Trenerė patvirtina: "Vyrai tikrai myli akimis"

Vasario 21, 2016 | E.Burinskaitė
+36
Trenerė patvirtina: "Vyrai tikrai myli akimis"

Vyrai myli akimis. Vyrai dar labiau myli moterų gražius, treniruotus kūnus ir grakščias linijas.(Apie moterų vidinį privalomą grožį čia nekalbėsiu). Su giliu liūdesiu pripažįstu, kad iki šiol tebėra gaji tarp moterų ir merginų „mada“, jog reikia treniruoti tik sėdmenis ir presą. Tokios sportą mylinčios moterys neretai daro šimtus atsilenkimų ar šimtus pritūpimų bei įtūpstų. Džiaugiuosi, kad bent challenge (iššūkiai) po truputį rimsta interneto platybėse ir toji manija tampa vis mažiau populiari.

Bendraudama su moterimis matau didelę nuostabą jų veiduose, kai sakau, jog tie iššūkiai kartojant pratimus yra beverčiai. Kartais net rankos nusvyra ir jaučiu liūdesį, jog moterims trūksta informacijos, KODĖL pratimų kartojimas nėra naudingas, o dažnai ir žalingas. Kaip taisyklė, moterų probleminės zonos yra pilvas ir kojos, dažniausiai šlaunys. Taigi, dažna dailiosios lyties atstovė klaidingai mano, kad darydama tik atsilenkimus ir pritūpimus, sudegins visą nereikalingą riebalinį sluoksnį nuo konkrečių vietų. Deja. Apie viską nuo pradžių, aiškiai, suprantamai.

"...mes, moterys, turime būti gražios, stiprios ir ištvermingos ne tik ties sėdmenimis ar presu..."

Norint sudeginti nepageidaujamą riebalinį sluoksnį, patartina atlikti kardio pratimus 2-3 kartus per savaitę. Tai gali būti lengvas bėgimas lauke ar ant bėgimo takelio sporto salėje, dviračio mynimas (tik jis sudegins mažiau kalorijų, nes iš esmės yra lengvas pratimas), elipsinio treiniruoklio ar steperio mynimas. Tam, kad pradėtume deginti riebaliukus – kardio reikėtų atlikti 40-60 minučių, nes tik nuo 20 minutės tai jau efektyvu, norint atsikratyti riebalinio sluoksnio. Akcentuoju, kad besaikis to paties pratimo kartojimas nepanaikins riebaliukų problematiškose vietose. Paprastas paaiškinimas: kai auga svoris, kaupiasi riebalinis sluoksnis,o jis kaupiasi ant viso kūno vienu metu (išskyrus pagal kūno tipus – kriaušė, obuolys- yra labiau išryškintos probleminės vietos, ant kurių labiau kaupiasi riebaliukas).  Taigi, sportuojant deginame nepageidaujamą sluoksnį nuo viso kūno vienu metu. Tai labai svarbu ne tik žinoti, bet ir suprasti.

10 AKTUALIAUSIŲ klausimų trenerei.

"MOTERIS gali nuversti didžiausius kalnus, padaryti dešimt darbų vienu metu ir išauginti pulką vaikų. Tad kas yra tos kelios valandos per savaitę fizinio aktyvumo dėl SAVĘS?"

Trenerės patarimus skaitykite::

10 AKTUALIAUSIŲ klausimų trenerei.

Greičiausiai iškyla klausimas, kam tuomet apskritai dirbti su hanteliais, štangomis ir treniruokliais, jei galima daryti kardio iki „nukritimo“? Ogi tam, kad turėtume gražias moteriškas linijas: proporcingi pečiai, graži, tiesi ir stipri nugara. Tam, kad vaikščiotume išsitiesę tarsi gulbės, džiaugtumės liekna talija, kad suknelė elegantiškai priglustų prie kūno, o drebučiai ant sėdmenų ir kojų virstų dailiomis linijomis. Tam, mielos moterys, ir reikia dirbti sporto salėje ar namuose su svoriais, gražinti visą kūną vienu metu, o ne kelias pasirinktas vietas. Mano nuomone, mes, moterys, turime būti gražios, stiprios ir ištvermingos ne tik ties sėdmenimis ar presu...Nepamirškime, kad rankos, nugara irgi svarbios kūno vietos, kurios privalo būti treniruojamos. Klausiate kodėl? Ogi, todėl, kad nešant pirkinių krepšius ar vaiką ant rankų, jaustumėtės stiprios, kad pasilenkus nemaustų nugaros, kad darbe prie stalo sėdėtume nepalinkę prie kompiuterio. Tam, kad netektų įtraukti pilvuko,o grakštus vaikščiojimas su aukštakulniais Jums nebūtų bausmė.  Atvirkščiai, sportiškas kūnas būtų Jūsų vidiniu džiaugsmu ir pasitikėjimu. O visų svarbiausia, kad pati savimi didžiuotumėtės už išlietą prakaitą sporto salėje!

Ir jei dar kyla klausimų, kodėl reikia treniruoti visą kūną, pasidomėkite profesionalių sportininkių įpročiais ir įsitikinsite, kad tai tiesa.Taigi, atraskite motyvacijos jaustis ir atrodyti puikiai, kai žvelgsite į savo atvaizdą veidrodyje!

Erika Burinskaitė

2012m., 2014m. Lietuvos kultūrizmo ir fitneso čempionatų, bikini kategorijos finalininkė.
2014m. įgijo sporto trenerės licenziją, sėkmingai dalinasi teorinėmis sporto ir mitybos žiniomis bei veda grupines treniruotes moterims.
Erika 3,5 metų užsiima fitnesu ir propaguoja sveiką gyvenseną, bei stengiasi užkrėsti kuo daugiau žmonių aktyviu gyvenimo būdu.

+36
  • Bėgimas
  • Sporto nauda
  • Grožis ir sveikatingumas
  • Sveikatingumo centrai
  • Sporto klubai
  • Sporto medicinos gydytojas

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Kaip moterims nesutorėti žiemą?
Kaip moterims nesutorėti žiemą? Atėjus žiemai, nukritus aplinkos temperatūrai ir retai šviečiant saulei, mūsų organizmas „persijungia“ į šilumos ir energijos taupymo režimą: stengiasi kuo mažiau prarasti gyvybiškų resursų ir kuo daugiau jų sutaupyti. Visos kūno funkcionavimo sistemos sulėtina ritmą: mažėja pulsas, kvėpavimo dažnis, kyla kraujyje... +6 / -1 +5
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė Atėjus pavasariui dviratininkai pumpuoja padangas, bėgikai aunasi sportinius batelius, parkuose ima skrieti riedlentės‒ atgyja ne tik gamta, bet ir visas miestas. Mankštintis visuomet sveika, bet ką daryti tiems, kurie sportą prisimena tik pavasarį? Straipsnyje rasite pilvo preso raumenų treniruotę, kuriai nesugaišite... +32 / 0 +32
Judėkim su Vilmantu Aušra! Išsamus interviu su podiatru
Judėkim su Vilmantu Aušra! Išsamus interviu su podiatru Artėjant pavasariui kyla noras daugiau laiko praleisti lauke: išeiti pasivaikščioti, pabėgioti ar pasimankštinti. Portale „MedGuru.lt“ startuoja nauja rubrika, kurioje podiatrijos specialistas Vilmantas Aušra dalinsis savo patirtimi, susijusia su sportu, tinkamu avalynės pasirinkimu ne tik sau, bet ir mažiesiems... 3 +25 / 0 +25
Kas geriau: bėgimas ar vaikščiojimas?
Kas geriau: bėgimas ar vaikščiojimas? Bėgti smagu, bėgti sveika,- seniai žinoma tiesa. Bėgant stipriai dirba žmogaus raumenys (bėgdamas žmogus savo kūno svorį neša tam tikru greičiu, nuolat periodiškai atsispirdamas nuo žemės). Dėl to raumenims reikia daugiau deguonies, kvėpavimas darosi greitesnis, intensyviau dirba plaučiai, širdis. Aktyvėja kraujotaka,... +17 / 0 +17
Įspūdžiai iš „AVON moterų bėgimo“. Atėjau, pamačiau ir nubėgau!
Įspūdžiai iš „AVON moterų bėgimo“. Atėjau, pamačiau ir nubėgau! Saulėtą šeštadienį Vilniaus Vingio parke vyko antrasis „AVON moterų bėgimas“, skirtas priminti, kad profilaktiškai tikrintis dėl krūties vėžio ir rūpintis sveikata ‒ būtina. Portalas „MedGuru.lt“ taip pat prisidėjo prie gražios iniciatyvos ir su maratono dalyvėmis ir mažaisiais dalyviais pasidalijo gerų emocijų... +16 / 0 +16
Bėgimo bateliai ‒ kaip išsirinkti?
Bėgimo bateliai ‒ kaip išsirinkti? Lietuvoje sparčiu greičiu populiarėjant bėgimui, dažnai akcentuojama taisyklinga bėgimo technika. Vis dėlto labai svarbu ir tai, ką avime bėgimo metu. Matyt, daugeliui kyla klausimas, pagal kokius kriterijus rinktis sportinius bėgimo batelius: kompaniją, pado storį, kainą, o gal grožį... Patyręs bėgimo entuziastas Aurimas Pocius... 6 +17 / -2 +15
Mankšta dirbant biure – būtina. Judėkime!
Mankšta dirbant biure – būtina. Judėkime! Šiandien vis daugiau žmonių dirba sėdimą darbą. Fizinės veiklos stoka gali lemti ne tik antsvorį, nugaros skausmą, bet ir sukelti ar paūminti tam tikras ligas. Dažnai juokaujama, kad XX a. blogiausias žmogaus įprotis – rūkymas, o šių laikų – sėdėjimas. Norėdami išvengti negalavimų dalis žmonių kelis kartus per... +13 / 0 +13
Treniruotė „Les Mills BodyPump“ – efektyvus kalorijų deginimas
Treniruotė „Les Mills BodyPump“ – efektyvus kalorijų deginimas Dažnam vyrui aerobikos treniruotės asocijuojasi su mažai jėgų reikalaujančiais pratimais ir moteriška auditorija. Tačiau visame pasaulyje žinoma „Les Mills BodyPump“ programa neatitinka lengvųjų aerobikos standartų. „BodyPump“ programos strategija – kelk tiek, kiek pajėgi, ir turėk tai, ko trokšti! Galbūt todėl į... +13 / -1 +12
Sportuojat, laikotės dietos, bet riebalai nuo pilvo nemažėja. Kodėl?
Sportuojat, laikotės dietos, bet riebalai nuo pilvo nemažėja. Kodėl? Atėjus šaltajam metui laikui ne vienas iš mūsų priaugame vieną ar kitą kilogramą. Nieko keisto, nes mažiau judame, daugiau valgome – taip ir atsiranda tie riebalai ant pilvuko, kurie itin gerai išryškėja pavasarį. Tuomet visi skubame į sporto klubus, nes visų mūsų tikslas vienas – pagražinti figūrą ir atsikratyti per... +9 / 0 +9
Joga – ir siela laiminga, ir kūnas gražus
Joga – ir siela laiminga, ir kūnas gražus Greitas gyvenimo tempas verčia žmones stabtelėti ir paieškoti vidinio nusiramino. Joga – tai gebėjimas savyje atrasti tą vidinę tylą. Ne veltui iš sanskrito kalbos kilęs žodis „joga“ reiškia „susijungimas“, „ryšys“, – kuomet kūnas papildo protą, o protas - kūną. Joga sujungia ir kūną, ir protą. Ar... +7 / 0 +7