Paruošti maistingus pusryčius galima greičiau, nei susitepti sumuštinį

Lapkričio 15, 2021
0
+0 -0

Vis rečiau girdimą klausimą, kodėl derėtų valgyti pusryčius, jau senokai pakeitė susidomėjimas, kokius patiekalus bei maisto produktus geriausia valgyti ryte. Bene dažniausiai minimas maistingų pusryčių patiekalas yra pilno grūdo košės. Jose esantys sudėtiniai angliavandeniai suteikia energijos, kurios pakanka iki pat pietų meto. Be to, pilno grūdo kruopose gausu mineralų bei B grupės vitaminų.

Vis tik, ne ką rečiau girdimas pasiaiškinimas, esą rytais nėra laiko košės virimui. Metas sugriauti šį mitą ir patikėti, kad pusryčių košės yra ne tik sveikas pasirinkimas, bet ir vienas paprasčiausiai ir greičiausiai paruošiamų patiekalų. Vos keletas naujų įpročių leis ne tik paruošti maistingus pusryčius, bet ir ženkliai palengvins ryto rutiną.

Savaitės pusryčių planas

Anokia paslaptis, kad daugeliui rytas nėra pats lengviausias dienos metas. Laiku ir be streso išeiti iš namų geriausiai pavyksta tiems, kurie turi gerai apgalvotą ryto rutiną. Būtent todėl apdairu visos savaitės pusryčių meniu suplanuoti iš anksto. Tikrai neužtruksite daug laiko dar savaitgalį neskubant sugalvoti penkis skirtingus pusryčių patiekalus, o darbo dienomis bus vienu galvosūkiu mažiau.

Kruopų įvairovė yra tikrai plati, tačiau neturint plano dažniausiai pasirinkimas būna arčiausiai po ranka esantis dribsnių pakelis. Tiksliai žinant, kad pirmadienio rytą bus ruošiama grikių, antradienį – sorų, o trečiadienį – avižinių dribsnių košė nereiks gaišti laiko sukant galvą ką gi čia suvalgius. Be to, taip užtikrinsite vieną svarbiausių sveikos mitybos principų – raciono įvairovę.

Žinant, kokias košes ar kitus pusryčių patiekalus ruošite visą savaitę, bus paprasta pasirūpinti visais reikiamais ingredientais ir ryte išvengsite nemalonių nusivylimu, jog pasibaigė avižiniai dribsniai, pienas ar kiti produktai.

Pusryčių košę pradėkite virti dar vakare

Per keletą minučių išverdantys įvairiausių kruopų dribsniai – puikus pasirinkimas skubantiems. Vis tik, maistingą pilno grūdo košę galima išvirti netgi greičiau, nei greitai paruošiamą smulkių avižinių ar kitų grūdų dribsnių košę. Grikius, perlines kruopas, avižas, soras ir kitas kruopas užmerkus iš vakaro, košės virimas truks vos keletą minučių. Ryte išlipus iš lovos pakaks užkaisti puodą ir luktelėti, kol košė užvirs. Tuomet uždenkite puodą ir ramiai tęskite ryto ruošą. Kol nusiprausite duše, košė jau bus paruošta.

Beje, kol susiformuos įprotis vakare vandeniu užpilti rytojaus pusryčiams numatytas kruopas, pagelbės telefone nusistatytas priminimas. Apdairu būti pasiruošus ir tokiems atvejams, kai vėlai grįžus į namus ar dėl kitų priežasčių kruopos liks neužmerktos – ant „atsarginių lentynos“ verta turėti greitai paruošiamų mėgstamų kruopų dribsnių.

Ta pati košė pagal kiekvieno skonį

Svarbus košės privalumas yra tai, kad viename puode galima paruošti skirtingo skonio pusryčius. Avižinę košę pagardinus sviestu, druska ir pipirais ar kanapių branduoliais ji patiks mėgstantiems santūrius skonius. Mažųjų košės dubenėliuose gali atsirasti visai kitokie pagardai – šlakelis medaus, riešutai, vaisiai ir uogos bei kiti mėgstami priedai. Galimybė improvizuoti skoniais bei suskurti individualius skonio variantus itin aktuali auginantiems vaikus. Savomis rankomis įsiberta šilauogių saujelė gali leisti išvengti protestų dėl ne to pusryčių patiekalo.

Turėkite atsarginį variantą spontaniškam pasirinkimui

Net ir patiems atsakingiausiems sveikos mitybos šalininkams pasitaiko dienų kaip tyčia, kuomet tenka skubėti, keisti planus ar užklumpa niūresnė nuotaika. Geriau tokiems atvejams būti pasiruošus iš anksto. Netikėtiems atvejams verta turėti pakelį traškių sausų pusryčių su vaisiais ar riešutais arba avižinės granolos su mėgstamais pagardais. Pakaks į dubenėlį įsipilti pieno ar mėgstamo augalinio gėrimo – ir nuotaiką keliantys pusryčiai paruošti.

0
+0 -0

Susiję straipsniai


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/medguru/domains/medguru.lt/public_html/wp-content/themes/medguru/template-parts/post/content-item-related.php on line 27

Siųsk savo nuomonę

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *