Kaip priaugti raumenų? Trenerio Slavo Bartoševič patarimai

Balandžio 16, 2014 | Kamilė Kogstaitė
+37
5
« Grįžti į straipsnio pradžią

Kaip priaugti raumenų? Trenerio Slavo Bartoševič patarimai

Ką pats manote apie šių dienų sportiško kūno kultą? 

Aš asmeniškai treniruojuosi tik dėl savęs, nes man patinka, jog mano kūnas yra stangrus ir tvirtas. Jei suspaudžiu ranką ir paliečiu kietą raumenį, tuomet jaučiu, jog esu vyriškas, stiprus. O yra lieknų vyrų, kurie sulenkia ranką ir liečia ją tarsi pagalį. Tokių vyrų aš niekada nesuprasiu. Juk vyras – stipri asmenybė, kuriai reikia turėti raumenų! 

O kaip žiūrite į merginas su raumenukais? 

Panelei turėti daug raumenukų nereikia. Žinoma, yra kultūrisčių, bikini sporto šakos atstovių, kurių darbas yra auginti raumenis. Man pačiam moterų kultūrizmas nepatinka, nors gerbiu šios sporto šakos atstoves, nes moteriai užauginti didelius raumenis ‒ labai sunku. Bet tai ne mano skonio merginos. 

Manau, moteris turi būti prisižiūrinti, būtų gerai, kad ir sportuojanti. Kadangi aš pats sportuoju, ir man smagu matyti sportuojančias moteris. 

Ar yra tokių atvejų, kai žmonėms neauga raumenys, kad ir kiek jie stengtųsi? 

Būna tokių atvejų, bet tik tuomet, kai žmogus per mažai valgo. Kai kurių žmonių labai greita medžiagų apykaita, bet visada galima pasiekti rezultatų tinkamai maitinantis, pavyzdžiui, padidinant angliavandenių, baltymų skaičių. Nors angliavandenių vartoti per daug irgi negalima, nes jie – tarsi mūsų organizmo kuras, kurio reikia nedaug. Pagrindinis raumenų auginimo šaltinis – baltymai, kurių gausu kiaušiniuose, varškėje, riešutuose, lašišoje. 

Ar nustojus sportuoti raumenys nevirsta riebalais? 

Mitas, jog baigęs sportuoti priaugsi svorio. Raumenys niekada nevirsta riebalais, nes raumenys ‒ ne riebalai. Šį mitą galima pritaikyti nebent tiems, kurie baigę sportuoti pradeda daug valgyti. Tuomet, žinoma, visame kūne pradės kauptis riebalai. Bet jei nustoji tiek daug valgyti, tai raumenys tiesiog susitraukia. O jei svoris numetinėjamas greitai ir nesveikomis priemonėmis, pavyzdžiui, badavimu, tuomet neišvengsime ir suglebusios odos. 

Pokalbis su Ieva, Slavo kliente 

Ieva, Slavo klientėKiek laiko sportuoji? 

Salėje pradėjau sportuoti prieš gerus metus, bet sportiška buvau nuo vaikystės – lankiau gimnastiką, baseiną, įvairiausias aeorobikas. Visada buvau linkusi į lieknumą, niekada nesiskundžiau dideliu antsvoriu. 

Kaip pradėjai lankyti treniruotes pas Slavą? 

Prieš tai savarankiškai sportuodavau sporto salėje, bet laikui bėgant suvokiau, kad reikia trenerio pagalbos. Slavas pasirodė kompetentingas treneris, daug keliavęs po pasaulį, išmanantis savo darbą. 

Iš tiesų nebuvo taip, jog atėjau į salę ir pasakiau, kad noriu raumenukų. Norėjau tiesiog padailinti figūrą ir išryškinti formas. Slavas savo nuožiūra sudarė treniruočių programą. 

Pavyzdžiui, preso pratimų beveik neatlieku, nes jo nuomone, pagrindinė tobulo preso esmė – mityba. Treniruotes stengiuosi lankyti tris kartus per savaitę. Rezultatus pamačiau maždaug po trijų savaičių, kai pradėjo ryškėti dailesnės kūno linijos. Iš pradžių net laiptais sunku būdavo nulipti... (juokiasi Ieva)

Ar žinai sveikos mitybos principus ir jais vadovaujiesi? 

Taip, žinau sveikos mitybos principus ir stengiuosi jais vadovautis, bet kartais nukrypstu, nes saldumynų, o ypač šokolado, atsisakyti beveik neįmanoma... Manau, net pats Slavas kartais neatsilaiko prieš gardžias pagundas.

 

© Nuotraukų autorius Vidmantas Samuolis

1 2
+37
5
  • Nutukimas
  • Antsvoris
  • Sveika mityba
  • Sporto klubai
  • Raumenys

Susiję straipsniai

  • atletas / 2016-05-18 13:37:52

    Taip ir nesupratau kame esme svoris bendras ar raumenu mase.r aumenu mase trynyruoti galima ir tik 3 kar per svaite ir 45 min nes poto dirba letosios skaidulos ir vid bet kokybiskai ji suformuoti galima tik papildomai dirbant

  • Sportuojantis / 2016-04-21 23:57:04

    Per daugiau nei metus priaugau ~13-14kg :) Svarbiausia yra sąžingai valgyti. Masės galima užauginti ir nesportuojant, tačiau norint auginti raumenis reikalinga ir sportuoti, žinoma sportuojant masė labiau auga, nei įprastai.

  • artis / 2015-05-01 14:54:17

    sveikame kūne sveiką sielą, o ne sportuojančius nereiktų teisti, o veikiau paraginti juos sportuoti.

  • aida / 2014-04-25 15:25:53

    Nu atsiprasau bet jau kaimo zmones kokie tai tragedija

  • sport / 2014-04-16 18:11:41

    sportuojantiems dangus!

Siųsk savo nuomonę
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima?
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima? Žiema, šalta, peršalote... Rodos, nieko naujo. Vis dėlto, dažnas ir žiemą neapleidžia aktyvaus gyvenimo įpročių: bėgioja, makštinasi, užsiima joga, šoka ar pan., tad ką gi daryti peršalus: visiškai atsisakyti judėjimo ar ne? Svarbiausia – stebėti savo kūną ir atsižvelgti į jo poreikius. +1 / 0 +1
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė Atėjus pavasariui dviratininkai pumpuoja padangas, bėgikai aunasi sportinius batelius, parkuose ima skrieti riedlentės‒ atgyja ne tik gamta, bet ir visas miestas. Mankštintis visuomet sveika, bet ką daryti tiems, kurie sportą prisimena tik pavasarį? Straipsnyje rasite pilvo preso raumenų treniruotę, kuriai nesugaišite... +42 / -1 +41
Judėkim su Vilmantu Aušra! Išsamus interviu su podiatru
Judėkim su Vilmantu Aušra! Išsamus interviu su podiatru Artėjant pavasariui kyla noras daugiau laiko praleisti lauke: išeiti pasivaikščioti, pabėgioti ar pasimankštinti. Portale „MedGuru.lt“ startuoja nauja rubrika, kurioje podiatrijos specialistas Vilmantas Aušra dalinsis savo patirtimi, susijusia su sportu, tinkamu avalynės pasirinkimu ne tik sau, bet ir mažiesiems... 2 +25 / 0 +25
Traumos, kurias patiria dailiojo čiuožimo atstovai
Traumos, kurias patiria dailiojo čiuožimo atstovai Dailusis čiuožimas – tai ne tik grakštus ir lengvas čiuožimas poroje ant ledo. Ne, tikrai ne, tai – ir traumos, kurių dažnai mes, žiūrovai, net nematome, bet jas karts nuo karto patiria šios sporto šakos atstovai.. 1 +21 / 0 +21
Joga – mitai ir faktai. Pokalbis su jogos mokytoja Inga Rubikiene
Joga – mitai ir faktai. Pokalbis su jogos mokytoja Inga Rubikiene Apie jogą teko girdėti kiekvienam, tačiau neabejotinai visi ją suvokiame skirtingai. Vienam joga siejasi su meditacija, kitam ‒ su neįtikėtinomis fizinėmis galiomis ir pačiomis keisčiausiomis pozomis, trečiam ‒ su pasakojimais apie tai, kad tikrieji jogai gali išbūti nevalgę ir negėrę kelias savaites. Tačiau ar viskas... +20 / -2 +18
17 būdų, kaip per dieną sudeginti daugiau kalorijų
17 būdų, kaip per dieną sudeginti daugiau kalorijų Jeigu kasdien sugebate nueiti į sporto klubą ir sudeginti 500 kalorijų, tiesiog nuostabu – bet jeigu po rytinės mankštos 8 valandas prasėdite prie stalo, lieknėjimas gali smarkiai užtrukti. Laimei, yra slaptų būdų, leidžiančių nejučiomis deginti kalorijas visa dieną. Šie specialistų patarimai padės greičiau atsikratyti svorio. +16 / 0 +16
Kokias traumas dažniausiai patiria maratono dalyviai?
Kokias traumas dažniausiai patiria maratono dalyviai? Pasaulyje vis labiau populiarėjantys maratonai susilaukia įvairaus amžiaus žmonių susidomėjimo. Maratone savo jėgas vis dažniau nusprendžia išbandyti ne tik profesionalai, bet ir mėgėjai bėgikai. Deja, tačiau nei vienas maratonas nepraeina be tam tikrų traumų... +15 / 0 +15
Nauji metai – naujas kūnas?
Nauji metai – naujas kūnas? Naujiems metams prasidėjus sporto klubus ir vėl užplūdo galybė žmonių, kurie trokšta gražaus kūno. Ir tai nei kiek nestebina, mat žiniasklaida nuolat rodo gražius žmones, įvairias dietas ar tiesiog straipsnius apie sveiką gyvenimo būdą. Tad vos tik atėjus Naujiems ir Jūs praveriate sporto klubo duris... +14 / 0 +14
Mankšta dirbant biure – būtina. Judėkime!
Mankšta dirbant biure – būtina. Judėkime! Šiandien vis daugiau žmonių dirba sėdimą darbą. Fizinės veiklos stoka gali lemti ne tik antsvorį, nugaros skausmą, bet ir sukelti ar paūminti tam tikras ligas. Dažnai juokaujama, kad XX a. blogiausias žmogaus įprotis – rūkymas, o šių laikų – sėdėjimas. Norėdami išvengti negalavimų dalis žmonių kelis kartus per... +13 / 0 +13
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti?
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti? Kelio sąnario traumos yra gana dažnos tiek tarp jaunų, tiek tarp pagyvenusių žmonių. Mes daug laiko praleidžiame sėdėdami prie kompiuterių, tad mūsų sąnariai, visai kaip ir automobilis, kuriuo nesinaudojame, kartais ima ir „užrūdija“ t.y. sąnariai tampa ne tokie paslankūs, vargina sąnarių skausmai, o kartais – net ir... +11 / 0 +11