Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. II savaitė

Gegužės 2, 2014 | Judita Malininaitė
+15
1
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. II savaitė

„Prabėgo antroji savaitė sportuojant ir valgant pagal „Kilo.lt“ komandos sudarytą planą. Pokyčiai jau matyti. Vis dėlto suvokiau reikšmingą dalyką ‒ itin svarbu susidaryti tam tikrą gyvenimo planą. Ne veltui sakoma, kad dieta turi būti ne vienadienis reiškinys, bet gyvenimo būdas.“ Plačiau apie antrąją tyrimo savaitę ‒ sportą, mitybą, Juditos savijautą ‒ skaitykite antroje dienoraščio dalyje. 

Sportas. Sportuoju kiekvieną dieną ‒ rytais atlieku mankštą pagal trenerio pateiktus pratimus „Kilo.lt“ svetainėje. Kadangi sportuoju namų sąlygomis be specialių priemonių, pasirinkau riebalų deginimo pratimus moterims. Man sudaryta trijų dienų treniruotė. Treniruotę sudaro po dešimt pratimų: 

  • rankų ir kojų kėlimas gulint ant pilvo,
  • sulenktų kojų nuleidimas gulint ant šono,
  • pritūpimai su savo svoriu,
  • įtūpstai. 

Vieną pratimą reikia kartoti 15‒20 kartų ir taip tris kartus, aišku, po kiekvieno pratimo serijos atlieku minutės pertraukėlę. 

JuditaVakarais bėgioju. Nubėgu tris keturis kilometrus. Vėliau distanciją ilginsiu, nes gegužės pabaigoje dalyvausiu viename iš didžiausių Vilniaus maratonų. Mano tikslas ‒ nubėgti penkis kilometrus. Didžiausią džiaugsmą kelia tai, kad kai pradėjau intensyviau sportuoti, pats organizmas pradėjo reikalauti kitokio maisto nei anksčiau buvau įpratusi. 

Mityba. Bėga antra savaitė, o mano valgymo įpročiai keičiasi. Anksčiau tik atsikėlusi mėgdavau paskaityti knygą, žurnalą ar įsijungti kompiuterį ir peržvelgti dienos naujienas. Dabar tik nubudusi bėgu kaisti arbatinuką, daryti mankštą ir pusryčiauti. Net savo darbus susiskirsčiau taip, kad jie netrukdytų valgymams. Prisipažinsiu: nežinau, ar tai tęsis ilgai, bet kol tam man leidžia galimybės, taip darysiu ir toliau. 

Kai jau antrą savaitę valgau po nedaug, bet labai dažnai (bent jau man taip atrodo), pastebėjau, kad nebėra to jausmo, kad va, grįšiu namo ir prisivalgysiu, kiek tik lenda. Pamažu jaučiu, kad sotumo jausmas ateina vis greičiau ir greičiau. 

Mano vienos dienos mitybos planas 

Pusryčiams: 50 g avižinės košės (išvirus jos padaugėja).
Užkandis: 300 g didžiojo (angl. pomelo) greipfurto.
Pietums: 70 g grikių su tunu.
Pavakariams: 200 g burokėlių salotų su obuoliais.
Vakarienei: apie 400 g virtų brokolių. 

JuditaLaisva diena. Savaitgalį švenčiau draugės gimtadienį, tad pasidariau sau laisvą dieną. Tai reiškia, kad leidau sau valgyti, ką noriu ir kada noriu. Tačiau net pačiai buvo keista, kad atsisakiau draugės siūlomų sausainių su šokoladu. 

Mėsos nevalgau jau keli metai su pertraukomis, tačiau savęs vegetare nelaikau. Jei labai noriu, tuomet ir valgau. Todėl per savo laisvą dieną neatsispyriau keliems šašlyko gabalėliams su ryžiais ir salotomis. Torto taip pat paprašiau atpjauti kuo mažesnį gabaliuką, paragavau, buvo skanu ir ‒ ačiū, daugiau nenoriu. 

Kontrolė. Tai juokingiausias dalykas! Sekmadienio rytą leisdama prie jūros, paplūdimyje, gavau SMS žinutę-priminimą, kad neįvedžiau savo praeitos dienos įvertinimo ir gavau naują žinutę nuo „Kilo.lt“ ekspertų. Iš kitos pusės, džiaugiuosi, kad yra kas primena. 

Rezultatai. Teko skaityti komentarus, kad neverta gaišti laiko, jei per vieną savaitę nukrito tik vienas kilogramas. O aš sakau, kad verta ir labai. Per antrą savaitę netekau dviejų kilogramų, tad iš viso ‒ minus trys kilogramai. 

Noriu pabrėžti, kad niekada nebuvau riebalų kalnas, kad suderinus maistą ir sportą iškart nukristų dešimt kilogramų. Turiu sveiką ir tvirtą kūną, o su „Kilo.lt“ komanda tikiuosi atsikratyti tų kelių nereikalingų kilogramų. Nors kiti skirtumo dar nemato, bet aš pati jaučiuosi žvalesnė ir tvirtesnė. 

Per antrąją savaitę pasiektas rezultatas ‒ numesti 2 kg (dabartinis Juditos svoris ‒ 71 kg). Iš viso atsikratyta 3 kg. 

© Nuotraukų autorė Greta Kniežaitė

Taip pat skaitykite:
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. I savaitė »
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. III savaitė »
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. IV savaitė »

+15
1
  • Nutukimas
  • Antsvoris
  • Bulimija
  • Anoreksija
  • Sveika mityba
  • Dieta
  • Sporto nauda
  • Dietologai

Susiję straipsniai

  • Murakamis / 2014-05-02 13:57:23

    maladec!

Siųsk savo nuomonę
Kaip visiems laikams pamiršti dietas?
Kaip visiems laikams pamiršti dietas? Skundžiatės, jog niekaip nepavyksta atsikratyti nereikalingų kilogramų ant liemens ir klubų? Pavargote nuo dietų ir nuolatinių jo sukeliamų pasekmių – nuotaikos svyravimų bei „jo-jo efekto“? Tuomet pamirškite visas dietas ir pradėkite propaguoti intuityvų valgymą, kuris leis ne tik pagražinti kūno linijas, bet ir būti... +13 / 0 +13
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... +59 / -18 +41
Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms
Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms Laikantis grikių dietos per savaitę galima atsikratyti iki 10 kg svorio, tačiau visi, pasiruošę išbandyti šią dietą, turi žinoti, kad tai itin griežta ir valios pastangų reikalaujanti dieta. Tačiau tiksliai jos laikantis kiekvieną rytą lipti ant svarstyklių bus tikras malonumas. Taigi, kas tai per dieta ir kaip jos laikytis? 15 +45 / -15 +30
Mėnulio dieta: paprastas variantas
Mėnulio dieta: paprastas variantas Laikantis paprasto Mėnulio dietos plano, reikia 24 valandas pasninkauti, t. y. tam tikros Mėnulio fazės metu gerti tik vandenį ir sultis. Per pasninko parą iš Jūsų kūno pašalinami toksinai, ir galite atsikratyti iki 2,7 kg. +27 / 0 +27
FIT FOOD atsiliepimai – išbandėme trijų dienų sulčių programą!
FIT FOOD atsiliepimai – išbandėme trijų dienų sulčių programą! „Sulčių dietomis domėjausi jau seniai, skaičiau žmonių komentarus, sekiau FIT FOOD „Facebooką“ ir „Instragramo“ paskyrą. Esu bandžiusi tris dienas maitintis vien tirštaisiais kokteiliais (angl. „Smoothies“), bet FIT FOOD siūlo gerti skystas sultis tris ar net penkias dienas. Šios dietos tikslas – išsivalyti... 3 +34 / -10 +24
Angelo dieta – negalintiems gyventi be mėsos
Angelo dieta – negalintiems gyventi be mėsos Angelo dieta – vienas gražiausių efektyvios dietos pavadinimų. Vieni sako, kad ši dieta taip pavadinta, nes jos laikęsi žmonės tampa gražūs it angelai, kiti, pesimistiškiau nusiteikę, šmaikštauja, kad pasilaikius tokios dietos tikrai tapsi angelėliu. O mes nespėliosime ir pabandysime išsiaiškinti angelo dietos privalumus ir... 1 +23 / -2 +21
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala?
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala? Mokslinių tyrimų duomenimis šeriant kirmėles, peles ir bengališkąsias makakas, kitaip rezus beždžiones, 30‒40 % mažiau kalorijų turinčiu pašaru gerokai prailginama šių gyvūnų gyvenimo trukmė. O iškrovos dienų įvedimas į pelių mitybos režimą gerina jų sveikatą ir ilgina gyvenimą. Nors daug išsamių tyrimų apie... 2 +20 / -4 +16
Kefyro dieta – gražioms kūno linijoms palaikyti
Kefyro dieta – gražioms kūno linijoms palaikyti Kefyro dieta itin paplitusi tarp garsių žmonių, tačiau ar žinome, kodėl ji tokia efektyvi, o kefyras taip vertinamas? Na, bet apie viską nuo pradžių. XX a. pradžioje Rusijos mokslininkas Mečnikovas kefyro naudą aprašė 1908 m. išleistoje knygoje „Kaip pailginti gyvenimą“. Jis buvo įsitikinęs, kad sveikata glūdi žarnyne,... +19 / -4 +15
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems Išgirdus frazę „baltymų dieta“ dažnam žmogui kyla asociacijų su sportininkų mityba. Ir ne veltui. Ši dieta pareikalaus iš jūsų tikro sportininko požiūrio: „Mano kūnas – mano tvirtovė.“ Šią tvirtovę turėsite kantriai ginti, nes klaidos, laikantis baltymų dietos, – neatleistinos. Baltymų dieta išties intensyvi ir... 3 +15 / -3 +12
5 dažniausios klaidos laikantis dietos. Kaip jų išvengti?
5 dažniausios klaidos laikantis dietos. Kaip jų išvengti? Ištisas savaites maitinotės tik salotomis ir vaisiais, bet numetėte vos kelis gramus? Jūs ne viena. Išties galima sudaryti sąrašą klasikinių klaidų, kurias moterys daro laikydamosi dietos. Šių klaidų pasekmės sukelia tokį nusivylimą, kad kartais iš viso atsisakoma planų sulieknėti. +10 / 0 +10