Dietų TOP 5. Taisyklės, atsiliepimai ir efektyvumas

Sausio 16, 2015 | Dainora Žalpytė
+13
+18 -5

Viduržemio jūros dieta

Viduržemio jūros dieta

Daugeliui gerai žinoma Viduržemio jūros dieta dažnai vadinama sveikiausiu ir patikimiausiu būdu sulieknėti. Tai nesudėtinga: tereikia laikytis šio regiono gyventojų mitybos įpročių, kurie, pasak mokslininkų, skatina ilgaamžiškumą ir mažina tikimybę susirgti širdies ir onkologinėmis ligomis. 

Svarbiausia – produktai iš gamtos 

  • Dietos valgiaraštį sudaro produktai, gaunami iš gamtos: daržovės, vaisiai, duona, grūdai, riešutai, sėklos, pupelės ir t. t.
  • Visus augalinius riebalus reikia pakeisti alyvuogių aliejumi.
  • Svarbu riboti saldumynus (juos vertėtų keisti riešutais ar uogomis), cukrų.
  • Geriausia rinktis šviežius, neperdirbtus sezoninius vaisius ir daržoves.
  • Per pietus galima išgerti taurę vyno.
  • Laikantis šios dietos žuvį ir vištieną patariama valgyti vieną kartą per savaitę, raudoną mėsą – kartą per mėnesį. 

Atsiliepimai ir efektyvumas 

Medikai Viduržemio jūros dietos siūlo laikytis žmonėms, turintiems širdies ligų problemų, norintiems pagerinti kraujagyslių funkcionavimą ar stabdyti uždegiminius procesus. Nustatyta, jog ši dieta mažina ir diabeto, astmos riziką, net padeda išgydyti depresiją! 

Dietologai įsitikinę, kad ši dieta – tai ne tik lieknėjimo būdas, bet sveikos ir subalansuotos gyvensenos pradmenys, kurių reikėtų laikytis visada. 

1 2 3 4 5
+13
+18 -5
  • Nutukimas
  • Antsvoris
  • Bulimija
  • Anoreksija
  • Japoniška dieta
  • Japonų dieta
  • Dieta
  • Dietologai
  • Kembridžo dieta
  • Dieta „5:2“
  • Ryto bananų dieta

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *