Organizmo valymas. Kada ir kam jo reikia?

Birželio 17, 2016 | L.Rimgailė
+21
Organizmo valymas. Kada ir kam jo reikia?

Pavasaris jau seniai tarė sudie užleisdamas savo vietą ryškiaspalvei vasarai. Šis metų laikas žada daug nuotykių. Vasarą, rodos, kiekvienam iš mūsų neturėtų stigti jėgų bei geros nuotaikos, tačiau kodėl labai dažnai vasaros metu jaučiamės pavargę? Kodėl kūno svoris nemažėja, nors laikomės dietos ir norime džiaugtis bei mėgautis savo gražiomis kūno formomis. Kodėl? Kodėl mums stinga jėgų ir kūnas siunčia signalus, jog metas pasirūpinti savimi.

Atlikite šį testą ir sužinokite, ar jums reikėtų pasidaryti organizmo valymą.

  1. Nuolat jaučiatės pavargę (chroniškas nuovargis)? Taip / Ne
  2. Vargina galvos skausmas? Taip / Ne
  3. Vargina užkietėję viduriai? Taip / Ne
  4. Pavalgius vargina pilvo pūtimas? Taip / Ne
  5. Pavalgius jaučiamas sunkumas skrandyje? Taip / Ne
  6. Itin dažnai būnate depresyvios nuotaikos? Taip / Ne
  7. Kamuoja įvairios alergijos? Taip / Ne
  8. Atsirado antsvoris? Taip / Ne
  9. Vargina chroniškos virškinimo sistemos ligos, virškinimo sutrikimai? Taip / Ne
  10. Dažnai sergate peršalimo ligomis? Taip / Ne

Jei dauguma atsakymų į šiuos klausimus yra „taip“, vadinasi, Jūsų organizmas yra užterštas ir reikėtų atlikti organizmo valymą.

Organizmo valymo sistemos

Žmogaus organizmui apsivalyti padeda storoji žarna, kepenys, inkstai, riebalinis audinys, raumenys ir sausgyslės, net ausys ir akys, plaučiai ir oda – visa tai saugo žmogų nuo organizmui kenkiančių medžiagų.

"Ryte ir prieš miegą išgėrus vandens su citrinų sultimis neleisite savo žarnyne daugintis puvimo mikrobams."

Jeigu kuri nors iš šių sistemų nefunkcionuoja, tuomet į pagalbą ateina kita sistema. Pavyzdžiui, jei storiji žarna ir kepenys nepajėgia vykdyti valomosios funkcijos, tai įsijungia sistema valymui pro nosį, akis, odą ir plaučius. Jaučiame, kaip išberia odą, atsiranda egzemų ir kitokių alergijų, pradedama sloguoti. Griebiamės vaistų nuo slogos, įvairių nosies purškalų, tokių kaip „Quixx“ ir bent kuriam laikui sustabdoma nemalonius simptomus.

Norėdami pagerinti savo organizmo valymo sistemą turėtumėte daugiau judėkite gryname ore, mokykitės tinkamai kvėpuoti. Yra žinoma, kad netinkamai kvėpuojant bei mažai judant gryname ore organizmas stokoja deguonies ( hipoksija) ir atsiranda mažakraujystė (anemija).

Taip pat atkreipkite dėmesį į tai, kaip valgote. Nevalgykite didelėmis porcijomis. Yra žinoma, jog gausiai valgant užkietėja viduriai bei atsiranda antsvoris. Saikingai valgykite gyvūninius baltymus. Dėl didelių kiekių gyvūninių baltymų organizmą nuolat nuodija toksinai ( jų turi mėsa) dėl to virškinimo trakte prasideda puvimas.

Organizmo valymo būdai 

Kad gerai jaustumėmės, kiekvienam iš mūsų patartina bent du kartus per metus pasidaryti organizmo valymą -  išvalyti savo organizmą nuo toksinų.

Vienas iš tradicinių organizmo valymų būdų yra badavimas, tačiau jis nėra vienas iš geriausių organizmo valymo būdų. Priešingai, be gydytojo sutikimo badavimas gali būti labai pavojingas žmogaus sveikatai.

Ką reikėtų žinoti apie organizmo valymą?

„... pavojinga būklė gali pasireikšti tada, jei per valandą bus išgerta daugiau skysčio, nei inkstai gali pašalinti, tai maždaug 4 stiklinės vandens per valandą...“

Plačiau:

Ką reikėtų žinoti apie organizmo valymą?

Ne toks drastiškas organizmo valymo būdas yra tam tikrų, organizmą valančių maisto produktų vartojimas. Pavyzdžiui, kartą per savaitę darykite iškrovos dietą, kurios metu valgykite obuolius. Yra žinoma, jog obuoliuose gausu pektinų, kurie valo žarnyną ir iš organizmo šalina nuodingąsias medžiagas. Nemėgstate obuolių? Tuomet juos galite pakeisti kitais organizmą valančiais maisto produktais: slyvomis, ananasais, greipfrutais, kopūstais arbūzais. Beje, arbūzai spartina inkstų veiklą, šalina skysčių perteklių, turi alkį slopinančios ląstelienos.

Skysčių vartojimas. Ką būtina įsiminti ne tik organizmo valymo metu, bet visam gyvenimui

Labai dažnai žmonės daro vieną klaidą – valgio metu arba po jo užsigeria įvairiais skysčiais. Ir visai nesvarbu, ar tai būtų paprastas vanduo, ar saldžios sultys – netinkamai vartojant skysčius yra nuplaunama nesuvirškinto maisto liekanos, atskiedžiamos virškinimo sultys ir dėl to atsiranda įvairūs virškinimo sutrikimai, virškinimo sistemos ligos.

Verta atsiminti, jog vanduo su citrina valo žarnyną. Ryte ir prieš miegą išgėrus vandens su citrinų sultimis neleisite savo žarnyne daugintis puvimo mikrobams.

+21
  • Mityba pagal kraujo grupę
  • Organizmo valymas
  • Mitybos įpročiai
  • Organizmo stiprinimas

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Bičių produktai – Jūsų sveikatai
Bičių produktai – Jūsų sveikatai Pasaulyje yra daugiau nei pusantro milijono vabzdžių rūšių. Mokslininkai spėja, kad gausybė rūšių dar nebuvo atrasta. Ypatingą vietą tarp visų vabzdžių užima bitės. Bitės yra labai svarbios augalų dauginimuisi. Žinoma, kad obuoliai, moliūgai, ankštinės daržovės, agurkai, daugelis uogų užmezga vaisius tik apdulkinti.... +1 / 0 +1
Turkų mitybos įpročiai: „Ne tik kebabais galime didžiuotis!“
Turkų mitybos įpročiai: „Ne tik kebabais galime didžiuotis!“ „Dažnas europietis galvoja, kad turkai valgo tik kebabus ir nieko daugiau. Galiu drąsiai sakyti, jog turkiška virtuvė turtinga patiekalų ir skonių įvairove, o kiekvienas patiekalas turi savo istoriją ir mena gilias tautos tradicijas“, – pasakoja komunikacijos mokslų studentas Bilalas Gürgenas, gyvenantis didžiausiame Turkijos... +40 / -1 +39
Veganai ir vegetarai – kas jie ir kuo jie skiriasi?
Veganai ir vegetarai – kas jie ir kuo jie skiriasi? Vis dažniau sutinkame žmonių, kurie atsisako mėsos, vadina save vegetarais arba veganais. Tai du vis labiau populiarėjantys mitybos režimai ir net gyvenimo filosofijos. 2012 m. Amerikoje 5 procentus gyventojų sudarė vegetarai ir 2 procentus veganai. Lietuvoje vegetarizmas, o ypač jo rūšis veganizmas sparčiai populiarėja, tad... 2 +44 / -11 +33
B grupės vitaminų būtina gauti kasdien
B grupės vitaminų būtina gauti kasdien Jei patiriate didelį stresą darbe, valgote skubėdami, mažai miegate, o dažnas jūsų palydovas – galvos skausmas, tikėtina, kad jums trūksta vitamino B. Kaip ir kiekviena vitaminų rūšis, vitaminas B yra būtinas mūsų organizmo gyvybinėms funkcijoms palaikyti. Jis skatina energijos išskyrimo procesą iš angliavandenių, baltymų... 1 +56 / -24 +32
Kodėl svarbu pusryčiauti?
Kodėl svarbu pusryčiauti? Išbėgti iš namų nepusryčiavus – įprasta. Juk gyvename greito tempo laikais. Tačiau medikai ir psichologai pusryčius įvardija kaip labai svarbų fizinės ir emocinės energijos užtaisą, kurio pamiršti tikrai nederėtų. Kodėl? Straipsnyje rasite ne vieną pusryčių naudą įrodantį argumentą. +27 / 0 +27
Citrusinių vaisių nauda organizmui
Citrusinių vaisių nauda organizmui Citrusiniai vaisiai natūraliai Lietuvoje neauga, todėl mus pasiekia tik maža dalis visų šio tipo vaisių rūšių. Dažniausiai valgomi ir geriausiai žinomi ‒ apelsinai, mandarinai, citrinos ir greipfrutai. Citrusiniai vaisiai labiausiai vertinami dėl vitamino C, paruošiančio organizmus šaltajam sezonui. Tačiau citrusinius vaisius... 1 +24 / 0 +24
Ką pamirštame įtraukti į valgiaraštį
Ką pamirštame įtraukti į valgiaraštį Didelę dalį mūsų mitybos įpročių formuoja iš kartos į kartą perduodamos tradicijos, tautos valgymo kultūra, vyraujančios maisto kainos ir produktų pasirinkimas parduotuvėse. +22 / 0 +22
13 maisto produktų, kurie padės išvengti rėmens
13 maisto produktų, kurie padės išvengti rėmens Gydytojai Jamie Houfman ir Jordanas Sternas bei profesionalus virtuvės šefas, prancūzas Marcas Baeuris – siūlo naują požiūrį į sveiką mitybą, padedančią sumažinti rėmenį. Jie siūlo produktus, kurie leis išvengti rėmens problemų. Daugiausiai dėmesio turėtų būti skiriama šiems maisto produktams, sudarantiems 75... +22 / -2 +20
Rėmuo – vienas iš pirmųjų GERL simptomų?
Rėmuo – vienas iš pirmųjų GERL simptomų? Šių laikų žmonės vis mažiau laiko atranda maisto gaminimui namuose, tad neišvengiamai tenka maitintis mieste pagamintu maistu. Tiesa, labai dažnai tai būna maistas iš greito maisto restoranų: jis ir skanus, ir nebrangus, o apie kokybę retai kada susimąstoma...Pagalvojama tik tuomet, kai pradeda varginti įvairūs virškinimo... +22 / -4 +18
Kaip išvengti apsinuodijimo maistu?
Kaip išvengti apsinuodijimo maistu? Maistas mums yra gyvybiškai svarbus. Kasdien į mūsų burną patenka įvairaus maisto kąsniai, esame atsakingi patys už save ir kitus. Tačiau būna, jog maistas, kuris atsiduria mūsų organizme, ima kelti nemalonius simptomus: pykinimą, vėmimą, viduriavimą... Tuomet suprantame, jog apsinuodijome maistu ir privalome kuo skubiau į visa... +18 / -1 +17