Trenerė patvirtina: "Vyrai tikrai myli akimis"

Vasario 21, 2016 | E.Burinskaitė
+37
Trenerė patvirtina: "Vyrai tikrai myli akimis"

Vyrai myli akimis. Vyrai dar labiau myli moterų gražius, treniruotus kūnus ir grakščias linijas.(Apie moterų vidinį privalomą grožį čia nekalbėsiu). Su giliu liūdesiu pripažįstu, kad iki šiol tebėra gaji tarp moterų ir merginų „mada“, jog reikia treniruoti tik sėdmenis ir presą. Tokios sportą mylinčios moterys neretai daro šimtus atsilenkimų ar šimtus pritūpimų bei įtūpstų. Džiaugiuosi, kad bent challenge (iššūkiai) po truputį rimsta interneto platybėse ir toji manija tampa vis mažiau populiari.

Bendraudama su moterimis matau didelę nuostabą jų veiduose, kai sakau, jog tie iššūkiai kartojant pratimus yra beverčiai. Kartais net rankos nusvyra ir jaučiu liūdesį, jog moterims trūksta informacijos, KODĖL pratimų kartojimas nėra naudingas, o dažnai ir žalingas. Kaip taisyklė, moterų probleminės zonos yra pilvas ir kojos, dažniausiai šlaunys. Taigi, dažna dailiosios lyties atstovė klaidingai mano, kad darydama tik atsilenkimus ir pritūpimus, sudegins visą nereikalingą riebalinį sluoksnį nuo konkrečių vietų. Deja. Apie viską nuo pradžių, aiškiai, suprantamai.

"...mes, moterys, turime būti gražios, stiprios ir ištvermingos ne tik ties sėdmenimis ar presu..."

Norint sudeginti nepageidaujamą riebalinį sluoksnį, patartina atlikti kardio pratimus 2-3 kartus per savaitę. Tai gali būti lengvas bėgimas lauke ar ant bėgimo takelio sporto salėje, dviračio mynimas (tik jis sudegins mažiau kalorijų, nes iš esmės yra lengvas pratimas), elipsinio treiniruoklio ar steperio mynimas. Tam, kad pradėtume deginti riebaliukus – kardio reikėtų atlikti 40-60 minučių, nes tik nuo 20 minutės tai jau efektyvu, norint atsikratyti riebalinio sluoksnio. Akcentuoju, kad besaikis to paties pratimo kartojimas nepanaikins riebaliukų problematiškose vietose. Paprastas paaiškinimas: kai auga svoris, kaupiasi riebalinis sluoksnis,o jis kaupiasi ant viso kūno vienu metu (išskyrus pagal kūno tipus – kriaušė, obuolys- yra labiau išryškintos probleminės vietos, ant kurių labiau kaupiasi riebaliukas).  Taigi, sportuojant deginame nepageidaujamą sluoksnį nuo viso kūno vienu metu. Tai labai svarbu ne tik žinoti, bet ir suprasti.

10 AKTUALIAUSIŲ klausimų trenerei.

"MOTERIS gali nuversti didžiausius kalnus, padaryti dešimt darbų vienu metu ir išauginti pulką vaikų. Tad kas yra tos kelios valandos per savaitę fizinio aktyvumo dėl SAVĘS?"

Trenerės patarimus skaitykite::

10 AKTUALIAUSIŲ klausimų trenerei.

Greičiausiai iškyla klausimas, kam tuomet apskritai dirbti su hanteliais, štangomis ir treniruokliais, jei galima daryti kardio iki „nukritimo“? Ogi tam, kad turėtume gražias moteriškas linijas: proporcingi pečiai, graži, tiesi ir stipri nugara. Tam, kad vaikščiotume išsitiesę tarsi gulbės, džiaugtumės liekna talija, kad suknelė elegantiškai priglustų prie kūno, o drebučiai ant sėdmenų ir kojų virstų dailiomis linijomis. Tam, mielos moterys, ir reikia dirbti sporto salėje ar namuose su svoriais, gražinti visą kūną vienu metu, o ne kelias pasirinktas vietas. Mano nuomone, mes, moterys, turime būti gražios, stiprios ir ištvermingos ne tik ties sėdmenimis ar presu...Nepamirškime, kad rankos, nugara irgi svarbios kūno vietos, kurios privalo būti treniruojamos. Klausiate kodėl? Ogi, todėl, kad nešant pirkinių krepšius ar vaiką ant rankų, jaustumėtės stiprios, kad pasilenkus nemaustų nugaros, kad darbe prie stalo sėdėtume nepalinkę prie kompiuterio. Tam, kad netektų įtraukti pilvuko,o grakštus vaikščiojimas su aukštakulniais Jums nebūtų bausmė.  Atvirkščiai, sportiškas kūnas būtų Jūsų vidiniu džiaugsmu ir pasitikėjimu. O visų svarbiausia, kad pati savimi didžiuotumėtės už išlietą prakaitą sporto salėje!

Ir jei dar kyla klausimų, kodėl reikia treniruoti visą kūną, pasidomėkite profesionalių sportininkių įpročiais ir įsitikinsite, kad tai tiesa.Taigi, atraskite motyvacijos jaustis ir atrodyti puikiai, kai žvelgsite į savo atvaizdą veidrodyje!

Erika Burinskaitė

2012m., 2014m. Lietuvos kultūrizmo ir fitneso čempionatų, bikini kategorijos finalininkė.
2014m. įgijo sporto trenerės licenziją, sėkmingai dalinasi teorinėmis sporto ir mitybos žiniomis bei veda grupines treniruotes moterims.
Erika 3,5 metų užsiima fitnesu ir propaguoja sveiką gyvenseną, bei stengiasi užkrėsti kuo daugiau žmonių aktyviu gyvenimo būdu.

+37
  • Bėgimas
  • Sporto nauda
  • Grožis ir sveikatingumas
  • Sveikatingumo centrai
  • Sporto klubai
  • Sporto medicinos gydytojas

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Per kančias į žvaigždes arba kodėl mes ignoruojame sportines traumas?
Per kančias į žvaigždes arba kodėl mes ignoruojame sportines traumas? Senovės romėnų filosofas, visuomenės veikėjas Lucijus Anėjus Seneka buvo sakęs: „Per aspera ad astra“ (lot. „per kančias į žvaigždes“). Atrodo, ši sentencija dar ir šiandien gaji: taikome ją tuomet, kai siekiame savo tikslo. Tačiau labai dažnai kelyje tikslo link pasitaiko ir kliūtys, kurių nepaisome ir einame... +7 / 0 +7
Kaip priaugti raumenų? Trenerio Slavo Bartoševič patarimai
Kaip priaugti raumenų? Trenerio Slavo Bartoševič patarimai Atletiškas kūnas ir tvirti raumenys – daugelio žmonių svajonė. Turėti sportiškas kūno linijas svajoja ne tik besiskundžiantieji keliais papildomais kilogramais, bet ir tie, kurie kilogramų niekaip negali priaugti. Dažnai nesusimąstome, jog norint priaugti masės, reikia įdėti ne mažiau pastangų, nei siekiant jos atsikratyti. 5 +42 / -9 +33
Judėkim su Vilmantu Aušra! Išsamus interviu su podiatru
Judėkim su Vilmantu Aušra! Išsamus interviu su podiatru Artėjant pavasariui kyla noras daugiau laiko praleisti lauke: išeiti pasivaikščioti, pabėgioti ar pasimankštinti. Portale „MedGuru.lt“ startuoja nauja rubrika, kurioje podiatrijos specialistas Vilmantas Aušra dalinsis savo patirtimi, susijusia su sportu, tinkamu avalynės pasirinkimu ne tik sau, bet ir mažiesiems... 3 +25 / 0 +25
Kas geriau: bėgimas ar vaikščiojimas?
Kas geriau: bėgimas ar vaikščiojimas? Bėgti smagu, bėgti sveika,- seniai žinoma tiesa. Bėgant stipriai dirba žmogaus raumenys (bėgdamas žmogus savo kūno svorį neša tam tikru greičiu, nuolat periodiškai atsispirdamas nuo žemės). Dėl to raumenims reikia daugiau deguonies, kvėpavimas darosi greitesnis, intensyviau dirba plaučiai, širdis. Aktyvėja kraujotaka,... +18 / 0 +18
Joga – mitai ir faktai. Pokalbis su jogos mokytoja Inga Rubikiene
Joga – mitai ir faktai. Pokalbis su jogos mokytoja Inga Rubikiene Apie jogą teko girdėti kiekvienam, tačiau neabejotinai visi ją suvokiame skirtingai. Vienam joga siejasi su meditacija, kitam ‒ su neįtikėtinomis fizinėmis galiomis ir pačiomis keisčiausiomis pozomis, trečiam ‒ su pasakojimais apie tai, kad tikrieji jogai gali išbūti nevalgę ir negėrę kelias savaites. Tačiau ar viskas... +19 / -2 +17
Maratono paradoksas. Kylančios grėsmės ir rimtas pasiruošimas
Maratono paradoksas. Kylančios grėsmės ir rimtas pasiruošimas Mada bėgioti drebina Lietuvos didmiesčius. Vos ne kiekvieną ateinančios vasaros savaitgalį Lietuvoje rasite miestą, kuriame galima dalyvauti pusmaratonio ar maratono varžybose. Didžiulė euforija pasiekus finišą užpildys bėgikų širdis, dar daugiau jų artimųjų ir giminių bus užkrėsti šiuo, atrodytų... +16 / -1 +15
17 būdų, kaip per dieną sudeginti daugiau kalorijų
17 būdų, kaip per dieną sudeginti daugiau kalorijų Jeigu kasdien sugebate nueiti į sporto klubą ir sudeginti 500 kalorijų, tiesiog nuostabu – bet jeigu po rytinės mankštos 8 valandas prasėdite prie stalo, lieknėjimas gali smarkiai užtrukti. Laimei, yra slaptų būdų, leidžiančių nejučiomis deginti kalorijas visa dieną. Šie specialistų patarimai padės greičiau atsikratyti svorio. +14 / 0 +14
Kaip išvengti kelio skausmo po bėgimo? Pataria kineziterapeutė Toma Kreivėnaitė
Kaip išvengti kelio skausmo po bėgimo? Pataria kineziterapeutė Toma Kreivėnaitė Daugelį žmonių gyvenimas įsuka į nesibaigiantį darbų maratoną, todėl nuolatos skubame, dažnai nerasdami laiko net pačiam sau. Žinoma, visi norime būti sportiški, dailūs ir tvirti, todėl planuose visuomet įtrauktas sporto... +13 / 0 +13
Treniruotė „Les Mills BodyPump“ – efektyvus kalorijų deginimas
Treniruotė „Les Mills BodyPump“ – efektyvus kalorijų deginimas Dažnam vyrui aerobikos treniruotės asocijuojasi su mažai jėgų reikalaujančiais pratimais ir moteriška auditorija. Tačiau visame pasaulyje žinoma „Les Mills BodyPump“ programa neatitinka lengvųjų aerobikos standartų. „BodyPump“ programos strategija – kelk tiek, kiek pajėgi, ir turėk tai, ko trokšti! Galbūt todėl į... +13 / -1 +12
Sportuojat, laikotės dietos, bet riebalai nuo pilvo nemažėja. Kodėl?
Sportuojat, laikotės dietos, bet riebalai nuo pilvo nemažėja. Kodėl? Atėjus šaltajam metui laikui ne vienas iš mūsų priaugame vieną ar kitą kilogramą. Nieko keisto, nes mažiau judame, daugiau valgome – taip ir atsiranda tie riebalai ant pilvuko, kurie itin gerai išryškėja pavasarį. Tuomet visi skubame į sporto klubus, nes visų mūsų tikslas vienas – pagražinti figūrą ir atsikratyti per... +9 / 0 +9