Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. III savaitė

Gegužės 9, 2014 | Judita Malininaitė
+32
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. III savaitė

„Jau tris savaites kasdien valgau penkis, o sportuoju du kartus per dieną. Atsiranda rutina, kuri dabar jau džiugina, nes tiksliai žinau, ką valgysiu poryt trečią valandą. Vis dėlto kiekvieną dieną iškyla abejonių, kurias veja šalin tik puiki savijauta ir gražėjantis vaizdas veidrodyje. Trečiąją savaitę nepakitusią svarstyklių rodyklę įveikė puiki organizmo būsena. O kas toliau?..“ Apie priešpaskutinę Juditos atliekamo eksperimento savaitę sužinosite perskaitę trečiąją dienoraščio dalį. 

Sportas. Vieną dieną suskaičiavau, kad darydama mankštą rytais ir bėgiodama vakarais, sportui kasdien skiriu valandą laiko. 

Skiltyje „Pagalba“ radau dažniausiai užduodamus klausimus ir atsakymus. Į klausimą „Ar valgyti prieš treniruotę, ar treniruotis nepavalgius?“ treneris atsako, kad ryte galima pasportuoti tuščiu skrandžiu, tačiau vakare, iki bėgimo likus 1‒2 valandoms, ką nors užkąsti būtina. Taigi ir vėl prireikė skaičiuoti, kaip susidėlioti sporto ir mitybos tvarkaraštį, nepamirštant kitų savo reikalų. Tad bėgioju po pavakarių praėjus dviem valandoms, o vakarieniauju iškart po 3‒4 kilometrų bėgimo. 

„... jei suskaičiuočiau, kiek išleisdavau anksčiau, kai maistą pirkdavau jau paruoštą, manau, kad suma susidarytų didesnė.“ Mityba. Jaučiu, kad valgau tikrą maistą: salotas, sriubas, vaisius, riešutus, košes. Didžiausia bėda buvo ta, kad anksčiau suvartodavau daug „tuščių“ angliavandenių, t. y. bandelių, makaronų, ryžių. Kai valgau daug vitaminų ir ląstelienos turinčio maisto, net nekyla mintis suvalgyti saldainį ar bandelę. 

Niekada nebuvau tas žmogus, kuris virtuvėje praleidžia daug laiko, tačiau dabar kepu lašišos kepsnį, verdu daržovių sriubą ar gaminu salotas. Aišku, džiaugiuosi, kad dabar galiu sau tai leisti. Taip pat negaliu sakyti, kad sveikai maitintis pigu, bet jei suskaičiuočiau, kiek išleisdavau anksčiau, kai maistą pirkdavau jau paruoštą, manau, kad suma susidarytų didesnė. 

Kadangi šiuo metu intensyviai dirbu protinį darbą, gavau dovanų juodojo šokolado. Tikrai negalėjau jo tiesiog padėti į lentyną ir toliau valgyti obuolį, tad atėjus pietų metui spagečius su pešto padažu iškeičiau į 100 g juodojo šokolado. Prisipažinsiu, kalorijų gavau beveik tiek pat, tačiau alkana buvau jau po pusvalandžio. Ko niekada dar nebuvo valgant pagal „Kilo.lt“ sudarytą mitybos planą. 

Vis dar sunku priprasti gerti daug vandens, todėl geriu daug arbatos. Per dieną kokius penkis šešis puodelius. Vandenį geriu tik atsikėlusi ryte.

Daržovių sriubaMano vienos dienos mitybos planas 

Pusryčiai: keturi ryžių trapučiai su lašiša (išbandžiau su citrinos ir agurko griežinėliais).
Priešpiečiai: daržovių sriuba su juodos duonos rieke.
Pietūs: 100 g virtų avinžirnių su špinatais.
Pavakariai: pomidorų salotos su saulėgrąžomis.
Vakarienė: 180 g tuno savo sultyse iš skardinės (sultis nupilu ir tuną valgau kartu su agurku arba pomidoru). 

Rūpestis. Dažniausiai „Kilo.lt“ platformoje gaudavau informacinio pobūdžio žinučių. Tačiau vieną rytą nustebau, kai pamačiau, kad man parašė treneris Andrius dėl pratimų. Tai buvo pirmasis toks pasiteiravimas dėl sporto plano per visas tris savaites. Buvo malonu, nudžiugino! Pažiūrėsiu, kokius pratimus pasiūlys su „hanteliukais“ ir eisiu ieškoti plastikinių buteliukų ir smėlio. 

Trenerio Andriaus komentaras

Savijauta. Jaučiuosi labai lengvai. O kai savijauta gera, tuomet ir motyvacijos nestinga. Neseniai pagavau save, kad eidama mieste stebiu save, kaip atrodau iš šalies, ieškau savo atvaizdo. Ir tai, ką matau, man patinka. 

Turiu daug energijos, tad kambarį tvarkausi kelis kartus per dieną, o jei jau nebėra ko tvarkyti, tuomet užsileidžiu muziką ir šoku. Pastebėjau, kad kai gerai jaučiuosi, tuomet ir mintys šviesesnės, ir idėjos kūrybiškesnės. 

Rezultatai. Po trečiosios savaitės svoris išliko toks pat. Truputėlį nuliūdau, bet raminu save, kad nieko čia blogo. Juk svarbu, kad jaučiuosi gerai ir senieji džinsai pasidarė laisvesni. 

Taigi trys savaitės – minus 3 kg ir puiki savijauta! (dabartinis Juditos svoris ‒ 71 kg) 

© Daržovių sriubos nuotrauka iš „Kilo.lt“ archyvo, kitų nuotraukų autorė Greta Kniežaitė.

Taip pat skaitykite:
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. I savaitė »
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. II savaitė »
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. IV savaitė » 

+32
  • Nutukimas
  • Bulimija
  • Anoreksija
  • Sveika mityba
  • Dieta
  • Sporto nauda
  • Dietologai

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Pasninkas: ar laikysimės jo Advento metu?
Pasninkas: ar laikysimės jo Advento metu? Advento metas – tai šventas laikas, kuomet iki pat Kalėdų patariama nesilinksminti bei skirti laiko pasninkui.. Klaidinga manyti, jog pasninkas – tai dienai, kuomet reikia nieko nevalgyti ir tik gerti vandenį. Ne, taip savęs kankinti tikrai nereikėtų: pasninko metu reikėtų atsisakyti tik tam tikro maisto, sumažinti suvalgomo maisto... +15 / 0 +15
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... +60 / -18 +42
Laimos Vaikulės dieta. Gintarės dienoraštis. I dalis
Laimos Vaikulės dieta. Gintarės dienoraštis. I dalis Latvijos muzikos žvaigždė Laima Vaikulė, šiemet švęsianti savo šešiasdešimtąjį gimtadienį, vadinama grožio, jaunystės ir neblėstančios energijos etalonu. Dainininkės grakščios figūros paslaptis ― devynias dienas trunkanti dieta, kuri, pasak jos, be didesnių pastangų padeda atsikratyti net devynių kilogramų... 2 +33 / -4 +29
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. IV savaitė
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. IV savaitė „Viskas. Pabaiga. Pagaliau. Kažkur girdėti pareiškimai? Iš manęs to nesulauksite. Mielai šį mėnesį pakartočiau, tai yra dar kartą pagyvenčiau pagal „Kilo.lt“ mitybos ir sporto planą. Pakeičiau savo mitybos įpročius, įpratau rytais daryti mankštą. Kas toliau? Gegužę ir birželį planuoju dalyvauti maratonuose, toliau... 1 +27 / -1 +26
Apie Dukano dietą iš pirmų lūpų. Tomos istorija
Apie Dukano dietą iš pirmų lūpų. Tomos istorija Visame pasaulyje populiarią Dukano dietą sudaro keturi etapai: ataka, kaita, įtvirtinimas ir galutinė stabilizacija. Jos sumanytojas prancūzas gydytojas dr. Pjeras Dukanas (Pierre Dukan) teigia, kad šiuose etapuose ir slypi dietos veiksmingumas, mat jos besilaikantis žmogus turi galimybę stabilizuoti savo svorį ir niekada nebepriaugti... +29 / -5 +24
Delčios dieta. Griežtos taisyklės ir meniu
Delčios dieta. Griežtos taisyklės ir meniu Nuo senų laikų žmonės tikėjo mėnulio daroma įtaka gamtai. Nuo mėnulio fazės priklauso ir žmogaus organizme susikaupusio vandens kiekio pokyčiai (vanduo sudaro net 60‒70 % žmogaus kūno). Tuo ir remiasi Delčios dieta. Manoma, kad būtent delčios metu paspartėja medžiagų apykaita, sumažėja apetitas ir maisto poreikis,... +22 / -2 +20
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala?
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala? Mokslinių tyrimų duomenimis šeriant kirmėles, peles ir bengališkąsias makakas, kitaip rezus beždžiones, 30‒40 % mažiau kalorijų turinčiu pašaru gerokai prailginama šių gyvūnų gyvenimo trukmė. O iškrovos dienų įvedimas į pelių mitybos režimą gerina jų sveikatą ir ilgina gyvenimą. Nors daug išsamių tyrimų apie... 2 +20 / -4 +16
Kefyro dieta – gražioms kūno linijoms palaikyti
Kefyro dieta – gražioms kūno linijoms palaikyti Kefyro dieta itin paplitusi tarp garsių žmonių, tačiau ar žinome, kodėl ji tokia efektyvi, o kefyras taip vertinamas? Na, bet apie viską nuo pradžių. XX a. pradžioje Rusijos mokslininkas Mečnikovas kefyro naudą aprašė 1908 m. išleistoje knygoje „Kaip pailginti gyvenimą“. Jis buvo įsitikinęs, kad sveikata glūdi žarnyne,... +19 / -4 +15
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms Kodėl pavalgius jaučiame sunkumo jausmą, kodėl vieni maisto produktai lengviau suvirškinami nei kiti? Kodėl tunkame ar sergame įvairiomis skrandžio ligomis? Atsakymų daug, vieni mano, kad tai dėl genetikos, kiti – dėl nesveiko gyvenimo būdo. Todėl norėdami išlaikyti gerą fizinę formą ir savijautą dažnai pradedame... 4 +24 / -11 +13
Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti?
Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti? Šventinis laikotarpis mus apdovanojo džiugiomis akimirkomis su šeima ir artimais žmonėmis. Godžiai skanavome šventinį maistą, mėgavomės pokalbiais prie vyno taurės, kol galiausiai šventės pasibaigė, o priaugti kilogramai liko. Po šventinio laikotarpio moterys suskubo į sporto klubus ir laikytis dietos, jų tikslas vienas –... +10 / 0 +10