Treniruotė „Les Mills BodyPump“ – efektyvus kalorijų deginimas

Birželio 26, 2014 | Kamilė Kogstaitė
+12
« Grįžti į straipsnio pradžią

Jurga Maculevičiūtė, „BodyPump“ trenerė

Kokia Jūsų pačios patirtis, susijusi su „BodyPump“ treniruotėmis? 

„BodyPump“ pradėjau vesti prieš metus. Šios treniruotės – ne „Impuls“ trenerių sugalvota programa. Iš pradžių buvo daug abejonių: svarstėme, ar žmonėms nepabos ta pati muzika, tie patys judesiai. 

Ne aš viena vedu „BodyPump“ treniruotes – tiek Kaune, tiek Klaipėdoje, tiek Ispanijoje ar Naujojoje Zelandijoje rasite tą pačią treniruočių programą. Todėl pritraukiama nemažai užsieniečių, kuriems patogu, nes jie žino, kokia yra treniruotės sistema. 

„BodyPump“ treniruočių lankytojai supranta, jog tik per pakartojimus įmanoma kokybiškai atlikti pratimus. Didžiausias džiaugsmas man, kaip trenerei, ‒ matyti tobulėjančius žmones, o ypač regėti, kaip techniškai taisyklingai jie atlieka pratimus.

Jurgita

Jurgita. „Greitai bus lygiai metai, kai lankau „BodyPump“ treniruotes. Pas tą pačią trenerę lankau ir kūno dizaino treniruotes. Stengiuosi sportuoti tris keturis kartus į savaitę. 

Šios treniruotės patinka todėl, kad yra intensyvios, bet jei pajaučiu, jog per sunku, iškart pasikeičiu svarelius. Tikrai nejaučiu per didelių apkrovų ar pervargimo, svarbiausia stebėti savijautą ir kontroliuoti svorius.“

Kristina

Kristina. „Treniruojuosi nuo praeitų metų vasaros. Tai mano mėgstamiausia treniruotė! Ši treniruotė skiriasi nuo, pavyzdžiui, kūno dizaino treniruotės, nes yra intensyvesnė ir labiau padeda auginti raumenukus. Ir, žinoma, greičiau pasimato rezultatas. Aš pati jau po poros mėnesių mačiau ryškius rezultatus. Patikėkite, tai labiausiai ir didina motyvaciją!“

Darius

Darius. „Treniruotę lankau vienerius metus, einu vieną kartą į savaitę. Iš pradžių tris mėnesius sportavau salėje. Tik pradėjęs lankyti „BodyPump“ jaučiau nemenką širdies plakimą, vėliau prie tempo pripratau. 

Pastebėjau, kad per metus laiko padaugėjo vyriškosios auditorijos. Iš pradžių eidavo vien moterys, o dabar ateina net po dešimt vaikinų į kiekvieną treniruotę. Ateina čia ir pažįstami, ir draugai. Trenerė jau žino, kuris iš mūsų senbuvis, o kuris naujokas.

Naujokui reikia naudoti mažesnį krūvį, nes gali būti, kad jei per didelį svarelį užsidės, tris dienas nepaeis. Geriau pradėti nuo mažesnių svorių, bet atlikti pratimus taisyklingai. Tik nereikėtų lankyti treniruočių kiekvieną dieną, nes gali pabosti.“

Aurelija

Aurelija. „Jau antrus metus lankau šias treniruotes. Kitose treniruotėse gali ir „numuilinti“ judesius, o „BodyPump“ – niekaip. Tai labai intensyvi treniruotė, be jokių pertraukų. Geriau labai dažnai neiti, nes stori riešai pasidaro, formos vyriškėja. 

O šiaip – suvalgau „Snickers“ ir bėgu į šią treniruotę. Gal todėl per du metus numečiau tik du kilogramus, todėl jeigu kitiems taip seksis kaip man – nieko gero. Gerai bent tai, kad gelbėjimosi rato ant pilvo nebėra.“

© Nuotraukų autorius Vidmantas Samuolis

Taip pat skaitykite:
Kaip priaugti raumenų? Trenerio Slavo Bartoševič patarimai »
Pilatesas – veiksminga mankšta be prakaito ir skausmo »
Lietuvių sporto įpročiai. Interviu su buvusiu atletu Jeanu Claude’u »

1 2 3
+12
  • Nutukimas
  • Antsvoris
  • Sporto nauda
  • Sporto klubai
  • Raumenys
  • BodyPump
  • Ištvermė

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima?
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima? Žiema, šalta, peršalote... Rodos, nieko naujo. Vis dėlto, dažnas ir žiemą neapleidžia aktyvaus gyvenimo įpročių: bėgioja, makštinasi, užsiima joga, šoka ar pan., tad ką gi daryti peršalus: visiškai atsisakyti judėjimo ar ne? Svarbiausia – stebėti savo kūną ir atsižvelgti į jo poreikius. +1 / 0 +1
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė Atėjus pavasariui dviratininkai pumpuoja padangas, bėgikai aunasi sportinius batelius, parkuose ima skrieti riedlentės‒ atgyja ne tik gamta, bet ir visas miestas. Mankštintis visuomet sveika, bet ką daryti tiems, kurie sportą prisimena tik pavasarį? Straipsnyje rasite pilvo preso raumenų treniruotę, kuriai nesugaišite... +42 / -1 +41
Lietuvių sporto įpročiai. Interviu su buvusiu atletu Jeanu Claude’u
Lietuvių sporto įpročiai. Interviu su buvusiu atletu Jeanu Claude’u Buvęs Vokietijos atletas, sporto klubo JC SPORT įkūrėjas Jeanas Claude’as, kuriam sportas yra neatsiejama gyvenimo dalis, jau septynerius metus rūpinasi lietuvių sveikata. Lietuvoje gyvenantis treneris neslepia, kad mes dar tik mokomės sveikai gyventi, bet pripažįsta, kad sveikos gyvensenos entuziastų Lietuvoje vis daugėja... +28 / 0 +28
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės Sportuodami klaidų daro ne tik naujokai, bet ir profesionalai. Taip yra todėl, kad žmonės dėl laiko stokos vis dažniau įpranta viską daryti greičiau. Pavyzdžiui, sporto klube treniruotė vidutiniškai trunka apie vieną valandą, per tą laiką žmogus stengiasi ne tik padaryti kardio pratimus, bet ir atlikti pratimus kojoms, rankoms,... +21 / 0 +21
Ką reikia žinoti apie bėgimą?
Ką reikia žinoti apie bėgimą? „Jei nori būti stiprus – bėgiok, jei nori būti gražus – bėgiok, jei nori būti protingas – bėgiok“, – rašoma vienoje knygoje. Tačiau ar bėgiojimas tikrai toks efektyvus? Jei taip, ką derėtų apie jį žinoti? +23 / -3 +20
Karatė čempionė Jurgita Januškaitė: „Karatė – alternatyvi gydymo forma“
Karatė čempionė Jurgita Januškaitė: „Karatė – alternatyvi gydymo forma“ Dvidešimt penkerių metų vilnietė Jurgita Januškaitė jau priprato prie aplinkinių reakcijos, kai šie sužino, jog smulkaus sudėjimo šviesiaplaukė mergina – daugkartinė šotokan karatė Lietuvos, Europos ir pasaulio čempionė. J. Januškaitė – taip pat ir ergoterapijos specialistė, vedanti karatė treniruotes ir dirbanti... +17 / 0 +17
Įspūdžiai iš „AVON moterų bėgimo“. Atėjau, pamačiau ir nubėgau!
Įspūdžiai iš „AVON moterų bėgimo“. Atėjau, pamačiau ir nubėgau! Saulėtą šeštadienį Vilniaus Vingio parke vyko antrasis „AVON moterų bėgimas“, skirtas priminti, kad profilaktiškai tikrintis dėl krūties vėžio ir rūpintis sveikata ‒ būtina. Portalas „MedGuru.lt“ taip pat prisidėjo prie gražios iniciatyvos ir su maratono dalyvėmis ir mažaisiais dalyviais pasidalijo gerų emocijų... +16 / 0 +16
Bėgimo bateliai ‒ kaip išsirinkti?
Bėgimo bateliai ‒ kaip išsirinkti? Lietuvoje sparčiu greičiu populiarėjant bėgimui, dažnai akcentuojama taisyklinga bėgimo technika. Vis dėlto labai svarbu ir tai, ką avime bėgimo metu. Matyt, daugeliui kyla klausimas, pagal kokius kriterijus rinktis sportinius bėgimo batelius: kompaniją, pado storį, kainą, o gal grožį... Patyręs bėgimo entuziastas Aurimas Pocius... 6 +17 / -2 +15
Koks svarbus kriterijus, kurį dažniausiai pamirštame, renkantis sporto klubą?
Koks svarbus kriterijus, kurį dažniausiai pamirštame, renkantis sporto klubą? Jei šią žiemą ketinate sportuoti po stogu, skirkite truputį laiko ir išsiaiškinkite, ar oras jūsų nusižiūrėtame sporto klube yra saugus. Atvėsus orams ir sutrumpėjus dienoms, daugelis sportuoti mėgstančių žmonių tęsia treniruotes sporto klubuose. Juose galima pasislėpti nuo šalčio ir tamsos, ten pilna įvairiausių... +13 / 0 +13
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti?
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti? Kelio sąnario traumos yra gana dažnos tiek tarp jaunų, tiek tarp pagyvenusių žmonių. Mes daug laiko praleidžiame sėdėdami prie kompiuterių, tad mūsų sąnariai, visai kaip ir automobilis, kuriuo nesinaudojame, kartais ima ir „užrūdija“ t.y. sąnariai tampa ne tokie paslankūs, vargina sąnarių skausmai, o kartais – net ir... +11 / 0 +11