Trenerė patvirtina: "Vyrai tikrai myli akimis"

Vasario 21, 2016 | E.Burinskaitė
+42
Trenerė patvirtina: "Vyrai tikrai myli akimis"

Vyrai myli akimis. Vyrai dar labiau myli moterų gražius, treniruotus kūnus ir grakščias linijas.(Apie moterų vidinį privalomą grožį čia nekalbėsiu). Su giliu liūdesiu pripažįstu, kad iki šiol tebėra gaji tarp moterų ir merginų „mada“, jog reikia treniruoti tik sėdmenis ir presą. Tokios sportą mylinčios moterys neretai daro šimtus atsilenkimų ar šimtus pritūpimų bei įtūpstų. Džiaugiuosi, kad bent challenge (iššūkiai) po truputį rimsta interneto platybėse ir toji manija tampa vis mažiau populiari.

Bendraudama su moterimis matau didelę nuostabą jų veiduose, kai sakau, jog tie iššūkiai kartojant pratimus yra beverčiai. Kartais net rankos nusvyra ir jaučiu liūdesį, jog moterims trūksta informacijos, KODĖL pratimų kartojimas nėra naudingas, o dažnai ir žalingas. Kaip taisyklė, moterų probleminės zonos yra pilvas ir kojos, dažniausiai šlaunys. Taigi, dažna dailiosios lyties atstovė klaidingai mano, kad darydama tik atsilenkimus ir pritūpimus, sudegins visą nereikalingą riebalinį sluoksnį nuo konkrečių vietų. Deja. Apie viską nuo pradžių, aiškiai, suprantamai.

"...mes, moterys, turime būti gražios, stiprios ir ištvermingos ne tik ties sėdmenimis ar presu..."

Norint sudeginti nepageidaujamą riebalinį sluoksnį, patartina atlikti kardio pratimus 2-3 kartus per savaitę. Tai gali būti lengvas bėgimas lauke ar ant bėgimo takelio sporto salėje, dviračio mynimas (tik jis sudegins mažiau kalorijų, nes iš esmės yra lengvas pratimas), elipsinio treiniruoklio ar steperio mynimas. Tam, kad pradėtume deginti riebaliukus – kardio reikėtų atlikti 40-60 minučių, nes tik nuo 20 minutės tai jau efektyvu, norint atsikratyti riebalinio sluoksnio. Akcentuoju, kad besaikis to paties pratimo kartojimas nepanaikins riebaliukų problematiškose vietose. Paprastas paaiškinimas: kai auga svoris, kaupiasi riebalinis sluoksnis,o jis kaupiasi ant viso kūno vienu metu (išskyrus pagal kūno tipus – kriaušė, obuolys- yra labiau išryškintos probleminės vietos, ant kurių labiau kaupiasi riebaliukas).  Taigi, sportuojant deginame nepageidaujamą sluoksnį nuo viso kūno vienu metu. Tai labai svarbu ne tik žinoti, bet ir suprasti.

10 AKTUALIAUSIŲ klausimų trenerei.

"MOTERIS gali nuversti didžiausius kalnus, padaryti dešimt darbų vienu metu ir išauginti pulką vaikų. Tad kas yra tos kelios valandos per savaitę fizinio aktyvumo dėl SAVĘS?"

Trenerės patarimus skaitykite::

10 AKTUALIAUSIŲ klausimų trenerei.

Greičiausiai iškyla klausimas, kam tuomet apskritai dirbti su hanteliais, štangomis ir treniruokliais, jei galima daryti kardio iki „nukritimo“? Ogi tam, kad turėtume gražias moteriškas linijas: proporcingi pečiai, graži, tiesi ir stipri nugara. Tam, kad vaikščiotume išsitiesę tarsi gulbės, džiaugtumės liekna talija, kad suknelė elegantiškai priglustų prie kūno, o drebučiai ant sėdmenų ir kojų virstų dailiomis linijomis. Tam, mielos moterys, ir reikia dirbti sporto salėje ar namuose su svoriais, gražinti visą kūną vienu metu, o ne kelias pasirinktas vietas. Mano nuomone, mes, moterys, turime būti gražios, stiprios ir ištvermingos ne tik ties sėdmenimis ar presu...Nepamirškime, kad rankos, nugara irgi svarbios kūno vietos, kurios privalo būti treniruojamos. Klausiate kodėl? Ogi, todėl, kad nešant pirkinių krepšius ar vaiką ant rankų, jaustumėtės stiprios, kad pasilenkus nemaustų nugaros, kad darbe prie stalo sėdėtume nepalinkę prie kompiuterio. Tam, kad netektų įtraukti pilvuko,o grakštus vaikščiojimas su aukštakulniais Jums nebūtų bausmė.  Atvirkščiai, sportiškas kūnas būtų Jūsų vidiniu džiaugsmu ir pasitikėjimu. O visų svarbiausia, kad pati savimi didžiuotumėtės už išlietą prakaitą sporto salėje!

Ir jei dar kyla klausimų, kodėl reikia treniruoti visą kūną, pasidomėkite profesionalių sportininkių įpročiais ir įsitikinsite, kad tai tiesa.Taigi, atraskite motyvacijos jaustis ir atrodyti puikiai, kai žvelgsite į savo atvaizdą veidrodyje!

Erika Burinskaitė

2012m., 2014m. Lietuvos kultūrizmo ir fitneso čempionatų, bikini kategorijos finalininkė.
2014m. įgijo sporto trenerės licenziją, sėkmingai dalinasi teorinėmis sporto ir mitybos žiniomis bei veda grupines treniruotes moterims.
Erika 3,5 metų užsiima fitnesu ir propaguoja sveiką gyvenseną, bei stengiasi užkrėsti kuo daugiau žmonių aktyviu gyvenimo būdu.

+42
  • Bėgimas
  • Sporto nauda
  • Grožis ir sveikatingumas
  • Sveikatingumo centrai
  • Sporto klubai
  • Sporto medicinos gydytojas

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Kodėl būtina rūpintis savo kūno svoriu?
Kodėl būtina rūpintis savo kūno svoriu? Sakoma, jog kiekvienas turime save besąlygiškai mylėti ir visai nesvarbu, ar stori, ar liesi esame – meilė sau prasideda ne nuo centimetrų skaičiavimo ant kūno linijų, bet nuo vidinės būsenos. Tačiau kiek tiesos slypi pasakyme „Kaip atrodai – taip ir jautiesi? +18 / 0 +18
Kaip priaugti raumenų? Trenerio Slavo Bartoševič patarimai
Kaip priaugti raumenų? Trenerio Slavo Bartoševič patarimai Atletiškas kūnas ir tvirti raumenys – daugelio žmonių svajonė. Turėti sportiškas kūno linijas svajoja ne tik besiskundžiantieji keliais papildomais kilogramais, bet ir tie, kurie kilogramų niekaip negali priaugti. Dažnai nesusimąstome, jog norint priaugti masės, reikia įdėti ne mažiau pastangų, nei siekiant jos atsikratyti. 5 +47 / -10 +37
Judėkim su Vilmantu Aušra! Išsamus interviu su podiatru
Judėkim su Vilmantu Aušra! Išsamus interviu su podiatru Artėjant pavasariui kyla noras daugiau laiko praleisti lauke: išeiti pasivaikščioti, pabėgioti ar pasimankštinti. Portale „MedGuru.lt“ startuoja nauja rubrika, kurioje podiatrijos specialistas Vilmantas Aušra dalinsis savo patirtimi, susijusia su sportu, tinkamu avalynės pasirinkimu ne tik sau, bet ir mažiesiems... 2 +25 / 0 +25
Kas geriau: bėgimas ar vaikščiojimas?
Kas geriau: bėgimas ar vaikščiojimas? Bėgti smagu, bėgti sveika,- seniai žinoma tiesa. Bėgant stipriai dirba žmogaus raumenys (bėgdamas žmogus savo kūno svorį neša tam tikru greičiu, nuolat periodiškai atsispirdamas nuo žemės). Dėl to raumenims reikia daugiau deguonies, kvėpavimas darosi greitesnis, intensyviau dirba plaučiai, širdis. Aktyvėja kraujotaka,... +20 / 0 +20
Zumbos šokių treniruotė – energijos užtaisas visai dienai
Zumbos šokių treniruotė – energijos užtaisas visai dienai Kai sporto ir sveikatingumo klube IMPULS stebėjome pagal nuotaikingus zumbos ritmus šokančią trenerę Agnę Mickevičiūtę-Butienę, stebėjomės – iš kur tiek energijos? Po treniruotės, jungiančios aerobikos ir afrikiečių šokių judesius, Lotynų Amerikos ir šiuolaikinės muzikos ritmus, Agnė tvirtino, kad zumba ne... 1 +17 / 0 +17
10 AKTUALIAUSIŲ klausimų trenerei.
10 AKTUALIAUSIŲ klausimų trenerei. Erika Burinskaitė - bikini kategorijos finalininkė, sporto trenerė ir sveikos gyvensenos propaguotoja dalinasi dažniausiai jai užduodamų klausimų dešimtuku. Taigi, 10 opių ir aktualių klausimų bei atsakymų kiekvienai moteriai +18 / -2 +16
Nugaros skausmų galima išvengti!
Nugaros skausmų galima išvengti! Pasaulio sveikatos organizacija (PSO) apatinės nugaros dalies skausmą vadina XX amžiaus visuomenės epidemija. Apatinės nugaros dalies skausmą bent kartą gyvenime yra pajutę daugiau nei 60 – 80 proc. žmonių, 2 -7 proc. iš jų šis skausmas tampa lėtiniu. Skaičiai – iškalbingi. Tad kyla klausimas: ką daryti, kad į tuos... +16 / -1 +15
Tavo dukrai 12-18m.? Neleisk jai marinuoti vasaros!
Tavo dukrai 12-18m.? Neleisk jai marinuoti vasaros! Vaikų ir paauglių užimtumas išties didelis: patys įvairiausi būreliai, užsiėmimai, užklasinės veiklos: tiek sporto, tiek meno, muzikos ir kitose srityse. Tačiau, dažnai būreliai yra uždaromi atėjus vasarai. Taigi, ką veikti jaunimui ištisus tris mėnesius? Žinoma, ilgai miegoti, leisti laiką prie televizoriaus ar kompiuterio... +14 / 0 +14
Kaip  žiemą išlaikyti kaulus sveikus, o nuotaiką puikią?
Kaip žiemą išlaikyti kaulus sveikus, o nuotaiką puikią? Žiemos periodu, palyginus su vasara, traumų skaičius padidėja 2- 3 kartus. Pagrindinis žiemos nelaimių kaltininkas- skubėjimas slidžiomis gatvėmis. Nustebote? O jus atkreipkite dėmesį, kaip žmonės, neatsižvelgdami į apledėjusį kelią, bėga link troleibuso, autobuso. Ar neatsargiai iššoka iš jų, vos spėjus atsiverti... +12 / 0 +12
Europos krepšinio čempionatui pasibaigus: kokias traumas patyrė krepšininkai?
Europos krepšinio čempionatui pasibaigus: kokias traumas patyrė krepšininkai? Ir nors Lietuvos krepšinio komanda šiais metais Europos krepšinio čempionate nepasirodė taip gerai, kaip norėtųsi, o nugalėtojais tapo slovakai, visgi, mūsų krepšininkai atidavė visas savo paskutines jėgas ir, žinoma, patyrė traumų...Tad šiame straipsnyje apžvelgiame, kokias traumas teko patirti Lietuvos krepšininkams kelyje... +11 / 0 +11