Rūpiniesi sveikata? Šias programėles privalai turėti savo mobiliajame telefone

Rugsėjo 20, 2016 | L. Rimgailė
+11
Rūpiniesi sveikata? Šias programėles privalai turėti savo mobiliajame telefone

Rūpintis savo sveikata galima ne tik sveikai maitinantis, sportuojant, bet ir turint tam tikras programėlės savo mobiliajame telefone.

Šiame straipsnyje pateiksime jums keturių programėlių apžvalgas. Šios programėlės leis susiplanuoti laiką ir pakeisti kasdieninius įpročius.

Programėlė „7 Minute Workout“ („7 minučių treniruotė“)

Ši programėlė puikiai tiks tiems, kurie vis neranda laiko sportuoti ir randa milijoną kitų priežasčių kasdien nedaryti bent trumputės mankštos. Programėlė jus tikrai išjudins pasiūlydama padaryti specialius pratimus, kurie truks nei daug nei mažai – tik septynias minutes.

Pasirinkus pagal kategoriją, kokią kūno vietą norite padailinti: presą, užpakaliuką ar kojas programėlė kaip mat įsijungs ir lyg trenerė pradės kalbėti, raginti ir telefono ekrane rodyti jums pratimus, kuriuos reikia daryti. Net nepajusite, kaip greitai prabėgs ta viena minutė pirmųjų pratimų. Pratimai išties šaunūs, pabandykite ir jūs, tikrai nenusivilsite.

Nesugalvojate kokią kūno vietą norite patobulinti? Tuomet tiesiog pasirinkite klasikinę mankštą, kurią taip pat siūlo ši programėlė. Įpratę kasdien bent septynias minutes intensyviai sportuoti tikrai pagerinsite savo sveikatą.

"Vaistinėlė itin naudinga tiems, kurie nuolat viską pamiršta."

Programėlė „Total Health care“ ( „ Visiškas rūpinimasis sveika“)

Ši programėlė siūlo pasirinkti iš penkių pagrindinių kategorijų: svorio metimas, odos priežiūra, plaukų priežiūra, kūno priežiūra, bendri patarimai. Taigi, pasirinkus norimą kategoriją yra pateikiama nemažai naudingos informacijos ta tema.

Pavyzdžiui, pasirinkus kategoriją „Kūno priežiūra“, automatiškai programėlė pasiūlo pasirinkti vieną iš kitų, siauresnių kategorijų: „peršalimas ir kosulys“, „skrandžio skausmas“, „galvos skausmas“, „nugaros skausmas“, „sąnarių skausmas“. Pavyzdžiui,  pasirinkus „galvos skausmas“  kategoriją yra siūlomos naminės priemonės nuo galvos skausmo ( bazilikas, ledo kubeliai, kava) siūloma atlikti ir jogos pratimus: manoma, kad jie padeda numalšinti galvos skausmus.

Ši programėlė gan primityvi ir netiks tiems, kurie netiki, kad naminės priemonės gali daryti stebuklus ir gydyti.

Programėlė „Vaistinėlė“

Tiems, kas nori užtikrinto gydomojo poveikio, vertėtų į savo mobilųjį telefoną įsirašyti programėlę „Vaistinėlė“.

Ši programėlė bus tarsi jūsų asmeninis pagalbininkas, kuris padės planuoti vizitus pas gydytojus, primins kada ir kokius vaistus reikia išgerti, padės susidėlioti vaistus, kurie yra jūsų namų vaistinėlėje. Programėlės meniu juostoje netgi yra kalendorius, kuriame galite susižymėti vaistų gėrimo laiką.

Programėlės skiltyje „Vaistai“ galima susivesti vartojamų vaistų receptus, nustatyti jų vartojimo laiką pagal kurį automatiškai, tiesiai į mobilų telefoną jums bus siunčiami priminimai. Ši funkcija itin naudinga tiems, kurie nuolat viską pamiršta.

Programėlės skiltyje „Namų vaistinėlė“ vaistus galite susidėlioti pagal jų galiojimo laiką. Atlikę tokią savo vaistų inventorizaciją būsite tikri, kad geriate tinkamus, o ne pasibaigusio galiojimo vaistus.

Ne ką prastesnė yra programėlės skiltis „Gydytojai“, kuri padės susiplanuoti vizitus pas gydytojus, o suplanuoti vizitai bus atvaizduojami programėlėje esančiame kalendoriuje.

Didelės problemos - lengvi sprendimo būdai su

"Automatiniai programėlės ,,Vaistinėlė” priminimai man neleidžia užmiršti, kad turiu išgerti vaistus."

Plačiau:

Didelės problemos - lengvi sprendimo būdai su "Vaistinėlė"

Programėlė „MyfitnessPal“

Vos tik įsirašius šią programėlę ji jūsų paklaus, kokiais tikslais norite ja naudotis: svorio mažinimui, normalaus svorio palaikymui ar svorio priaugimui.

Antrasis klausimas, kurį užduos ši programėlė,  bus apie jūsų kasdieninį aktyvumą. Programėlė paklaus, ar dienų dienas leidžiate namuose ant sofos, ar turite darbą, kuriame daug dirbate. Žinoma, kad programėlė susidarytų tikslesnį vaizdą apie jus, reiks įvesti savo lytį, amžių, svorį, ir kitus asmeninius duomenis.

Pagal jūsų suvestus duomenis programėlė nustatys, kiek kalorijų jūs turite suvartoti norint numesti ar priaugti svorio, paskaičiuos, kiek gramų baltymų, angliavandenių ir kitų organizmui svarbių medžiagų per dieną turėtumėte suvartoti.

Ši programėlė itin pravers tiems, kurie rūpinasi savo svoriu – ji padės jį kontroliuoti.

+11
  • Sveika mityba
  • Sporto nauda
  • Sveikatingumo centrai
  • Sporto klubai

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima?
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima? Žiema, šalta, peršalote... Rodos, nieko naujo. Vis dėlto, dažnas ir žiemą neapleidžia aktyvaus gyvenimo įpročių: bėgioja, makštinasi, užsiima joga, šoka ar pan., tad ką gi daryti peršalus: visiškai atsisakyti judėjimo ar ne? Svarbiausia – stebėti savo kūną ir atsižvelgti į jo poreikius. +1 / 0 +1
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė Atėjus pavasariui dviratininkai pumpuoja padangas, bėgikai aunasi sportinius batelius, parkuose ima skrieti riedlentės‒ atgyja ne tik gamta, bet ir visas miestas. Mankštintis visuomet sveika, bet ką daryti tiems, kurie sportą prisimena tik pavasarį? Straipsnyje rasite pilvo preso raumenų treniruotę, kuriai nesugaišite... +41 / -1 +40
8 geriausi jogos pratimai nuo migrenos skausmo
8 geriausi jogos pratimai nuo migrenos skausmo Kai tik ištinka staigus migrenos skausmas, nėra taip paprasta jį nugalėti. Oi, koks tai skausmas! Ar migrena labai apsunkina Jūsų gyvenimą? Prevencija yra geriausia priemonė. Ar žinojote, kad joga gali sėkmingai Jus apsaugoti nuo migrenos? Norintiems sumažinti migrenos skausmą toliau pateikiame keletą jogos pratimų, kurie galėtų... 2 +32 / -5 +27
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės Sportuodami klaidų daro ne tik naujokai, bet ir profesionalai. Taip yra todėl, kad žmonės dėl laiko stokos vis dažniau įpranta viską daryti greičiau. Pavyzdžiui, sporto klube treniruotė vidutiniškai trunka apie vieną valandą, per tą laiką žmogus stengiasi ne tik padaryti kardio pratimus, bet ir atlikti pratimus kojoms, rankoms,... +21 / 0 +21
Ką reikia žinoti apie bėgimą?
Ką reikia žinoti apie bėgimą? „Jei nori būti stiprus – bėgiok, jei nori būti gražus – bėgiok, jei nori būti protingas – bėgiok“, – rašoma vienoje knygoje. Tačiau ar bėgiojimas tikrai toks efektyvus? Jei taip, ką derėtų apie jį žinoti? +23 / -3 +20
Karatė čempionė Jurgita Januškaitė: „Karatė – alternatyvi gydymo forma“
Karatė čempionė Jurgita Januškaitė: „Karatė – alternatyvi gydymo forma“ Dvidešimt penkerių metų vilnietė Jurgita Januškaitė jau priprato prie aplinkinių reakcijos, kai šie sužino, jog smulkaus sudėjimo šviesiaplaukė mergina – daugkartinė šotokan karatė Lietuvos, Europos ir pasaulio čempionė. J. Januškaitė – taip pat ir ergoterapijos specialistė, vedanti karatė treniruotes ir dirbanti... +17 / 0 +17
Įspūdžiai iš „AVON moterų bėgimo“. Atėjau, pamačiau ir nubėgau!
Įspūdžiai iš „AVON moterų bėgimo“. Atėjau, pamačiau ir nubėgau! Saulėtą šeštadienį Vilniaus Vingio parke vyko antrasis „AVON moterų bėgimas“, skirtas priminti, kad profilaktiškai tikrintis dėl krūties vėžio ir rūpintis sveikata ‒ būtina. Portalas „MedGuru.lt“ taip pat prisidėjo prie gražios iniciatyvos ir su maratono dalyvėmis ir mažaisiais dalyviais pasidalijo gerų emocijų... +16 / 0 +16
Bėgimo bateliai ‒ kaip išsirinkti?
Bėgimo bateliai ‒ kaip išsirinkti? Lietuvoje sparčiu greičiu populiarėjant bėgimui, dažnai akcentuojama taisyklinga bėgimo technika. Vis dėlto labai svarbu ir tai, ką avime bėgimo metu. Matyt, daugeliui kyla klausimas, pagal kokius kriterijus rinktis sportinius bėgimo batelius: kompaniją, pado storį, kainą, o gal grožį... Patyręs bėgimo entuziastas Aurimas Pocius... 6 +17 / -2 +15
Koks svarbus kriterijus, kurį dažniausiai pamirštame, renkantis sporto klubą?
Koks svarbus kriterijus, kurį dažniausiai pamirštame, renkantis sporto klubą? Jei šią žiemą ketinate sportuoti po stogu, skirkite truputį laiko ir išsiaiškinkite, ar oras jūsų nusižiūrėtame sporto klube yra saugus. Atvėsus orams ir sutrumpėjus dienoms, daugelis sportuoti mėgstančių žmonių tęsia treniruotes sporto klubuose. Juose galima pasislėpti nuo šalčio ir tamsos, ten pilna įvairiausių... +13 / 0 +13
Treniruotė „Les Mills BodyPump“ – efektyvus kalorijų deginimas
Treniruotė „Les Mills BodyPump“ – efektyvus kalorijų deginimas Dažnam vyrui aerobikos treniruotės asocijuojasi su mažai jėgų reikalaujančiais pratimais ir moteriška auditorija. Tačiau visame pasaulyje žinoma „Les Mills BodyPump“ programa neatitinka lengvųjų aerobikos standartų. „BodyPump“ programos strategija – kelk tiek, kiek pajėgi, ir turėk tai, ko trokšti! Galbūt todėl į... +13 / -1 +12