5 Tibeto pratimai ‒ kaip taisyklingai atlikti?

Rugsėjo 10, 2014 | Aliona Aleksandrovič
+127
5
« Grįžti į straipsnio pradžią

5 Tibeto pratimai ‒ kaip taisyklingai atlikti?

Pratimas nr. 3. Pradinė padėtis – atsiklaupiame ant kelių, rankomis tarsi palaikome sėdmenis, smakru liečiame krūtinę. Lenkiamės atgal, remdamiesi rankomis į sėdmenis. Fiksuojame kūną ir lėtai grįžtame į pradinę padėtį. Prieš atliekant pratimą nepamirštame giliai įkvėpti ir iškvėpti. 

Šis pratimas teigiamai veikia artritą, nereguliarias mėnesines, menopauzę, nugaros skausmus

Trečias Tibeto pratimas

Pratimas nr. 4. Pradinė padėtis – sėdime ant grindų, kojos ištiestos, delnais remiamės į grindis, galva palenkta į priekį. Keliame kūną klubais į viršų, delnais ir pėdomis remiamės į grindis, kojos sulenktos per kelius stačiu kampu, galva atlošiama atgal. Padėtis fiksuojama, lėtai grįžtame atgal. 

Šis pratimas ‒ gera profilaktikos priemonė nuo celiulito ir rankų suglebimo. Ketvirtas tibetiečių pratimas taip pat teigiamai veikia virškinamąjį traktą, lytinius organus (įskaitant gimdą ir prostatą), skydliaukę, širdies raumenį. Pratimas suteikia energijos svarbiems sūkuriams, ypač esantiems gerklės, krūtinės ir pilvo srityje. Stiprinama ir imuninė sistema. 

Ketvirtas Tibeto pratimas

Pratimas nr. 5. Pradinė padėtis ‒ pilvas nukreiptas į grindis, stuburas išlenktas, galva atlošta, kojų pirštais ir delnais remiamės į grindis. Keliame sėdmenis į viršų, galvą leidžiame žemyn. Visą kūną per klubus lenkiame stačiu kampu. Fiksuojame kūną ir grįžtame į pradinę padėtį. 

Tai puikus tempimo pratimas krūtinei, klubams ir nugarai. Šis Tibeto pratimas ypač svarbus moterims, kurias kamuoja menopauzės simptomai, nereguliarios mėnesinės, lytinių organų susirgimai. 

Penktas Tibeto pratimas

Kviečiame pasižiūrėti vaizdo medžiagą, kurioje atliekami visi penki Tibeto pratimai.

Pirmuosius pratimų rezultatus pajausite nepraėjus nė dviem savaitėms: sustiprės raumenys, tapsite lankstesni ir judresni. Tibeto pratimai ‒ tai puikus būdas ne tik praįvairinti kasdienę veiklą, bet ir pagerinti savijautą be ypatingų fizinių pastangų. Stiprinkime kūną ir būkime sveiki!

1 2
+127
5
  • Sporto nauda
  • Sporto klubai
  • Raumenys
  • Joga
  • Mankšta

Susiję straipsniai

  • MISS LOVE / 2019-07-08 03:17:13

    [b]All thanks to DR AKHERE for his great help to my family,My son wife won't let me see my grand-kids I haven't talk with my son for 7 years now she won't let me see my son and my grand-kids. I was never in support of my son to marry her,because i have a bad dream,that she will not be a good wife to my son and to my family,so i never supported my son to marry her,with that she lies against me and make my son to hate me and that was very wrong. But all thanks to DR AKHERE for his work done. DR AKHERE brought peace to my home and today my family is back on the right track. After the spell was done my son wife confuse to my son how she lie against me and make him to hate me. Now my son and the kids always come to visit and spend time with me,and i have told my son to forgive her and still continue with the marriage,since he truly love her. I highly recommend Dr AKHERE if you are having problem to see your grand-kids,or if you have any family problem with your children.
    you can contact dr akhere via

    AKHERETEMPLE@gmail.com

    or

    call/whatsapp:+2349057261346[/b]

  • Inga / 2016-05-11 18:15:40

    Pratimus atlieka neteisingai. Svarbu taisyklingai kvėpuoti. Internete yra geresni vaizdo įrašai.
    Rekomenduoju vakarais prieš miegą (pagal Tibeto pratimų rekomendacijas) atlikti "žvakutę" 5-10 min.
    Tai puiki "RESTAR" dienos nuvargusiam organizmui atgaivinti.

  • Živilė / 2015-11-27 12:36:57

    Sveiki. Jau 1,5 metų darau šią mankštą. Tačiau antrą pratimą atlieku kiek kitaip: keliu sulenktas per kelius kojas ir pečius, tada tiesiu kojas. Teisingai atlikti man per sunku. Mačiau internete taip darant kinų trenerį. Ar būtina pereiti prie teisingo atlikimo? Ačiū

  • MedGuru.lt / 2014-09-10 15:30:43

    Smagu, kad domitės! Seniausiame šaltinyje 1939 m. Peterio Kelderio knygoje „The Eye of Revelation“, kuriame rašoma apie penkių Tibeto pratimų kilmę, nėra paaiškinta 21 pakartojimo reikšmė. Vis dėlto daugelyje kultūrų skaičiai turi magišką prasmę. Nenorime spekuliuoti, todėl paliksime šį klausimą atvirą diskusijoms.

    Beje, pasiekę 21 pakartojimo ribą, kai kurie penkis Tibeto pratimus atliekantys žmonės (dažniausiai treneriai) skaičių didina ir iki 50 ar daugiau pakartojimų. Svarbiausia neskubėti ir visuomet stebėti savo savijautą.

    Sėkmės praktikuojantis!

  • Lina / 2014-09-10 15:08:10

    O kai aš jau prieisiu prie 21 kartą kartojimo, tai kaip suprantu, daugiau didinti nerekomenduojama? O kodėl?

Siųsk savo nuomonę
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima?
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima? Žiema, šalta, peršalote... Rodos, nieko naujo. Vis dėlto, dažnas ir žiemą neapleidžia aktyvaus gyvenimo įpročių: bėgioja, makštinasi, užsiima joga, šoka ar pan., tad ką gi daryti peršalus: visiškai atsisakyti judėjimo ar ne? Svarbiausia – stebėti savo kūną ir atsižvelgti į jo poreikius. +1 / 0 +1
Kaip priaugti raumenų? Trenerio Slavo Bartoševič patarimai
Kaip priaugti raumenų? Trenerio Slavo Bartoševič patarimai Atletiškas kūnas ir tvirti raumenys – daugelio žmonių svajonė. Turėti sportiškas kūno linijas svajoja ne tik besiskundžiantieji keliais papildomais kilogramais, bet ir tie, kurie kilogramų niekaip negali priaugti. Dažnai nesusimąstome, jog norint priaugti masės, reikia įdėti ne mažiau pastangų, nei siekiant jos atsikratyti. 5 +47 / -10 +37
Judėkim su Vilmantu Aušra! Išsamus interviu su podiatru
Judėkim su Vilmantu Aušra! Išsamus interviu su podiatru Artėjant pavasariui kyla noras daugiau laiko praleisti lauke: išeiti pasivaikščioti, pabėgioti ar pasimankštinti. Portale „MedGuru.lt“ startuoja nauja rubrika, kurioje podiatrijos specialistas Vilmantas Aušra dalinsis savo patirtimi, susijusia su sportu, tinkamu avalynės pasirinkimu ne tik sau, bet ir mažiesiems... 2 +25 / 0 +25
Traumos, kurias patiria dailiojo čiuožimo atstovai
Traumos, kurias patiria dailiojo čiuožimo atstovai Dailusis čiuožimas – tai ne tik grakštus ir lengvas čiuožimas poroje ant ledo. Ne, tikrai ne, tai – ir traumos, kurių dažnai mes, žiūrovai, net nematome, bet jas karts nuo karto patiria šios sporto šakos atstovai.. 1 +21 / 0 +21
Joga – mitai ir faktai. Pokalbis su jogos mokytoja Inga Rubikiene
Joga – mitai ir faktai. Pokalbis su jogos mokytoja Inga Rubikiene Apie jogą teko girdėti kiekvienam, tačiau neabejotinai visi ją suvokiame skirtingai. Vienam joga siejasi su meditacija, kitam ‒ su neįtikėtinomis fizinėmis galiomis ir pačiomis keisčiausiomis pozomis, trečiam ‒ su pasakojimais apie tai, kad tikrieji jogai gali išbūti nevalgę ir negėrę kelias savaites. Tačiau ar viskas... +20 / -2 +18
17 būdų, kaip per dieną sudeginti daugiau kalorijų
17 būdų, kaip per dieną sudeginti daugiau kalorijų Jeigu kasdien sugebate nueiti į sporto klubą ir sudeginti 500 kalorijų, tiesiog nuostabu – bet jeigu po rytinės mankštos 8 valandas prasėdite prie stalo, lieknėjimas gali smarkiai užtrukti. Laimei, yra slaptų būdų, leidžiančių nejučiomis deginti kalorijas visa dieną. Šie specialistų patarimai padės greičiau atsikratyti svorio. +16 / 0 +16
Kokias traumas dažniausiai patiria maratono dalyviai?
Kokias traumas dažniausiai patiria maratono dalyviai? Pasaulyje vis labiau populiarėjantys maratonai susilaukia įvairaus amžiaus žmonių susidomėjimo. Maratone savo jėgas vis dažniau nusprendžia išbandyti ne tik profesionalai, bet ir mėgėjai bėgikai. Deja, tačiau nei vienas maratonas nepraeina be tam tikrų traumų... +15 / 0 +15
Nauji metai – naujas kūnas?
Nauji metai – naujas kūnas? Naujiems metams prasidėjus sporto klubus ir vėl užplūdo galybė žmonių, kurie trokšta gražaus kūno. Ir tai nei kiek nestebina, mat žiniasklaida nuolat rodo gražius žmones, įvairias dietas ar tiesiog straipsnius apie sveiką gyvenimo būdą. Tad vos tik atėjus Naujiems ir Jūs praveriate sporto klubo duris... +14 / 0 +14
Mankšta dirbant biure – būtina. Judėkime!
Mankšta dirbant biure – būtina. Judėkime! Šiandien vis daugiau žmonių dirba sėdimą darbą. Fizinės veiklos stoka gali lemti ne tik antsvorį, nugaros skausmą, bet ir sukelti ar paūminti tam tikras ligas. Dažnai juokaujama, kad XX a. blogiausias žmogaus įprotis – rūkymas, o šių laikų – sėdėjimas. Norėdami išvengti negalavimų dalis žmonių kelis kartus per... +13 / 0 +13
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti?
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti? Kelio sąnario traumos yra gana dažnos tiek tarp jaunų, tiek tarp pagyvenusių žmonių. Mes daug laiko praleidžiame sėdėdami prie kompiuterių, tad mūsų sąnariai, visai kaip ir automobilis, kuriuo nesinaudojame, kartais ima ir „užrūdija“ t.y. sąnariai tampa ne tokie paslankūs, vargina sąnarių skausmai, o kartais – net ir... +11 / 0 +11