimybę stabilizuoti savo svorį ir niekada nebepriaugti... 2 +29 / -5 +24
Angelo dieta – negalintiems gyventi be mėsos
Angelo dieta – negalintiems gyventi be mėsos Angelo dieta – vienas gražiausių efektyvios dietos pavadinimų. Vieni sako, kad ši dieta taip pavadinta, nes jos laikęsi žmonės tampa gražūs it angelai, kiti, pesimistiškiau nusiteikę, šmaikštauja, kad pasilaikius tokios dietos tikrai tapsi angelėliu. O mes nespėliosime ir pabandysime išsiaiškinti angelo dietos privalumus ir... 1 +22 / -2 +20
13 lieknėjimo triukų: kurie iš jų veiksmingi?
13 lieknėjimo triukų: kurie iš jų veiksmingi? Mėginate atsikratyti svorio? Čia pateikiame 13 lieknėjimo triukų, kurie gali padėti Jums pasiekti trokštamų rezultatų – arba ne! +17 / -1 +16
Dukano dietos meniu. Antras etapas. Receptai
Dukano dietos meniu. Antras etapas. Receptai Sveikiname įveikusius pirmą Dukano dietos etapą ir pristatome antro dietos etapo meniu. Pasirūpinkite, kad jūsų šaldytuve netrūktų sveikų maisto produktų, o saldžius varškės sūrelius, padažus ar dešros gabaliuką atiduokite lieknam bičiuliui. Šiame straipsnyje rasite septynių antro Dukano dietos etapo dienų valgiaraštį... 2 +27 / -12 +15
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems Išgirdus frazę „baltymų dieta“ dažnam žmogui kyla asociacijų su sportininkų mityba. Ir ne veltui. Ši dieta pareikalaus iš jūsų tikro sportininko požiūrio: „Mano kūnas – mano tvirtovė.“ Šią tvirtovę turėsite kantriai ginti, nes klaidos, laikantis baltymų dietos, – neatleistinos. Baltymų dieta išties intensyvi ir... 5 +15 / -2 +13
5 dažniausios klaidos laikantis dietos. Kaip jų išvengti?
5 dažniausios klaidos laikantis dietos. Kaip jų išvengti? Ištisas savaites maitinotės tik salotomis ir vaisiais, bet numetėte vos kelis gramus? Jūs ne viena. Išties galima sudaryti sąrašą klasikinių klaidų, kurias moterys daro laikydamosi dietos. Šių klaidų pasekmės sukelia tokį nusivylimą, kad kartais iš viso atsisakoma planų sulieknėti. +10 / 0 +10