Riebalų dieta – numeskite svorio, neskaičiuodami kalorijų

Balandžio 1, 2014
+10
5
Riebalų dieta – numeskite svorio, neskaičiuodami kalorijų

Užsienyje sparčiai populiarėjanti riebalų dieta ‒ šių dienų sensacija. Britų mokslininkams įrodžius dietos efektyvumą, riebalų dieta it maras plinta visame pasaulyje. Nustokite skaičiuoti kalorijas ‒ metas keisti mitybos įpročius. 

„Riebalų dietos esmė – priešprieša (lot. Collatio Laridum)“ Jei norite pradėti laikytis riebalų dietos, prireiks nemažai valios pastangų tam, kad atsikratytumėte senų įpročių ir radikaliai pakeistumėte savo gyvenimo būdą. Riebalų dietos esmė – priešprieša (lot. Collatio Laridum): supriešindami maiste esančius riebalus su savo kūno riebalais, pasieksite vaidinamąjį „riebalų karą“. Gyvulinės ir augalinės kilmės riebalai ims kovoti su jūsų žmogiškaisiais riebalais, o šie pradės nykti greičiau nei galėjote tikėtis. 

Dietos esmė ‒ tai gausus riebalų, itin sotus maistas. Kiek įmanoma venkite daržovių ir vaisių – juose esantys angliavandeniai atlieka „apsaugininko“ funkciją, neleisdami įvykti riebalų priešpriešai. Derėtų pamiršti ir vegetarišką ar veganišką maistą, nebent išties nekenčiate savęs ir savo kūno. 

Pusryčiai 

Laikantis Riebalų dietos labai svarbu suvokti, kad kiekvienas dienos etapas ‒ labai svarbus. Negalima išskirti nei pusryčių, nei užkandžiavimo, nei pietų ar vakarienės. Vos tik pajuntate sotumo jausmą ‒ nesustokite! Iš pradžių gali būti sunku, bet praėjus pirmosioms dienoms pajusite, kad kuo toliau, tuo mažiau valios pastangų prireiks sotiems ir visaverčiams pusryčiams.

  • Karštas gėrimas. Trys šaukšteliai tirpios lenkiškos arbatos arba keli „trys viename“ kavos pakeliai. Viską supilame į puodelį ir užpilame karštu vandeniu. „Trys viename“ yra tobulas kavos, cukraus ir pieno miltelių balansas, kurio, gamindami kavą patys, niekaip nepasieksite.
  • Sotieji sumuštiniai. Pasipjaustome duonos (tiks tokia, kokią turite) ar batono. Riekes negailėdami tepame margarinu arba majonezu. Atsiriekiame stambesnių griežinėlių rūkytos dešros su lašinukais ir sūrio. Venkite daržovių! Jei šaldytuve vis dar turite daržovių ‒ atiduokite jas kaimynei ar kolegai darbe, kuriems sveikas gyvenimo būdas – nė motais.
  • Desertas. Jei ir jaučiatės pavalgę, laikantis riebalų dietos svarbiausia nesustoti. Pasimėgaukite tinginiu ar kokiu kitu gardėsiu. Tai gali būti pyragėlis su karamele (būtų geriau, jei jų įveiktumėte bent kelis), kelios batono riekės su uogiene ar ledų porcija su šokoladu (pasirūpinkite, kad jų visada būtų jūsų šaldiklyje). Iš bėdos tiks ir tortas, tačiau jis neturėtų būti vaisinis. 

Pietūs

  • Greitasis maistasCoca-Cola“ su ledukais. Limonadas yra proceso katalizatorius: jo metu į virškinamąjį traktą patekę gyvulinės kilmės riebalai ima greičiau kovoti su organizme susikaupusiais riebalais, tokiu būdu pasiekiamas efektyvesnis rezultatas.
  • Greitasis maistas. Idealiausias variantas: mėsainiai, bulvytės, kebabai. Iš bėdos tiks ir pica. Mažytė gudrybė: niekada nesuklysite pasirinkdami kompleksą, kurio pavedime įrašytas žodis Big (ang. žodis, reiškiantis „didelis“). Įrodyta, kad greitasis maistas daug efektyviau iššaukia riebalų priešpriešą nei pagamintas namuose.
  • Desertas. Nepamirškite pasilepinti desertu: pyragėliu (jei tik pavyks ‒ keliais) ir ledais su karamele ar šokoladu. Grįždami į darbą užsukite į parduotuvę. Užtruksite vos kelias minutes, bet nenukrypsite nuo riebalų dietos valgiaraščio. Įsigykite užkandžių: vafliukų, traškučių, keptos duonos, saulėgrąžų ar spurgų. 

Užkandžiai 

Užkandžiams labiausiai tiktų traškučiai arba spurgos. Spurgos dar mūsų prosenelių vertintas naudingas, sotumo suteikiantis valgis. Jei spurgų neturite galimybės pasigaminti patys ar nerandate kepyklėlėje, galite jas pakeisti traškučiais. 

Pertraukėlių metu limonadą galite keisti energetiniais gėrimais ‒ tai padės išlikti žvaliam visos dienos metu. 

Vakarienė 

Cepelinai su spirgučiaisVakarienė ‒ šventas reikalas. Nedrįskite valgyti vakarienės iki 18 val. Svarbiausia iki to laiko gausiai užkandžiauti. Na, o sulaukę 18 val. (būtų puiku, jei pavyktų palaukti kiek ilgėliau, kai iki miego liktų koks pusvalandis) galite vakarieniauti. 

Maža gudrybė: jei vakarieniauti pradėsite gana anksti, nuo 18 val., tuomet prieš miegą nepamirškite susitepti majonezu ar pomidorų padažu pagardinto sumuštinio, o prieš miegą puikiai nuramins karštas šokoladas su riešutais ar chalvos dubenėlis.

  • Cepelinai su spirgučiais. Jei nemėgstate spirgučių, nieko nebus ‒ teks pamėgti. Kitaip riebalų dietos efektyvumas gali sumažėti perpus. Cepelinus karts nuo karto galite keisti keptomis bulvėmis su spirgučiais, kiaušiniene su spirgučiais ar bulvių kugeliu.
  • Desertas. Desertui tiks ir bandelės su džemu, ir šokoladinis tortas, ir vafliai su grietinėle ar koks grietininis pyragas. O po vakarienės nepatingėkite suvalgyti vieną kitą porciją ledų (jas galite pakeisti ir kibirėliu, nieko baisaus, svarbiausia išlaikyti proporcijas).

Nepamiškite, kad laikantis riebalų dietos didžiausią rezultatą pasieksite derindami maistą su sportu. Venkite judriųjų sporto šakų: išprakaitavę ir prisigėrę vandens svorio ne tik kad nenumesite, bet ir priaugsite. Įvaldykite šaškes ar smiginį, dar vadinamą „dartais“. Jei sportuoti kasdien neturite galimybės, pasirinktas sporto varžybas galite žiūrėti per televizorių.

Tvirtos valios ir sėkmės!

+10
5
  • Nutukimas
  • Antsvoris
  • Bulimija
  • Anoreksija
  • Dieta
  • Dietologai
  • Riebalai

Susiję straipsniai

  • balandis / 2016-03-17 11:06:09

    balandzio 1-mosios pokstas cia "jumoristai" jus...

  • kriukriu / 2015-12-19 18:50:40

    teisingai, tik reika dar kasdien po 5 litrus alaus ir 2kg majonezo sunaudot,,ir busit liekni kaip japonaoi sumo

  • oho / 2015-12-19 17:51:55

    teskit sita dieta kol tapsit perp
    ildyta siuksladeze. sekmes raseivos

  • as / 2015-02-18 17:43:15

    Nusisnekejimas nerealus....

  • nesvarbu / 2015-02-17 19:22:20

    su tokia dieta po mėnesio kaip minimum priaugsite 20 kg. Poveikis garantuotas.

Siųsk savo nuomonę
Kaip visiems laikams pamiršti dietas?
Kaip visiems laikams pamiršti dietas? Skundžiatės, jog niekaip nepavyksta atsikratyti nereikalingų kilogramų ant liemens ir klubų? Pavargote nuo dietų ir nuolatinių jo sukeliamų pasekmių – nuotaikos svyravimų bei „jo-jo efekto“? Tuomet pamirškite visas dietas ir pradėkite propaguoti intuityvų valgymą, kuris leis ne tik pagražinti kūno linijas, bet ir būti... +13 / 0 +13
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... +59 / -18 +41
Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms
Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms Laikantis grikių dietos per savaitę galima atsikratyti iki 10 kg svorio, tačiau visi, pasiruošę išbandyti šią dietą, turi žinoti, kad tai itin griežta ir valios pastangų reikalaujanti dieta. Tačiau tiksliai jos laikantis kiekvieną rytą lipti ant svarstyklių bus tikras malonumas. Taigi, kas tai per dieta ir kaip jos laikytis? 15 +45 / -15 +30
Mėnulio dieta: paprastas variantas
Mėnulio dieta: paprastas variantas Laikantis paprasto Mėnulio dietos plano, reikia 24 valandas pasninkauti, t. y. tam tikros Mėnulio fazės metu gerti tik vandenį ir sultis. Per pasninko parą iš Jūsų kūno pašalinami toksinai, ir galite atsikratyti iki 2,7 kg. +27 / 0 +27
FIT FOOD atsiliepimai – išbandėme trijų dienų sulčių programą!
FIT FOOD atsiliepimai – išbandėme trijų dienų sulčių programą! „Sulčių dietomis domėjausi jau seniai, skaičiau žmonių komentarus, sekiau FIT FOOD „Facebooką“ ir „Instragramo“ paskyrą. Esu bandžiusi tris dienas maitintis vien tirštaisiais kokteiliais (angl. „Smoothies“), bet FIT FOOD siūlo gerti skystas sultis tris ar net penkias dienas. Šios dietos tikslas – išsivalyti... 3 +34 / -10 +24
Angelo dieta – negalintiems gyventi be mėsos
Angelo dieta – negalintiems gyventi be mėsos Angelo dieta – vienas gražiausių efektyvios dietos pavadinimų. Vieni sako, kad ši dieta taip pavadinta, nes jos laikęsi žmonės tampa gražūs it angelai, kiti, pesimistiškiau nusiteikę, šmaikštauja, kad pasilaikius tokios dietos tikrai tapsi angelėliu. O mes nespėliosime ir pabandysime išsiaiškinti angelo dietos privalumus ir... 1 +23 / -2 +21
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala?
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala? Mokslinių tyrimų duomenimis šeriant kirmėles, peles ir bengališkąsias makakas, kitaip rezus beždžiones, 30‒40 % mažiau kalorijų turinčiu pašaru gerokai prailginama šių gyvūnų gyvenimo trukmė. O iškrovos dienų įvedimas į pelių mitybos režimą gerina jų sveikatą ir ilgina gyvenimą. Nors daug išsamių tyrimų apie... 2 +20 / -4 +16
Dukano dietos meniu. Antras etapas. Receptai
Dukano dietos meniu. Antras etapas. Receptai Sveikiname įveikusius pirmą Dukano dietos etapą ir pristatome antro dietos etapo meniu. Pasirūpinkite, kad jūsų šaldytuve netrūktų sveikų maisto produktų, o saldžius varškės sūrelius, padažus ar dešros gabaliuką atiduokite lieknam bičiuliui. Šiame straipsnyje rasite septynių antro Dukano dietos etapo dienų valgiaraštį... +28 / -13 +15
Kiaušinių dieta ir jos veiksmingumas
Kiaušinių dieta ir jos veiksmingumas Ar kiaušinių dieta iš tiesų veiksminga, ar tai tik užsienio „žvaigždžių“ pramanas? Kiaušinių dietą išpopuliarino Adrianas Brodis, kai besiruošdamas „Pianisto“ filmavimui per šešias savaites numetė net 14 kilogramų. Netrukus daugiau įžymybių pasekė jo pavyzdžiu ir gyrėsi atsikratytais kilogramais. 1 +22 / -9 +13
Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti?
Šventės praėjo – kilogramai liko. Kaip jų atsikratyti? Šventinis laikotarpis mus apdovanojo džiugiomis akimirkomis su šeima ir artimais žmonėmis. Godžiai skanavome šventinį maistą, mėgavomės pokalbiais prie vyno taurės, kol galiausiai šventės pasibaigė, o priaugti kilogramai liko. Po šventinio laikotarpio moterys suskubo į sporto klubus ir laikytis dietos, jų tikslas vienas –... +10 / 0 +10