Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti?

Sausio 12, 2017 | Laura Rimgailė
+10
Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti?

Šventinis laikotarpis mus apdovanojo džiugiomis akimirkomis su šeima ir artimais žmonėmis. Godžiai skanavome šventinį maistą, mėgavomės pokalbiais prie vyno taurės, kol galiausiai šventės pasibaigė, o priaugti kilogramai liko. Po šventinio laikotarpio moterys suskubo į sporto klubus ir laikytis dietos, jų tikslas vienas – sveikai gyventi ir, galbūt, numesti vieną ar kitą, po švenčių atsiradusį, nereikalingą kilogramą.

Trys sportuojančių žmonių tipai

Jau daugiau nei pora metų Simona lanko sporto klubą. Ji mato, kad į sporto klubus dažniausiai renkasi trijų tipų žmonės: tie, kurie sportuoja dėl sveikatos, tie, kurie turi antsvorio ir jiems išties reikia numesti svorio, ir tie, kuriems sportas – tiesiog laisvalaikio praleidimo būdas.

Simona mato, kad sporto klube nemažai yra merginų, kurios yra lieknos it nendrės tačiau vis tiek sportuoja. Ji niekaip nesupranta, kodėl tos merginos prieš sportą nenusivalo makiažo, nepadaro apšilimo ir visas jų sportas – tai ant kardio treniruoklių atliekamos treniruotės. Tokias merginas Simona vadina „dėmesio trokštančiomis gazelėmis“ nes ji pastebi, kaip tokios jaunos merginos sporto klube nevengia paflirtuoti su sporto klube esančiais vaikinais.

"Asmenines treniruotes su treneriu renkasi tie, kurie yra patyrę traumų, jaučia skausmus sportuojant, skundžiasi įvairiais negalavimais."

Žmonės, kurie sportuoja dėl sveikatos, sporto klube atrodo atsipalaidavę ir susikoncentravę į savo tikslą. Jiems svarbiausia yra sveikata. Pavyzdžiui, Simona jau kuris laikas sporto klube mato vieną moterį, kuri nuolat atlieka raumenų stiprinimo, kūno lankstumo lavinimo pratimus. Vieną kartą smalsumo vedama Simona užkalbino tą moterį, pasirodo, ilgos valandos biure pakenkė moters sveikatai – ją pradėjo varginti nugaros skausmas. Moteriai nusibodo nuolat geriami vaistai nuo skausmo, ji nusprendė, kad geriausia, ką ji gali padaryti dėl savęs ir savo sveikatos, tai – lankyti sporto klubą. Išties, taisyklinga laikysena ir stiprus pilvas moteriai padėjo sumažinti tuos nemalonius nugaros skausmus.

Tie, kurie sportuoja dėl to, jog numestų vieną ar kitą nereikalingą kilogramą, dažnai į pagalbą pasikviečia ir trenerį. Su trenerio pagalba sportas tampa ne tik efektyvesnis, bet ir saugesnis. Asmenines treniruotes su treneriu renkasi tie, kurie yra patyrę traumų, jaučia skausmus sportuojant, skundžiasi įvairiais negalavimais. Nežinodami, kaip taisyklingai atlikti pratimus, žmonės gali dar labiau sau pakenkti, o su trenerio pagalba jie gali išmokti taisyklingai atlikti pratimus.

Nesvarbu, kokiam tipui Jūs priklausote, svarbiausia, kad šventėms praėjus, o nereikalingiems kilogramams likus, Jūs juos gebėtumėte greitai pašalinti. Tiesa, ne tik sporto, bet ir dietos pagalba.

[relatedarticle]

Karlo Lagerfeldo 3D dieta

Pasaulyje egzistuoja daugybė dietų, bet ar kada nors esate girdėję apie žymaus dizainerio Karlo Lagerfeldo 3D dietą? Jei ne, tuomet Naujus metus pradėkite ne tik sportuodami, bet ir laikydamiesi šios dietos.

Savo dietą K. Lagerfeldas vadina „Spoonlight“ dieta, jos ėmėsi laikyti dėl vienos paprastos priežasties – jį skatino noras kitaip rengtis, domino Hedi Slimane Christianui Diorui sukurta mada – grakštus, lieknas stilius. Ši dieta išties veiksminga: per 13 mėnesių dizaineris K. Lgerfeldas numetė net 42 kilogramus.

K. Lagerfeldo 3D dieta nuo kitų dietų skiriasi tuo, jog ji yra sudaryta pagal gydytojo Jean-Claude Houdret reikalavimus. Savo pacientams, norintiems numesti svorio, gydytojas skiria mišrią proteinų dietą, jie turi vartoti maisto papildus su proteinais.

Kiekvienas normalaus svorio žmogus kiekvieną kartą valgydamas turėtų suvartoti nuo 50 iki 60 gramų proteinų, kad nepradėtų nykti raumenų masė. Moteriai reikia 1, 2g. proteinų vienam svorio kilogramui, vyrui – 1, 5g. Tiesa, daktaras nurodo, jog dietos pradžioje gali pasitaikyti tokie nemalonūs simptomai kaip nuovargis, nedideli virškinimo sutrikimai ar mėšlungis naktį.

Šios dietos metu reikia visiškai atsisakyti raudonos mėsos, to priežastis labai paprasta: kai valgome žinduolių mėsą cholesterolis iš maisto patenka į mūsų kraują, todėl pasisotinti yra siūloma nuo proteinų ir jūros gėrybių. Tiems, kurie išties negali gyventi be mėsos, yra siūloma prie žuvies valgyti paukštienos arba veršienos: žuvies ir paukštienos maisto produktai mažina cholesterolio kiekį kraujyje.

Daugiau apie šią dietą galite sužinoti knygoje „Karl Lagerfeld - 3D dieta“.     

+10
  • Dieta
  • Baltymų dieta
  • Angelo dieta
  • Dietų receptai
  • Delčios dieta
  • Atkinso dieta
  • Dieta „5:2“

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
10 plačiai paplitusių mitų apie svorio metimą
10 plačiai paplitusių mitų apie svorio metimą Kasdien girdime, kaip daugybė skirtingų mitybos specialistų, sporto trenerių ir kitokių ekspertų žeria skirtingus patarimus apie tai, kaip geriausia atsikratyti nepageidaujamų kilogramų. Dažnai nebežinome, kuo tikėti, tad galime jaustis beviltiškai ir išvis nuspręsti nedaryti nieko. Ar ir jūs nusprendėte numesti šiek tiek... +2 / 0 +2
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... +66 / -20 +46
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. III savaitė
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. III savaitė „Jau tris savaites kasdien valgau penkis, o sportuoju du kartus per dieną. Atsiranda rutina, kuri dabar jau džiugina, nes tiksliai žinau, ką valgysiu poryt trečią valandą. Vis dėlto kiekvieną dieną iškyla abejonių, kurias veja šalin tik puiki savijauta ir gražėjantis vaizdas veidrodyje. Trečiąją savaitę nepakitusią... +32 / 0 +32
Su „Figurella“ rezultatų pasieksite greičiau nei sporto klube!
Su „Figurella“ rezultatų pasieksite greičiau nei sporto klube! Dietos ir reguliarus lankymasis sporto klube reikalauja daug laiko ir valios pastangų. Lietuvoje jau spėjęs įsitvirtinti itališkas figūros dailinimo metodas figurella pagrįstas moksliniais tyrimais. Virš 30 metų Italijoje taikomo lieknėjimo metodo esmė ‒ mankštinimasis šiltoje, sandarioje erdvėje. Individualiai... +28 / 0 +28
Apie Dukano dietą iš pirmų lūpų. Tomos istorija
Apie Dukano dietą iš pirmų lūpų. Tomos istorija Visame pasaulyje populiarią Dukano dietą sudaro keturi etapai: ataka, kaita, įtvirtinimas ir galutinė stabilizacija. Jos sumanytojas prancūzas gydytojas dr. Pjeras Dukanas (Pierre Dukan) teigia, kad šiuose etapuose ir slypi dietos veiksmingumas, mat jos besilaikantis žmogus turi galimybę stabilizuoti savo svorį ir niekada nebepriaugti... +30 / -5 +25
FIT FOOD atsiliepimai – išbandėme trijų dienų sulčių programą!
FIT FOOD atsiliepimai – išbandėme trijų dienų sulčių programą! „Sulčių dietomis domėjausi jau seniai, skaičiau žmonių komentarus, sekiau FIT FOOD „Facebooką“ ir „Instragramo“ paskyrą. Esu bandžiusi tris dienas maitintis vien tirštaisiais kokteiliais (angl. „Smoothies“), bet FIT FOOD siūlo gerti skystas sultis tris ar net penkias dienas. Šios dietos tikslas – išsivalyti... 3 +34 / -12 +22
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala?
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala? Mokslinių tyrimų duomenimis šeriant kirmėles, peles ir bengališkąsias makakas, kitaip rezus beždžiones, 30‒40 % mažiau kalorijų turinčiu pašaru gerokai prailginama šių gyvūnų gyvenimo trukmė. O iškrovos dienų įvedimas į pelių mitybos režimą gerina jų sveikatą ir ilgina gyvenimą. Nors daug išsamių tyrimų apie... 2 +21 / -4 +17
13 lieknėjimo triukų: kurie iš jų veiksmingi?
13 lieknėjimo triukų: kurie iš jų veiksmingi? Mėginate atsikratyti svorio? Čia pateikiame 13 lieknėjimo triukų, kurie gali padėti Jums pasiekti trokštamų rezultatų – arba ne! +17 / -1 +16
Ortoreksija - liga, kuri atsiranda dėl pernelyg sveiko gyvenimo būdo
Ortoreksija - liga, kuri atsiranda dėl pernelyg sveiko gyvenimo būdo „Kas per daug – tas nesveika“, - sakydavo mūsų senoliai ir jie buvo visiškai teisūs. Atrodo, šiais laikais išties sveikai maitinamės, stengiamės kuo daugiau valgyti ekologiško maisto, nuolat sportuoti, judėti, tačiau vis tiek sergame ir jaučiame, jog kažkas yra ne taip. Ir taip, mes esame teisūs: perdėtas požiūris į... +15 / -1 +14
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms Kodėl pavalgius jaučiame sunkumo jausmą, kodėl vieni maisto produktai lengviau suvirškinami nei kiti? Kodėl tunkame ar sergame įvairiomis skrandžio ligomis? Atsakymų daug, vieni mano, kad tai dėl genetikos, kiti – dėl nesveiko gyvenimo būdo. Todėl norėdami išlaikyti gerą fizinę formą ir savijautą dažnai pradedame... 4 +25 / -12 +13