Kaip išmanusis laikrodis gali paskatinti daugiau judėti?

Gruodžio 03, 2021 | Rūtelė Foktienė
0
+0 -0

Vis daugiau žmonių domisi išmaniaisiais laikrodžiais. Kai kuriems jie yra puiki stiliaus detalė, o kai kuriems – asmeninis asistentas, be kurio neįsivaizduojama nei viena diena. Pateikiame net šešias priežastis, kodėl naudinga turėti išmanųjį laikrodį.

1) Geresnė savijauta

Šiandien rinkoje esantys išmanieji laikrodžiai turi svarbių funkcijų, kurios padeda sekti sveikatos būklę. Dauguma išmaniųjų laikrodžių sugeba matuoti pulsą, įvertinti gilaus miego valandas, atpažinti aukštą streso lygį, fiksuoti fizinio aktyvumo ir sėdėjimo laiką ir t.t. Kai kurie geba net užrašyti elektrokardiogramą. Žinoma, išmanieji laikrodžiai neatstoja kalibruotos medicininės įrangos, tačiau tai gali būti naudingas pirminis būdas stebėti savo sveikatos būklę. Išmanieji laikrodžiai gali padėti palaikyti normalų darbo ir poilsio režimą, fizinio aktyvumo lygį ir t.t. Vertėtų nepamiršti išmaniojo laikrodžio pritaikyti būtent sau ir įvesti savo svorį, ūgį bei kitus duomenis.

2) Mažiau nervinės įtampos

Dauguma išmaniųjų laikrodžių geba atpažinti daug streso sukeliančias akimirkas ir pasiūlyti kvėpavimo pratimų, padedančių nusiraminti, susikoncentruoti ir atgauti normalų darbingumą bei pusiausvyrą. Šių pasiūlymų vertėtų neignoruoti, nes šiandien daugumos žmonių patiriamas streso lygis viršija visas „normalias“ normas, o tai labai kenkia sveikatai. Dauguma išmaniųjų laikrodžių geba atpažinti daug streso sukeliančias akimirkas ir pasiūlyti kvėpavimo pratimų, padedančių nusiraminti, susikoncentruoti ir atgauti normalų darbingumą bei pusiausvyrą.

3) Stilinga detalė

Anksčiau daug kas galvojo, kad laikrodžiai tiesiog išeis iš mados ir jų vietą užims mobilieji telefonai. Tačiau nei savo įprastą funkciją atliekantys laikrodžiai, nei išmanieji laikrodžiai iš mados neišeina. Išmaniąją šio stiliaus detalės versiją pamilsta vis daugiau žmonių, be to, tai puiki įvaizdžio detalė. Gamintojai leidžia keisti apyrankes, laikrodžio spalvas, ekrano užsklandas ir panašiai – tai suteikia dar daugiau stiliaus galimybių.

4) Kalendorius ant riešo

Išmanusis laikrodis gali atlikti asmeninio asistento funkciją ir leisti užfiksuoti įvairius svarbius įvykius kalendoriuje bei priminti apie juos. Laikrodžiuose taip pat įdiegiamos funkcijos, padedančios perskaityti trumpąsias žinutes ir elektroninius laiškus, nenaudojant kompiuterio ar mobiliojo telefono. Tai patogus būdas atsiliepti į skambučius, net kai telefono nėra kišenėje. Kai kurie išmanieji laikrodžiai jau tiekiami su mobiliojo ryšio paslauga, padedančia išeiti iš namų be mobiliojo telefono. Vis dėlto jei įvairūs pranešimai blaško dėmesį, dalį jų galima tiesiog išjungti.

5) Sportinių pasiekimų fiksavimas

Dauguma išmaniųjų laikrodžių gali fiksuoti tam tikrus duomenis, kai atliekama labai įvairi fizinė veikla. Tai puikus būdas sekti savo treniruočių efektyvumą ir tai, kaip organizmas jautėsi jų metu. Pavyzdžiui, jei ruošiamasi nubėgti maratoną, išmanusis laikrodis kiekvieną kartą gali fiksuoti ir parodyti, kaip sekasi siekti vis geresnio rezultato. Dauguma laikrodžių taip pat pateikia išsamias savaitės, mėnesio, metų ar net ilgesnio laikotarpio fizinio aktyvumo ataskaitas. Išmanusis laikrodis tikrai neleis per daug „užsisėdėti“, nes nuolat skatins judėti ir siekti vis geresnių rezultatų. Be to, norimus tikslus galima nusistatyti individualiai, pavyzdžiui, kiek norisi sudeginti energijos aktyviai judant ir kiek minučių norisi skirti aktyviai fizinei veiklai. Mes rekomenduojame nusistatyti bent 30 minučių kasdienį aktyvios fizinės veiklos tikslą – tai padeda palaikyti sveiką širdies ir kraujagyslių sistemą.

6) Nuotraukos ir muzika – visuomet kartu

Šiuolaikiniuose išmaniuosiuose laikrodžiuose galima rasti ir daug kitų funkcijų, pavyzdžiui, navigaciją. Tai gali būti rankinis nuotraukų albumas ar muzikos grotuvas. Kiekvieną laikrodį galima adaptuoti svarbiausiems savo poreikiams ir tai taps ne tik puikia stiliaus detale, bet ir puikiu asmeniniu pagalbininku.

Namų ruoša – puikus sportas. Nesvarbu, ar gyvenate vienas, ar su šeima, aktyvi namų ruoša gali tapti naudingu įpročiu. Tiesiog paskirkite tam porą valandų per savaitę – turėsite švarius namus ir puikiai pajudėsite. Grindų valymas sudegina nemažai kalorijų, o drėgnas paviršių valymas dabar dar svarbesnis nei bet kada anksčiau. Galbūt seniai skalbėte užuolaidas ar tvarkėte spinteles?

Plačiau:

7 būdai, padedantys daugiau judėti namuose

0
+0 -0
  • judėjimas
  • sportas
  • fizinė veikla
  • laikrodis
  • išmanusis laikrodis
  • sveiki įpročiai
  • technologijos
  • sveikata
  • sveikas gyvenimo būdas

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *