Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti?

Sausio 12, 2017 | Laura Rimgailė
+10
Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti?

Šventinis laikotarpis mus apdovanojo džiugiomis akimirkomis su šeima ir artimais žmonėmis. Godžiai skanavome šventinį maistą, mėgavomės pokalbiais prie vyno taurės, kol galiausiai šventės pasibaigė, o priaugti kilogramai liko. Po šventinio laikotarpio moterys suskubo į sporto klubus ir laikytis dietos, jų tikslas vienas – sveikai gyventi ir, galbūt, numesti vieną ar kitą, po švenčių atsiradusį, nereikalingą kilogramą.

Trys sportuojančių žmonių tipai

Jau daugiau nei pora metų Simona lanko sporto klubą. Ji mato, kad į sporto klubus dažniausiai renkasi trijų tipų žmonės: tie, kurie sportuoja dėl sveikatos, tie, kurie turi antsvorio ir jiems išties reikia numesti svorio, ir tie, kuriems sportas – tiesiog laisvalaikio praleidimo būdas.

Simona mato, kad sporto klube nemažai yra merginų, kurios yra lieknos it nendrės tačiau vis tiek sportuoja. Ji niekaip nesupranta, kodėl tos merginos prieš sportą nenusivalo makiažo, nepadaro apšilimo ir visas jų sportas – tai ant kardio treniruoklių atliekamos treniruotės. Tokias merginas Simona vadina „dėmesio trokštančiomis gazelėmis“ nes ji pastebi, kaip tokios jaunos merginos sporto klube nevengia paflirtuoti su sporto klube esančiais vaikinais.

"Asmenines treniruotes su treneriu renkasi tie, kurie yra patyrę traumų, jaučia skausmus sportuojant, skundžiasi įvairiais negalavimais."

Žmonės, kurie sportuoja dėl sveikatos, sporto klube atrodo atsipalaidavę ir susikoncentravę į savo tikslą. Jiems svarbiausia yra sveikata. Pavyzdžiui, Simona jau kuris laikas sporto klube mato vieną moterį, kuri nuolat atlieka raumenų stiprinimo, kūno lankstumo lavinimo pratimus. Vieną kartą smalsumo vedama Simona užkalbino tą moterį, pasirodo, ilgos valandos biure pakenkė moters sveikatai – ją pradėjo varginti nugaros skausmas. Moteriai nusibodo nuolat geriami vaistai nuo skausmo, ji nusprendė, kad geriausia, ką ji gali padaryti dėl savęs ir savo sveikatos, tai – lankyti sporto klubą. Išties, taisyklinga laikysena ir stiprus pilvas moteriai padėjo sumažinti tuos nemalonius nugaros skausmus.

Tie, kurie sportuoja dėl to, jog numestų vieną ar kitą nereikalingą kilogramą, dažnai į pagalbą pasikviečia ir trenerį. Su trenerio pagalba sportas tampa ne tik efektyvesnis, bet ir saugesnis. Asmenines treniruotes su treneriu renkasi tie, kurie yra patyrę traumų, jaučia skausmus sportuojant, skundžiasi įvairiais negalavimais. Nežinodami, kaip taisyklingai atlikti pratimus, žmonės gali dar labiau sau pakenkti, o su trenerio pagalba jie gali išmokti taisyklingai atlikti pratimus.

Nesvarbu, kokiam tipui Jūs priklausote, svarbiausia, kad šventėms praėjus, o nereikalingiems kilogramams likus, Jūs juos gebėtumėte greitai pašalinti. Tiesa, ne tik sporto, bet ir dietos pagalba.

[relatedarticle]

Karlo Lagerfeldo 3D dieta

Pasaulyje egzistuoja daugybė dietų, bet ar kada nors esate girdėję apie žymaus dizainerio Karlo Lagerfeldo 3D dietą? Jei ne, tuomet Naujus metus pradėkite ne tik sportuodami, bet ir laikydamiesi šios dietos.

Savo dietą K. Lagerfeldas vadina „Spoonlight“ dieta, jos ėmėsi laikyti dėl vienos paprastos priežasties – jį skatino noras kitaip rengtis, domino Hedi Slimane Christianui Diorui sukurta mada – grakštus, lieknas stilius. Ši dieta išties veiksminga: per 13 mėnesių dizaineris K. Lgerfeldas numetė net 42 kilogramus.

K. Lagerfeldo 3D dieta nuo kitų dietų skiriasi tuo, jog ji yra sudaryta pagal gydytojo Jean-Claude Houdret reikalavimus. Savo pacientams, norintiems numesti svorio, gydytojas skiria mišrią proteinų dietą, jie turi vartoti maisto papildus su proteinais.

Kiekvienas normalaus svorio žmogus kiekvieną kartą valgydamas turėtų suvartoti nuo 50 iki 60 gramų proteinų, kad nepradėtų nykti raumenų masė. Moteriai reikia 1, 2g. proteinų vienam svorio kilogramui, vyrui – 1, 5g. Tiesa, daktaras nurodo, jog dietos pradžioje gali pasitaikyti tokie nemalonūs simptomai kaip nuovargis, nedideli virškinimo sutrikimai ar mėšlungis naktį.

Šios dietos metu reikia visiškai atsisakyti raudonos mėsos, to priežastis labai paprasta: kai valgome žinduolių mėsą cholesterolis iš maisto patenka į mūsų kraują, todėl pasisotinti yra siūloma nuo proteinų ir jūros gėrybių. Tiems, kurie išties negali gyventi be mėsos, yra siūloma prie žuvies valgyti paukštienos arba veršienos: žuvies ir paukštienos maisto produktai mažina cholesterolio kiekį kraujyje.

Daugiau apie šią dietą galite sužinoti knygoje „Karl Lagerfeld - 3D dieta“.     

+10
  • Dieta
  • Baltymų dieta
  • Angelo dieta
  • Dietų receptai
  • Delčios dieta
  • Atkinso dieta
  • Dieta „5:2“

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Kaip visiems laikams pamiršti dietas?
Kaip visiems laikams pamiršti dietas? Skundžiatės, jog niekaip nepavyksta atsikratyti nereikalingų kilogramų ant liemens ir klubų? Pavargote nuo dietų ir nuolatinių jo sukeliamų pasekmių – nuotaikos svyravimų bei „jo-jo efekto“? Tuomet pamirškite visas dietas ir pradėkite propaguoti intuityvų valgymą, kuris leis ne tik pagražinti kūno linijas, bet ir būti... +4 / 0 +4
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... +56 / -15 +41
Laimos Vaikulės dieta. Gintarės dienoraštis. I dalis
Laimos Vaikulės dieta. Gintarės dienoraštis. I dalis Latvijos muzikos žvaigždė Laima Vaikulė, šiemet švęsianti savo šešiasdešimtąjį gimtadienį, vadinama grožio, jaunystės ir neblėstančios energijos etalonu. Dainininkės grakščios figūros paslaptis ― devynias dienas trunkanti dieta, kuri, pasak jos, be didesnių pastangų padeda atsikratyti net devynių kilogramų... 2 +33 / -4 +29
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. IV savaitė
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. IV savaitė „Viskas. Pabaiga. Pagaliau. Kažkur girdėti pareiškimai? Iš manęs to nesulauksite. Mielai šį mėnesį pakartočiau, tai yra dar kartą pagyvenčiau pagal „Kilo.lt“ mitybos ir sporto planą. Pakeičiau savo mitybos įpročius, įpratau rytais daryti mankštą. Kas toliau? Gegužę ir birželį planuoju dalyvauti maratonuose, toliau... 1 +25 / -1 +24
Paleo dieta – pirmykščių žmonių pėdomis
Paleo dieta – pirmykščių žmonių pėdomis Dietos pavadinimas (gr. palaios – senovinis) išduoda tai, kad Paleo dietos esmė ‒ pirmykščių žmonių mitybos įpročių laikymasis. Dažnai ši dieta pavadinama gyvenimo būdu, nes ėmus jos laikytis senuosius mitybos įpročius reikia keisti visam laikui. Tiesa, galima apsigauti ir pamanyti, kad teks maitintis vien šaknelėmis... +28 / -6 +22
Laimos Vaikulės 9 dienų dieta – greitas efektas
Laimos Vaikulės 9 dienų dieta – greitas efektas Garsi latvių dainininkė Laima Vaikulė garsėja ne tik dainomis, bet ir pavydėtina figūra. O šią išlaikyti padeda jau kultine tapusi, jos vardu pavadinta dieta. Teigiama, kad laikantis Laimos Vaikulės 9 dienų dietos per 9 dienas galima atsikratyti net iki 9 kilogramų svorio. Todėl tai puikus pasirinkimas, kai greitai (tarkim, prieš... +26 / -7 +19
13 lieknėjimo triukų: kurie iš jų veiksmingi?
13 lieknėjimo triukų: kurie iš jų veiksmingi? Mėginate atsikratyti svorio? Čia pateikiame 13 lieknėjimo triukų, kurie gali padėti Jums pasiekti trokštamų rezultatų – arba ne! +17 / -1 +16
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms Kodėl pavalgius jaučiame sunkumo jausmą, kodėl vieni maisto produktai lengviau suvirškinami nei kiti? Kodėl tunkame ar sergame įvairiomis skrandžio ligomis? Atsakymų daug, vieni mano, kad tai dėl genetikos, kiti – dėl nesveiko gyvenimo būdo. Todėl norėdami išlaikyti gerą fizinę formą ir savijautą dažnai pradedame... 3 +24 / -9 +15
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems Išgirdus frazę „baltymų dieta“ dažnam žmogui kyla asociacijų su sportininkų mityba. Ir ne veltui. Ši dieta pareikalaus iš jūsų tikro sportininko požiūrio: „Mano kūnas – mano tvirtovė.“ Šią tvirtovę turėsite kantriai ginti, nes klaidos, laikantis baltymų dietos, – neatleistinos. Baltymų dieta išties intensyvi ir... 3 +15 / -2 +13
Ryžių dieta. Ar tikrai sveika?
Ryžių dieta. Ar tikrai sveika? Vienu produktu paremta mityba gali būti įdomi patirtis dietomis besidominčiam žmogui, kuriam dietos yra būdas pažinti save ir savo kūną. Taip pat dietos, paremtos itin nedidele maisto produktų įvairove, gali būti neišvengiamos sergant tam tikromis virškinamojo trakto, metabolinėmis, psichinėmis ar kitomis ligomis. Tačiau žmogus,... +13 / -2 +11