8 paprasti būdai, kaip apsisaugoti nuo gripo

Rugsėjo 22, 2016
+14
+14 -0

Gripas daugelį pasitinka bene kiekvieną rudenį ir pavasarį. Tam patariama ruoštis ne tuomet, kai aplinkui vis daugėja sergančiųjų, bet iš anksto. Tačiau jeigu to nedarėte anksčiau, o šiuo metu pastebite pirmuosius susirgusius, dar ne vėlu griebtis priemonių, padėsiančių išvengti nemalonios ligos. Siūlome įtvirtinti 8 kasdienius įpročius – jie gali padėti išlikti sveiku visą sirgimų sezoną.

 1. Gerkite vitaminus bei mineralus

Įsigykite maisto papildų – vitamino C, žuvų taukų, imuninę sistemą stiprinančių mineralų ar vitaminų kompleksų. Tai padės sustiprinti bei paruošti organizmą atsilaikymui prieš ligas. Naują įprotį suformuoti sudėtinga, todėl maisto papildus pasidėkite ten, kur tikrai būsite ryte arba vakare (pvz., vonioje, virtuvėje, ant darbo stalo arba ant miegamojo staliuko) tam, kad tikrai nepamirštumėte jų išgerti.

2. Pasigaminkite sveikatą puoselėjantį eliksyrą

Receptas paprastas: sutrinkite medų, imbierą bei citriną. Šį eliksyrą geriausia varoti rytais, po vieną arbatinį šaukštelį. Eliksyro ingredientuose gausu imuninę sistemą stiprinančių vitaminų, o svarbiausia – tai visiškai natūralu!

3. Gerkite daug skysčių

Vanduo, žolelių arbatos ar tiesiog verdančiu vandeniu užpilta citrina su medumi – organizmui reikia daug skysčių ir kuo naudingesni jie bus, tuo labiau padėsite sau. Rekomenduojama išgerti mažiausiai 6–8 stiklines skysčių, tad bent pusę jų turėtų sudaryti arbatos ar kiti karštieji gėrimai.

4. Geras vėdinimas ir buvimas gryname ore

Tiek namuose, tiek darbe svarbu tinkamai vėdinti patalpas. Bakterijos yra gana gyvybingos ir geba išlikti ypač ilgą laiką, tad net jei žmogus neserga, jis gali būti nešiotojais. Todėl nuolat pravėdinkite patalpas, stenkitės kuo daugiau būti gryname ore. Tai ne tik grūdins, bet ir padės išvengti ligų.

5. Mityba

Sveika mityba aktuali visais metų laikais, tačiau gripo sezonu tai ypatingai svarbu. Aprūpinkite organizmą visaverčiu maistu: kuo daugiau šviežių daržovių, vaisių. Pasirūpinkite, kad racionas būtų pilnavertis ir įvairus, nevenkite mėsos produktų, kruopų ir pan.

"Svarbu čiaudėti ar kosėti į vienkartines nosinaites, o jeigu tokios po ranka nėra – prisidenkite rankomis, kurias iš karto nusiplautumėte (antibakteriniu) muilu."

6. Gerai pasilsėkite

Miegas bei poilsis leidžia kūnui ir protui atsigauti nuo streso, įtampos, nuovargio ir visų neigiamų dalykų. Jūs būsite tvirti ir stiprūs tik tada, kai fiziškai ir protiškai nebūsite „apsunkę“, nuilsę. Stenkitės po darbo ar mokslų rasti laiko tiesiog ramiam buvimui namuose ar pasivaikščiojimui parke, stenkitės eiti miegoti ir keltis tokiu pat metu, taip pat būtina miegoti bent 8 val.

7. Vengti peršalti

Žinoma, visi to siekia, bet kartais neapgalvoti sprendimai prie to priveda… Tad visada pasižiūrėkite kitos dienos orų prognozes, tinkamai renkitės (kad būtų šilta, bet ne karšta), stenkitės lauke nebūti per ilgai, venkite skersvėjų ir, be abejonės, sergančių žmonių.

Imunitetas – tai organizmo gebėjimas apsisaugoti nuo virusų, bakterijų, visko, kas jam yra genetiškai nepriimtina. Todėl visai nenuostabu, jog kartais imunitetas dar kitaip yra įvardinamas kaip karys, kuris yra atsakingas už tai, jog organizmas būtų apsaugotas nuo įvairių infekcijų ir ligų. Peršalimas – tai vienas iš pirmųjų požymių, kuris rodo, jog Jūsų imunitetas silpnėja. Tai štai kodėl, atėjus šaltajam sezonui, žmonės dažnai ima klausti, ką būtų galima padaryti dėl savęs ir kitų, kad tas „karys“ - imunitetas būtų stiprus?

Plačiau:

5 patarimai, kurie padės sustiprinti imunitetą

8. Dažnai plaukite rankas

Tokiu būdu išvengsite bakterijų, nes rankomis liečiamas veidas, drabužiai, ant kurių bakterijos gali patekti ir jus užkrėsti. Taip pat svarbu čiaudėti ar kosėti į vienkartines nosinaites, o jeigu tokios po ranka nėra – prisidenkite rankomis, kurias iš karto nusiplautumėte (antibakteriniu) muilu.

www.geradovana.lt

+14
+14 -0
  • Sloga lėtinė
  • Vitaminai
  • Kosulys
  • Gripas
  • Sausas kosulys
  • Sloga ūminė

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *