3 idėjos maistingiems vasaros pusryčiams

Birželio 23, 2021 | Vaistininkė Rūtelė Foktienė
+1
+1 -0

Vasara – nuostabus metas pradėti dieną sveikesniais ir lengvesniais patiekalais. Juk pusryčiai – svarbiausias dienos valgis, ar ne? Pateikiame Jums 3 patiekalų idėjas, kurios puikiai tiks nuostabios ir darbingos dienos pradžiai. O jei atostogaujate, tai puiki proga šiek tiek pasilepinti neskubriais rytiniais patiekalais.

1) Omletas su šparagais (smidrais)

Jums reikės: 6 kiaušinių, 100 ml pieno arba pasukų, 6 šparagų, 50 gramų tarkuoto kietojo sūrio, saujos špinatų, saujos petražolių, laiškinių svogūnų arba porų, lydyto sviesto arba kokosų aliejaus kepimui, druskos ir pipirų pagal skonį. Omletą galite papildyti kitomis mėgstamomis daržovėmis, pavyzdžiui, puikiai tiks cukinija, švieži žirneliai, pomidorai. Galite improvizuoti, kaip tik norite ir omletą paversti labai maistingu rytiniu (ir ne tik) patiekalu. Vis dėlto jei nenorite per daug daržovių, visiškai pakaks tik smidrų ir kietojo sūrio.

Paruošimas: pasirinktas daržoves susmulkinkite kubeliais. Keptuvėje įkaitinkite kepimui pasirinktus riebalus (maždaug iki 180-190 laipsnių temperatūros). Suberkite produktus į keptuvę ir kepkite tol, kol jie šiek tiek suminkštės. Tuomet kiaušinius kruopščiai išplakite su pienu arba pasukomis, supilkite prieskonius ir žalumynus bei pasirinktą smulkiai tarkuotą kietąjį sūrį. Ant suminkštėjusių daržovių atsargiai supilkite šį plakinį, išdėliokite šparagus ir kepkite ant susilpnintos ugnies maždaug 5-6 minutes. Jei dar įdėsite keptuvę į orkaitę kelioms minutėms, tuomet gausite nuostabų omletą su apskrudusiu paviršiumi. Skanaus! Vasara – nuostabus metas pradėti dieną sveikesniais ir lengvesniais patiekalais. Juk pusryčiai – svarbiausias dienos valgis, ar ne? Pateikiame Jums 3 patiekalų idėjas, kurios puikiai tiks nuostabios ir darbingos dienos pradžiai. O jei atostogaujate, tai puiki proga šiek tiek pasilepinti neskubriais rytiniais patiekalais.

2) Neįtikėtinai purūs blyneliai su rikota

Jums reikės: 200 gramų rikotos sūrio, pusės stiklinės pieno, 2 naminių kiaušinių, ¾ stiklinės miltų, 2 šaukštų rudojo cukraus arba agavų sirupo, žiupsnelio druskos, vieno šaukštelio kepimo miltelių, kokosų aliejaus arba lydyto sviesto kepimui. Prie blynelių puikiai tiks šviežios uogos – ypatingą skonį suteikia šviežios braškės ir mėlynės. Nuostabiai tiks ir šilauogės.

Paruošimas: šiuos blynelius pagaminti labai paprasta. Kiaušinius išplakite su druska ir cukrumi arba agavų sirupu. Tuomet paeiliui įmaišykite rikotą, pieną ir miltus, sumaišytus su kepimo milteliais. Visą masę kruopščiai išsukite – turi gautis grietinės tirštumo tešla. Įkaitinkite keptuvėje pasirinktus riebalus (tiks ir aliejus, tačiau ypatingą skonį ir aromatą suteikia lydytas sviestas arba kokosų aliejus). Blynelius po keletą minučių apkepkite iš abiejų pusių ir patiekite su pasirinktais priedais – bananais, medumi, šviežiomis uogomis, valgomosiomis sėklomis, pavyzdžiui, čija sėklomis, saulėgrąžomis ar linų sėmenimis. Skanaus!

3) Pikantiški sumuštiniai su avokadais ir kiaušiniais

Jums reikės: 2-4 riekelių mėgstamos pilnagrūdės duonos (galima rinktis ir skrebučius), 2-4 kietai virtų ir kubeliais supjaustytų kiaušinių, 1-2 nuluptų, išnokusių ir kubeliais supjaustytų avokadų, 2 valgomųjų šaukštų graikiško jogurto arba neriebios grietinės (tiktų ir alyvuogių aliejus), saujos smulkiai supjaustytų laiškinių svogūnų arba porų (nebūtina), 1-2 skiltelių sutrinto česnako, druskos, pipirų ir citrinos sulčių.

Paruošimas: visus ingredientus sumaišykite ir dėkite šias salotas ant pasirinktos duonos riekelių arba skrebučių. Papuoškite šviežiomis žolelėmis ir mėgaukitės. Skanaus!

Daugybę grožio problemų galite išspręsti tiesiog rinkdamiesi tinkamą maistą. Būtent – teisinga mityba ne tik padailina liemenį ir pagerina imuninės sistemos veiklą, bet ir puoselėja išvaizdą: lygina raukšles, suteikia spindesio plaukams, sustiprina nagus. „Mityba turi tiesioginės įtakos išvaizdai – kaip atrodote kasdien ir kaip Jus veikia senėjimo procesas“, – teigia medicinos mokslų daktaras Joshua Zeichneris. Anot gydytojo, būtų išmintinga susidaryti mitybos planą, kuriame pakaktų sveikai odai ir plaukams reikalingų elementų – maistinių medžiagų, mineralų, riebalų rūgščių ir antioksidantų, saugančių organizmą nuo žalingo aplinkos poveikio. Taigi pasiruoškite komplimentų lavinai ir pirkinių krepšelį papildykite jaunystę puoselėjančiais produktais.

Plačiau:

10 maisto produktų jaunystei išsaugoti

+1
+1 -0
  • Sveika mityba
  • Pusryčiai
  • Patiekalai
  • sveiki pusryčiai
  • sveika dienos pradžia
  • omletas
  • sumuštiniai
  • blyneliai
  • rikota
  • avokadas
  • smidrai

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *