Tavo dukrai 12-18m.? Neleisk jai marinuoti vasaros!

Birželio 28, 2016 | E.Burinskaitė
+14
Tavo dukrai 12-18m.? Neleisk jai marinuoti vasaros!

Vaikų ir paauglių užimtumas išties didelis: patys įvairiausi būreliai, užsiėmimai, užklasinės veiklos: tiek sporto, tiek meno, muzikos ir kitose srityse. Tačiau, dažnai būreliai yra uždaromi atėjus vasarai. Taigi, ką veikti jaunimui ištisus tris mėnesius? Žinoma, ilgai miegoti, leisti laiką prie televizoriaus ar kompiuterio kurį laiką bus labai smagu. Patinginiauti ir pailsėti po devynių mokymosi mėnesių išties nusipelnė visi. Tačiau, ką naudingo nuveikti likusį laiką?

"Dėl didelio tėvų užimtumo, informacijos trūkumo, išore nepatenkintos paauglės gali griebtis drastiškų priemonių pokyčiams..."

Vis dar “ant bangos” ypač didžiuosiuose Lietuvos miestuose grupinės treniruotės lauke. Tačiau tikslinė grupė, dažnu atveju, pasirinkta vyresni nei 18 metų asmenys. Be abejo, turbūt kiekvienam yra tekę matyti ir mažųjų vaikučių sportą, mamų su kūdikiais ir vežimėliais. Tačiau kaip su paauglių užimtumu? Juk šis amžiaus tarpsnis yra labai svarbus. Tai laikas, kuomet ieškoma autoritetų, pomėgių, asmenybės atramos. Ypatingas dėmesys turėtų būti skiriamas paaugliams, nes jie jautrūs, lengvai pasiduoda įvairioms pagundoms. Tėvų užimtumas kartais pakiša koją būtent paauglių priežiūrai.

Paauglėms mergaitėms šis laikas vienas iš svarbiausių: formuojasi kūno linijos, neretai atsiranda papildomi nereikalingi kilogramai, o juk šiame amžiuje ypač norisi būti gražiai, nes tai suteikia pasitikėjimo. Dėl didelio tėvų užimtumo, informacijos trūkumo, išore nepatenkintos paauglės gali griebtis drastiškų priemonių pokyčiams ar saviveiklai, kuri nevisuomet teisingas pasrinkimas. Taigi, labai svarbu, kad jos turėtų ne tik tinkamų sektinų pavyzdžių, bet ir veiklą. Svarbu sudėlioti argumentus, kodėl reikia sportuoti, kaip tai daryti teisingai, kas yra sveika mityba ir kaip jos laikytis. Taigi, pasirūpinkite savo vaikais, kad laisvą laiką praleistų tikslingai.

10 AKTUALIAUSIŲ klausimų trenerei.

"MOTERIS gali nuversti didžiausius kalnus, padaryti dešimt darbų vienu metu ir išauginti pulką vaikų. Tad kas yra tos kelios valandos per savaitę fizinio aktyvumo dėl SAVĘS?"

Plačiau:

10 AKTUALIAUSIŲ klausimų trenerei.

Koks sprendimas?

Nemokamos viešos treniruotės (jėgos, kardio pratimai). Garantuojami: energijos dozė, gera nuotaika, naujos pažintys, trenerės motyvacija.

Kas gali dalyvauti?

12-18 metų merginos.

Kur?

Kaune, Dainų slėnyje.

Kada?

Nuo birželio 20d. kiekvieną pirmadienį ir trečiadienį.

Skatiname visas norinčias prisijungti prie vasariškai aktyvaus projekto. Jei kyla klausimų, ieškokite trenerės Erikos Burinskaitės naudodamiesi socialiniu tinklu “Facebook”.  Drąsiai kreipkitės ir Jums bus suteikta išsami informacija apie sporto užsiėmimus.

+14
  • Sveika mityba
  • Mitybos sutrikimai
  • Sporto nauda
  • Sporto klubai
  • Treniruotės

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima?
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima? Žiema, šalta, peršalote... Rodos, nieko naujo. Vis dėlto, dažnas ir žiemą neapleidžia aktyvaus gyvenimo įpročių: bėgioja, makštinasi, užsiima joga, šoka ar pan., tad ką gi daryti peršalus: visiškai atsisakyti judėjimo ar ne? Svarbiausia – stebėti savo kūną ir atsižvelgti į jo poreikius. +1 / 0 +1
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė Atėjus pavasariui dviratininkai pumpuoja padangas, bėgikai aunasi sportinius batelius, parkuose ima skrieti riedlentės‒ atgyja ne tik gamta, bet ir visas miestas. Mankštintis visuomet sveika, bet ką daryti tiems, kurie sportą prisimena tik pavasarį? Straipsnyje rasite pilvo preso raumenų treniruotę, kuriai nesugaišite... +41 / -1 +40
8 geriausi jogos pratimai nuo migrenos skausmo
8 geriausi jogos pratimai nuo migrenos skausmo Kai tik ištinka staigus migrenos skausmas, nėra taip paprasta jį nugalėti. Oi, koks tai skausmas! Ar migrena labai apsunkina Jūsų gyvenimą? Prevencija yra geriausia priemonė. Ar žinojote, kad joga gali sėkmingai Jus apsaugoti nuo migrenos? Norintiems sumažinti migrenos skausmą toliau pateikiame keletą jogos pratimų, kurie galėtų... 2 +32 / -5 +27
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės Sportuodami klaidų daro ne tik naujokai, bet ir profesionalai. Taip yra todėl, kad žmonės dėl laiko stokos vis dažniau įpranta viską daryti greičiau. Pavyzdžiui, sporto klube treniruotė vidutiniškai trunka apie vieną valandą, per tą laiką žmogus stengiasi ne tik padaryti kardio pratimus, bet ir atlikti pratimus kojoms, rankoms,... +21 / 0 +21
Ką reikia žinoti apie bėgimą?
Ką reikia žinoti apie bėgimą? „Jei nori būti stiprus – bėgiok, jei nori būti gražus – bėgiok, jei nori būti protingas – bėgiok“, – rašoma vienoje knygoje. Tačiau ar bėgiojimas tikrai toks efektyvus? Jei taip, ką derėtų apie jį žinoti? +23 / -3 +20
Karatė čempionė Jurgita Januškaitė: „Karatė – alternatyvi gydymo forma“
Karatė čempionė Jurgita Januškaitė: „Karatė – alternatyvi gydymo forma“ Dvidešimt penkerių metų vilnietė Jurgita Januškaitė jau priprato prie aplinkinių reakcijos, kai šie sužino, jog smulkaus sudėjimo šviesiaplaukė mergina – daugkartinė šotokan karatė Lietuvos, Europos ir pasaulio čempionė. J. Januškaitė – taip pat ir ergoterapijos specialistė, vedanti karatė treniruotes ir dirbanti... +17 / 0 +17
Įspūdžiai iš „AVON moterų bėgimo“. Atėjau, pamačiau ir nubėgau!
Įspūdžiai iš „AVON moterų bėgimo“. Atėjau, pamačiau ir nubėgau! Saulėtą šeštadienį Vilniaus Vingio parke vyko antrasis „AVON moterų bėgimas“, skirtas priminti, kad profilaktiškai tikrintis dėl krūties vėžio ir rūpintis sveikata ‒ būtina. Portalas „MedGuru.lt“ taip pat prisidėjo prie gražios iniciatyvos ir su maratono dalyvėmis ir mažaisiais dalyviais pasidalijo gerų emocijų... +16 / 0 +16
Bėgimo bateliai ‒ kaip išsirinkti?
Bėgimo bateliai ‒ kaip išsirinkti? Lietuvoje sparčiu greičiu populiarėjant bėgimui, dažnai akcentuojama taisyklinga bėgimo technika. Vis dėlto labai svarbu ir tai, ką avime bėgimo metu. Matyt, daugeliui kyla klausimas, pagal kokius kriterijus rinktis sportinius bėgimo batelius: kompaniją, pado storį, kainą, o gal grožį... Patyręs bėgimo entuziastas Aurimas Pocius... 6 +17 / -2 +15
Mankšta dirbant biure – būtina. Judėkime!
Mankšta dirbant biure – būtina. Judėkime! Šiandien vis daugiau žmonių dirba sėdimą darbą. Fizinės veiklos stoka gali lemti ne tik antsvorį, nugaros skausmą, bet ir sukelti ar paūminti tam tikras ligas. Dažnai juokaujama, kad XX a. blogiausias žmogaus įprotis – rūkymas, o šių laikų – sėdėjimas. Norėdami išvengti negalavimų dalis žmonių kelis kartus per... +13 / 0 +13
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti?
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti? Kelio sąnario traumos yra gana dažnos tiek tarp jaunų, tiek tarp pagyvenusių žmonių. Mes daug laiko praleidžiame sėdėdami prie kompiuterių, tad mūsų sąnariai, visai kaip ir automobilis, kuriuo nesinaudojame, kartais ima ir „užrūdija“ t.y. sąnariai tampa ne tokie paslankūs, vargina sąnarių skausmai, o kartais – net ir... +11 / 0 +11