13 lieknėjimo triukų: kurie iš jų veiksmingi?

Balandžio 4, 2016
+16
« Grįžti į straipsnio pradžią

8.Plempti vandenį

Išbandykite
Dietologai rekomenduoja visą dieną vartoti skysčius. „Labai dažnai alkį supainiojame su vandens trūkumu, – sako A. Shapiro. – Laikantis dietos svarbu užtikrinti tinkamą organizmo hidrataciją, nes tik tada galėsite suprasti, kai esate tikrai alkani.“

„Vandens įmanoma ir padauginti, bet tai pasitaiko nedažnai“, – pažymi dietologė Joy Dubost, Amerikos dietetikų asociacijos atstovė. Ypač gausus vandens kiekis gali sukelti gyvybei pavojingą būklę – hiponatremiją (jos požymiai – svaigulys, galvos skausmas, sutrikimas).

Medicinos institutas moterims rekomenduoja per dieną išgerti 2,7 litro, vyrams – 3,7 litro vandens (maždaug 11 ir 15 stiklinių vandens per dieną).

9.Nuolat vartoti kofeiną

Viską darykite teisingai
Kofeinas gali apmalšinti apetitą ir pasižymi diuretiniu poveikiu, bet nėra įrodymų, jog jis iš tikrųjų ir ilgam padeda atsikratyti svorio.

Kofeinas yra termogeninė medžiaga. Tai reiškia, kad jis paskatina kūną deginti kalorijas gaminant šilumą. Vis dėlto to nepakanka, kad svoris mažėtų.

Prieš treniruotę kofeinas gali pakelti energijos lygį. Tačiau per dideli jo kiekiai yra žalingi. „Jis stimuliuoja centrinę nervų sistemą, o tai gali paspartinti širdies ritmą ir padidinti kraujo spaudimą“, – primena J. Dubost. Per dieną suvartokite ne daugiau kaip 250 miligramų kofeino.

10.Skanauti greipfrutus

Viską atlikite tinkamai

Greipfrutai – nekaloringi, ląstelienos gausūs vaisiai. Tyrimai rodo, kad saikingai vartojant greipfrutus nutukusiems pacientams pavyko lengviau atsikratyti svorio.

Bet dietos planai, siūlantys gausiai vartoti vieną produktą, „stebuklingai“ deginantį riebalus, paprastai ypač riboja kalorijų skaičių. Šiuo principu grįsta ir greipfrutų dieta. Būtent mažas kalorijų kiekis lemia svorio kritimą.

Mitybą ketinate papildyti greipfrutais? Viskas su saiku. Šiais maistingais vaisiais reikia mėgautis, nevalgykite jų per daug ir per greitai. A. Shapiro įspėja: „Jeigu nekeisite gyvenimo būdo, nesitikėkite, kad kasdien suvalgydami po greipfrutą atsikratysite dešimties kilogramų.“

11.Išbandyti laisvinamuosius

Neverta
Ar saugu gerti laisvinamuosius, kad išvalytumėte organizme susikaupusias atliekas ir vandenį, o pilvukas taptų plokščias? Jokiu būdu.

„Tikrai neteksite būtinų maisto medžiagų, kils dehidratacijos pavojus. Be to, galite tapti priklausomi nuo laisvinamųjų, – įspėja J. Dubost. – Jūsų organizmas neprisitaikęs vartoti laisvinamuosius.“

Geresnė idėja – vartoti daugiau ląstelienos ir skysčių, pvz., vandens. Organizmas išsivalys natūraliai.

12.Mažinti porcijas

Išbandykite
Griežtai ribokite porcijas.

„Restoranuose patiekiamos skirtingos maisto porcijos. Savo klientams patariu lėkštėje palikti pusę ar ketvirtį maisto, – sako A. Shapiro. – Pusė gali būti ir per daug. Tarkim, lėkštėje patiektas gabalėlis žuvies – valgykite, kol pasisotinsite.“

A. Shapiro teigimu, ši gudrybė puikiai tinka, kai laikantis dietos norisi pasilepinti kartu nenukrypstant nuo mitybos plano.

13.Kramtyti becukrę gumą

Išbandykite
Nuolat kramtyti ir atsikratyti svorio? Skamba paradoksaliai. Paslaptis – negalima nuryti!

Tyrimai atskleidė, kad po pietų 45 minutes pakramčius gumą sumažės apetitas ir susilpnės noras piktnaudžiauti sūriais ar saldžiais užkandžiais.

Dr. N. D. Muth teigimu, kramtant gumą sudeginama labai mažai kalorijų, tačiau „tai darant mažiau kamuos noras į burną įsidėti tikro maisto.“

 

1 2
+16
  • Mityba pagal kraujo grupę
  • Mitybos sutrikimai
  • Angelo dieta
  • Mitybos įpročiai
  • Atkinso dieta
  • Dieta „5:2“

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
7 gudrybės sveikesnės mitybos link
7 gudrybės sveikesnės mitybos link Ne paslaptis, kad gerai savijautai labai svarbi sveika mityba. Daugeliui sudėtingos ir alinančios dietos tiesiog nepriimtinos. Tikrai nelengva visą savaitę valgyti vien grikius arba gerti vien daržovių sultis. Beje, reikėtų atsiminti, kad mitybos kraštutinumai netgi pavojingi sveikatai. Kartais užtenka tik šiek tiek pakoreguoti savo... +6 / 0 +6
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... +67 / -20 +47
Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms
Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms Laikantis grikių dietos per savaitę galima atsikratyti iki 10 kg svorio, tačiau visi, pasiruošę išbandyti šią dietą, turi žinoti, kad tai itin griežta ir valios pastangų reikalaujanti dieta. Tačiau tiksliai jos laikantis kiekvieną rytą lipti ant svarstyklių bus tikras malonumas. Taigi, kas tai per dieta ir kaip jos laikytis? 15 +52 / -19 +33
Su „Figurella“ rezultatų pasieksite greičiau nei sporto klube!
Su „Figurella“ rezultatų pasieksite greičiau nei sporto klube! Dietos ir reguliarus lankymasis sporto klube reikalauja daug laiko ir valios pastangų. Lietuvoje jau spėjęs įsitvirtinti itališkas figūros dailinimo metodas figurella pagrįstas moksliniais tyrimais. Virš 30 metų Italijoje taikomo lieknėjimo metodo esmė ‒ mankštinimasis šiltoje, sandarioje erdvėje. Individualiai... +28 / 0 +28
Apie Dukano dietą iš pirmų lūpų. Tomos istorija
Apie Dukano dietą iš pirmų lūpų. Tomos istorija Visame pasaulyje populiarią Dukano dietą sudaro keturi etapai: ataka, kaita, įtvirtinimas ir galutinė stabilizacija. Jos sumanytojas prancūzas gydytojas dr. Pjeras Dukanas (Pierre Dukan) teigia, kad šiuose etapuose ir slypi dietos veiksmingumas, mat jos besilaikantis žmogus turi galimybę stabilizuoti savo svorį ir niekada nebepriaugti... +30 / -5 +25
Angelo dieta – negalintiems gyventi be mėsos
Angelo dieta – negalintiems gyventi be mėsos Angelo dieta – vienas gražiausių efektyvios dietos pavadinimų. Vieni sako, kad ši dieta taip pavadinta, nes jos laikęsi žmonės tampa gražūs it angelai, kiti, pesimistiškiau nusiteikę, šmaikštauja, kad pasilaikius tokios dietos tikrai tapsi angelėliu. O mes nespėliosime ir pabandysime išsiaiškinti angelo dietos privalumus ir... 1 +27 / -4 +23
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala?
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala? Mokslinių tyrimų duomenimis šeriant kirmėles, peles ir bengališkąsias makakas, kitaip rezus beždžiones, 30‒40 % mažiau kalorijų turinčiu pašaru gerokai prailginama šių gyvūnų gyvenimo trukmė. O iškrovos dienų įvedimas į pelių mitybos režimą gerina jų sveikatą ir ilgina gyvenimą. Nors daug išsamių tyrimų apie... 2 +21 / -4 +17
Pasninkas: ar laikysimės jo Advento metu?
Pasninkas: ar laikysimės jo Advento metu? Advento metas – tai šventas laikas, kuomet iki pat Kalėdų patariama nesilinksminti bei skirti laiko pasninkui.. Klaidinga manyti, jog pasninkas – tai dienai, kuomet reikia nieko nevalgyti ir tik gerti vandenį. Ne, taip savęs kankinti tikrai nereikėtų: pasninko metu reikėtų atsisakyti tik tam tikro maisto, sumažinti suvalgomo maisto... +15 / 0 +15
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms Kodėl pavalgius jaučiame sunkumo jausmą, kodėl vieni maisto produktai lengviau suvirškinami nei kiti? Kodėl tunkame ar sergame įvairiomis skrandžio ligomis? Atsakymų daug, vieni mano, kad tai dėl genetikos, kiti – dėl nesveiko gyvenimo būdo. Todėl norėdami išlaikyti gerą fizinę formą ir savijautą dažnai pradedame... 4 +26 / -12 +14
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems Išgirdus frazę „baltymų dieta“ dažnam žmogui kyla asociacijų su sportininkų mityba. Ir ne veltui. Ši dieta pareikalaus iš jūsų tikro sportininko požiūrio: „Mano kūnas – mano tvirtovė.“ Šią tvirtovę turėsite kantriai ginti, nes klaidos, laikantis baltymų dietos, – neatleistinos. Baltymų dieta išties intensyvi ir... 3 +15 / -3 +12