Riebalų dieta – numeskite svorio, neskaičiuodami kalorijų

Balandžio 1, 2014
+2
5
Riebalų dieta – numeskite svorio, neskaičiuodami kalorijų

Užsienyje sparčiai populiarėjanti riebalų dieta ‒ šių dienų sensacija. Britų mokslininkams įrodžius dietos efektyvumą, riebalų dieta it maras plinta visame pasaulyje. Nustokite skaičiuoti kalorijas ‒ metas keisti mitybos įpročius. 

„Riebalų dietos esmė – priešprieša (lot. Collatio Laridum)“ Jei norite pradėti laikytis riebalų dietos, prireiks nemažai valios pastangų tam, kad atsikratytumėte senų įpročių ir radikaliai pakeistumėte savo gyvenimo būdą. Riebalų dietos esmė – priešprieša (lot. Collatio Laridum): supriešindami maiste esančius riebalus su savo kūno riebalais, pasieksite vaidinamąjį „riebalų karą“. Gyvulinės ir augalinės kilmės riebalai ims kovoti su jūsų žmogiškaisiais riebalais, o šie pradės nykti greičiau nei galėjote tikėtis. 

Dietos esmė ‒ tai gausus riebalų, itin sotus maistas. Kiek įmanoma venkite daržovių ir vaisių – juose esantys angliavandeniai atlieka „apsaugininko“ funkciją, neleisdami įvykti riebalų priešpriešai. Derėtų pamiršti ir vegetarišką ar veganišką maistą, nebent išties nekenčiate savęs ir savo kūno. 

Pusryčiai 

Laikantis Riebalų dietos labai svarbu suvokti, kad kiekvienas dienos etapas ‒ labai svarbus. Negalima išskirti nei pusryčių, nei užkandžiavimo, nei pietų ar vakarienės. Vos tik pajuntate sotumo jausmą ‒ nesustokite! Iš pradžių gali būti sunku, bet praėjus pirmosioms dienoms pajusite, kad kuo toliau, tuo mažiau valios pastangų prireiks sotiems ir visaverčiams pusryčiams.

  • Karštas gėrimas. Trys šaukšteliai tirpios lenkiškos arbatos arba keli „trys viename“ kavos pakeliai. Viską supilame į puodelį ir užpilame karštu vandeniu. „Trys viename“ yra tobulas kavos, cukraus ir pieno miltelių balansas, kurio, gamindami kavą patys, niekaip nepasieksite.
  • Sotieji sumuštiniai. Pasipjaustome duonos (tiks tokia, kokią turite) ar batono. Riekes negailėdami tepame margarinu arba majonezu. Atsiriekiame stambesnių griežinėlių rūkytos dešros su lašinukais ir sūrio. Venkite daržovių! Jei šaldytuve vis dar turite daržovių ‒ atiduokite jas kaimynei ar kolegai darbe, kuriems sveikas gyvenimo būdas – nė motais.
  • Desertas. Jei ir jaučiatės pavalgę, laikantis riebalų dietos svarbiausia nesustoti. Pasimėgaukite tinginiu ar kokiu kitu gardėsiu. Tai gali būti pyragėlis su karamele (būtų geriau, jei jų įveiktumėte bent kelis), kelios batono riekės su uogiene ar ledų porcija su šokoladu (pasirūpinkite, kad jų visada būtų jūsų šaldiklyje). Iš bėdos tiks ir tortas, tačiau jis neturėtų būti vaisinis. 

Pietūs

  • Greitasis maistasCoca-Cola“ su ledukais. Limonadas yra proceso katalizatorius: jo metu į virškinamąjį traktą patekę gyvulinės kilmės riebalai ima greičiau kovoti su organizme susikaupusiais riebalais, tokiu būdu pasiekiamas efektyvesnis rezultatas.
  • Greitasis maistas. Idealiausias variantas: mėsainiai, bulvytės, kebabai. Iš bėdos tiks ir pica. Mažytė gudrybė: niekada nesuklysite pasirinkdami kompleksą, kurio pavedime įrašytas žodis Big (ang. žodis, reiškiantis „didelis“). Įrodyta, kad greitasis maistas daug efektyviau iššaukia riebalų priešpriešą nei pagamintas namuose.
  • Desertas. Nepamirškite pasilepinti desertu: pyragėliu (jei tik pavyks ‒ keliais) ir ledais su karamele ar šokoladu. Grįždami į darbą užsukite į parduotuvę. Užtruksite vos kelias minutes, bet nenukrypsite nuo riebalų dietos valgiaraščio. Įsigykite užkandžių: vafliukų, traškučių, keptos duonos, saulėgrąžų ar spurgų. 

Užkandžiai 

Užkandžiams labiausiai tiktų traškučiai arba spurgos. Spurgos dar mūsų prosenelių vertintas naudingas, sotumo suteikiantis valgis. Jei spurgų neturite galimybės pasigaminti patys ar nerandate kepyklėlėje, galite jas pakeisti traškučiais. 

Pertraukėlių metu limonadą galite keisti energetiniais gėrimais ‒ tai padės išlikti žvaliam visos dienos metu. 

Vakarienė 

Cepelinai su spirgučiaisVakarienė ‒ šventas reikalas. Nedrįskite valgyti vakarienės iki 18 val. Svarbiausia iki to laiko gausiai užkandžiauti. Na, o sulaukę 18 val. (būtų puiku, jei pavyktų palaukti kiek ilgėliau, kai iki miego liktų koks pusvalandis) galite vakarieniauti. 

Maža gudrybė: jei vakarieniauti pradėsite gana anksti, nuo 18 val., tuomet prieš miegą nepamirškite susitepti majonezu ar pomidorų padažu pagardinto sumuštinio, o prieš miegą puikiai nuramins karštas šokoladas su riešutais ar chalvos dubenėlis.

  • Cepelinai su spirgučiais. Jei nemėgstate spirgučių, nieko nebus ‒ teks pamėgti. Kitaip riebalų dietos efektyvumas gali sumažėti perpus. Cepelinus karts nuo karto galite keisti keptomis bulvėmis su spirgučiais, kiaušiniene su spirgučiais ar bulvių kugeliu.
  • Desertas. Desertui tiks ir bandelės su džemu, ir šokoladinis tortas, ir vafliai su grietinėle ar koks grietininis pyragas. O po vakarienės nepatingėkite suvalgyti vieną kitą porciją ledų (jas galite pakeisti ir kibirėliu, nieko baisaus, svarbiausia išlaikyti proporcijas).

Nepamiškite, kad laikantis riebalų dietos didžiausią rezultatą pasieksite derindami maistą su sportu. Venkite judriųjų sporto šakų: išprakaitavę ir prisigėrę vandens svorio ne tik kad nenumesite, bet ir priaugsite. Įvaldykite šaškes ar smiginį, dar vadinamą „dartais“. Jei sportuoti kasdien neturite galimybės, pasirinktas sporto varžybas galite žiūrėti per televizorių.

Tvirtos valios ir sėkmės!

+2
5
  • Nutukimas
  • Antsvoris
  • Bulimija
  • Anoreksija
  • Dieta
  • Dietologai
  • Riebalai

Susiję straipsniai

  • balandis / 2016-03-17 11:06:09

    balandzio 1-mosios pokstas cia "jumoristai" jus...

  • kriukriu / 2015-12-19 18:50:40

    teisingai, tik reika dar kasdien po 5 litrus alaus ir 2kg majonezo sunaudot,,ir busit liekni kaip japonaoi sumo

  • oho / 2015-12-19 17:51:55

    teskit sita dieta kol tapsit perp
    ildyta siuksladeze. sekmes raseivos

  • as / 2015-02-18 17:43:15

    Nusisnekejimas nerealus....

  • nesvarbu / 2015-02-17 19:22:20

    su tokia dieta po mėnesio kaip minimum priaugsite 20 kg. Poveikis garantuotas.

Siųsk savo nuomonę
7 gudrybės sveikesnės mitybos link
7 gudrybės sveikesnės mitybos link Ne paslaptis, kad gerai savijautai labai svarbi sveika mityba. Daugeliui sudėtingos ir alinančios dietos tiesiog nepriimtinos. Tikrai nelengva visą savaitę valgyti vien grikius arba gerti vien daržovių sultis. Beje, reikėtų atsiminti, kad mitybos kraštutinumai netgi pavojingi sveikatai. Kartais užtenka tik šiek tiek pakoreguoti savo... +3 / 0 +3
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... +67 / -20 +47
Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms
Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms Laikantis grikių dietos per savaitę galima atsikratyti iki 10 kg svorio, tačiau visi, pasiruošę išbandyti šią dietą, turi žinoti, kad tai itin griežta ir valios pastangų reikalaujanti dieta. Tačiau tiksliai jos laikantis kiekvieną rytą lipti ant svarstyklių bus tikras malonumas. Taigi, kas tai per dieta ir kaip jos laikytis? 15 +52 / -19 +33
Su „Figurella“ rezultatų pasieksite greičiau nei sporto klube!
Su „Figurella“ rezultatų pasieksite greičiau nei sporto klube! Dietos ir reguliarus lankymasis sporto klube reikalauja daug laiko ir valios pastangų. Lietuvoje jau spėjęs įsitvirtinti itališkas figūros dailinimo metodas figurella pagrįstas moksliniais tyrimais. Virš 30 metų Italijoje taikomo lieknėjimo metodo esmė ‒ mankštinimasis šiltoje, sandarioje erdvėje. Individualiai... +28 / 0 +28
Apie Dukano dietą iš pirmų lūpų. Tomos istorija
Apie Dukano dietą iš pirmų lūpų. Tomos istorija Visame pasaulyje populiarią Dukano dietą sudaro keturi etapai: ataka, kaita, įtvirtinimas ir galutinė stabilizacija. Jos sumanytojas prancūzas gydytojas dr. Pjeras Dukanas (Pierre Dukan) teigia, kad šiuose etapuose ir slypi dietos veiksmingumas, mat jos besilaikantis žmogus turi galimybę stabilizuoti savo svorį ir niekada nebepriaugti... +30 / -5 +25
Angelo dieta – negalintiems gyventi be mėsos
Angelo dieta – negalintiems gyventi be mėsos Angelo dieta – vienas gražiausių efektyvios dietos pavadinimų. Vieni sako, kad ši dieta taip pavadinta, nes jos laikęsi žmonės tampa gražūs it angelai, kiti, pesimistiškiau nusiteikę, šmaikštauja, kad pasilaikius tokios dietos tikrai tapsi angelėliu. O mes nespėliosime ir pabandysime išsiaiškinti angelo dietos privalumus ir... 1 +27 / -4 +23
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala?
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala? Mokslinių tyrimų duomenimis šeriant kirmėles, peles ir bengališkąsias makakas, kitaip rezus beždžiones, 30‒40 % mažiau kalorijų turinčiu pašaru gerokai prailginama šių gyvūnų gyvenimo trukmė. O iškrovos dienų įvedimas į pelių mitybos režimą gerina jų sveikatą ir ilgina gyvenimą. Nors daug išsamių tyrimų apie... 2 +21 / -4 +17
13 lieknėjimo triukų: kurie iš jų veiksmingi?
13 lieknėjimo triukų: kurie iš jų veiksmingi? Mėginate atsikratyti svorio? Čia pateikiame 13 lieknėjimo triukų, kurie gali padėti Jums pasiekti trokštamų rezultatų – arba ne! +17 / -1 +16
Ortoreksija - liga, kuri atsiranda dėl pernelyg sveiko gyvenimo būdo
Ortoreksija - liga, kuri atsiranda dėl pernelyg sveiko gyvenimo būdo „Kas per daug – tas nesveika“, - sakydavo mūsų senoliai ir jie buvo visiškai teisūs. Atrodo, šiais laikais išties sveikai maitinamės, stengiamės kuo daugiau valgyti ekologiško maisto, nuolat sportuoti, judėti, tačiau vis tiek sergame ir jaučiame, jog kažkas yra ne taip. Ir taip, mes esame teisūs: perdėtas požiūris į... +15 / -1 +14
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms Kodėl pavalgius jaučiame sunkumo jausmą, kodėl vieni maisto produktai lengviau suvirškinami nei kiti? Kodėl tunkame ar sergame įvairiomis skrandžio ligomis? Atsakymų daug, vieni mano, kad tai dėl genetikos, kiti – dėl nesveiko gyvenimo būdo. Todėl norėdami išlaikyti gerą fizinę formą ir savijautą dažnai pradedame... 4 +25 / -12 +13