Treniruotė „Les Mills BodyPump“ – efektyvus kalorijų deginimas

Birželio 26, 2014 | Kamilė Kogstaitė
+12
Treniruotė „Les Mills BodyPump“ – efektyvus kalorijų deginimas

Dažnam vyrui aerobikos treniruotės asocijuojasi su mažai jėgų reikalaujančiais pratimais ir moteriška auditorija. Tačiau visame pasaulyje žinoma „Les Mills BodyPump“ programa neatitinka lengvųjų aerobikos standartų. „BodyPump“ programos strategija – kelk tiek, kiek pajėgi, ir turėk tai, ko trokšti! Galbūt todėl į šias treniruotes IMPULS sporto ir sveikatingumo klube plūsta ne vien moterys, bet ir vyrai. 

Lankyti „BodyPump“ treniruotes išties verta, nes ši treniruotė viena efektyviausių ne tik metant svorį, bet ir norint išryškinti raumenis. Apie „BodyPump“ treniruočių specifiką kalbamės su IMPULS sporto ir sveikatingumo klubo trenere Jurga Maculevičiūte, o įspūdžių klausomės ‒ iš pačių treniruočių lankytojų. 

Kokia „BodyPump“ treniruočių esmė? 

„Lygiai 3 mėn. treniruotės pratimai, kaip ir garso takelis, nekeičiami, todėl žmonės įpranta ir išmoksta pratimus atlikti taisyklingai.“ Tai labai aktyvi treniruotė, skirta tiek raumenų auginimui, tiek ištvermės ugdymui. Pasitelkiant svarelius, specialias lazdas ir „step“ platformas, atliekami pratimai, kurių metu tūpiama, lenkiamasi ir keliama. Būtina atsižvelgti į savo sportinį pasirengimą – kuo jis geresnis, tuo daugiau svarelių galima dėti ant specialių lazdų. Treniruotės principas – per vienos dainos trukmę treniruoti vieną raumenų grupę. Vis keičiant raumenų grupes, leidžiama dirbti visam kūnui. 

Lygiai 3 mėn. treniruotės pratimai, kaip ir garso takelis, nekeičiami, todėl žmonės įpranta ir išmoksta pratimus atlikti taisyklingai. Dažnai, mes, treneriai, sugalvojame įvairiausių sudėtingų pratimų, kuriuos klientui sunku atlikti. Šioje treniruotėje pratimai paprasti, bet efektyvūs. 

Į treniruotę ateina ir sporto pradinukai, ir pažengusieji, tik pirmieji užsideda po du kilogramus, o kiti ‒ net po keturiasdešimt. Yra žmonių, kurie „BodyPump“ treniruotes lanko ne pirmus metus. Pastarieji visada nekantriai laukia, kada išeis nauja treniruotės programa ir naujas garso takelis. 

Papasakokite, kokia yra „BodyPump“ treniruotės eiga? 

Jurga Maculevičiūtė, „BodyPump“ trenerėPirmiausia – trumpas apšilimas, susipažinimas su visais pagrindiniais pratimais. Vėliau iš eilės atliekami pratimai kojoms, sėdmenims, nugarai, krūtinei, tricepsams, bicepsams, pečiams ir pilvo presui. Galiausiai lieka tempimo pratimai. 

Kartais klaidingai manoma, jog šioje treniruotėje mažai dirba pilvo presas. Nėra nė vieno pratimo, kuriame nedirbtų pilvo presas. Norint taisyklingai atlikti pratimus, presą visuomet būtina išlaikyti aktyvų. 

Teigiama, kad lankant „BodyPump“ treniruotes rezultatų galima pasiekti per itin trumpą laiką. Ar tai tiesa? 

Aktyviai lankydami treniruotes, rezultatą iš tiesų išvysite jau pirmąjį mėnesį. Bet būtina suderinti mitybą. Pasiekti gerų sportinių rezultatų be mitybos sureguliavimo ‒ neįmanoma. 

Aš pati tikiu vidiniu žmogaus organizmo balsu (jei šis dar nėra užmigęs). Kartais jis užmiega ir imame nebekontroliuoti to, ką valgome. Mano patarimas – valgyti viską, tik po truputį. Bet jei norite mesti svorį, ryte vartokite daugiau angliavandenių, vakare – daugiau baltymų. 

Žinoma, reikia valgyti mažomis porcijomis ir reguliariai. Nei persivalgymas, nei badavimas prie geros išvaizdos nepriveda. Tokiu atveju nepadės nei „BodyPump“, nei kitos treniruotės. 

Skaityti kitą puslapį »
1 2 3
+12
  • Nutukimas
  • Antsvoris
  • Sporto nauda
  • Sporto klubai
  • Raumenys
  • BodyPump
  • Ištvermė

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima?
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima? Žiema, šalta, peršalote... Rodos, nieko naujo. Vis dėlto, dažnas ir žiemą neapleidžia aktyvaus gyvenimo įpročių: bėgioja, makštinasi, užsiima joga, šoka ar pan., tad ką gi daryti peršalus: visiškai atsisakyti judėjimo ar ne? Svarbiausia – stebėti savo kūną ir atsižvelgti į jo poreikius. +1 / 0 +1
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė Atėjus pavasariui dviratininkai pumpuoja padangas, bėgikai aunasi sportinius batelius, parkuose ima skrieti riedlentės‒ atgyja ne tik gamta, bet ir visas miestas. Mankštintis visuomet sveika, bet ką daryti tiems, kurie sportą prisimena tik pavasarį? Straipsnyje rasite pilvo preso raumenų treniruotę, kuriai nesugaišite... +42 / -1 +41
Lietuvių sporto įpročiai. Interviu su buvusiu atletu Jeanu Claude’u
Lietuvių sporto įpročiai. Interviu su buvusiu atletu Jeanu Claude’u Buvęs Vokietijos atletas, sporto klubo JC SPORT įkūrėjas Jeanas Claude’as, kuriam sportas yra neatsiejama gyvenimo dalis, jau septynerius metus rūpinasi lietuvių sveikata. Lietuvoje gyvenantis treneris neslepia, kad mes dar tik mokomės sveikai gyventi, bet pripažįsta, kad sveikos gyvensenos entuziastų Lietuvoje vis daugėja... +28 / 0 +28
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės Sportuodami klaidų daro ne tik naujokai, bet ir profesionalai. Taip yra todėl, kad žmonės dėl laiko stokos vis dažniau įpranta viską daryti greičiau. Pavyzdžiui, sporto klube treniruotė vidutiniškai trunka apie vieną valandą, per tą laiką žmogus stengiasi ne tik padaryti kardio pratimus, bet ir atlikti pratimus kojoms, rankoms,... +21 / 0 +21
Ką reikia žinoti apie bėgimą?
Ką reikia žinoti apie bėgimą? „Jei nori būti stiprus – bėgiok, jei nori būti gražus – bėgiok, jei nori būti protingas – bėgiok“, – rašoma vienoje knygoje. Tačiau ar bėgiojimas tikrai toks efektyvus? Jei taip, ką derėtų apie jį žinoti? +23 / -3 +20
Karatė čempionė Jurgita Januškaitė: „Karatė – alternatyvi gydymo forma“
Karatė čempionė Jurgita Januškaitė: „Karatė – alternatyvi gydymo forma“ Dvidešimt penkerių metų vilnietė Jurgita Januškaitė jau priprato prie aplinkinių reakcijos, kai šie sužino, jog smulkaus sudėjimo šviesiaplaukė mergina – daugkartinė šotokan karatė Lietuvos, Europos ir pasaulio čempionė. J. Januškaitė – taip pat ir ergoterapijos specialistė, vedanti karatė treniruotes ir dirbanti... +17 / 0 +17
Įspūdžiai iš „AVON moterų bėgimo“. Atėjau, pamačiau ir nubėgau!
Įspūdžiai iš „AVON moterų bėgimo“. Atėjau, pamačiau ir nubėgau! Saulėtą šeštadienį Vilniaus Vingio parke vyko antrasis „AVON moterų bėgimas“, skirtas priminti, kad profilaktiškai tikrintis dėl krūties vėžio ir rūpintis sveikata ‒ būtina. Portalas „MedGuru.lt“ taip pat prisidėjo prie gražios iniciatyvos ir su maratono dalyvėmis ir mažaisiais dalyviais pasidalijo gerų emocijų... +16 / 0 +16
Bėgimo bateliai ‒ kaip išsirinkti?
Bėgimo bateliai ‒ kaip išsirinkti? Lietuvoje sparčiu greičiu populiarėjant bėgimui, dažnai akcentuojama taisyklinga bėgimo technika. Vis dėlto labai svarbu ir tai, ką avime bėgimo metu. Matyt, daugeliui kyla klausimas, pagal kokius kriterijus rinktis sportinius bėgimo batelius: kompaniją, pado storį, kainą, o gal grožį... Patyręs bėgimo entuziastas Aurimas Pocius... 6 +17 / -2 +15
Koks svarbus kriterijus, kurį dažniausiai pamirštame, renkantis sporto klubą?
Koks svarbus kriterijus, kurį dažniausiai pamirštame, renkantis sporto klubą? Jei šią žiemą ketinate sportuoti po stogu, skirkite truputį laiko ir išsiaiškinkite, ar oras jūsų nusižiūrėtame sporto klube yra saugus. Atvėsus orams ir sutrumpėjus dienoms, daugelis sportuoti mėgstančių žmonių tęsia treniruotes sporto klubuose. Juose galima pasislėpti nuo šalčio ir tamsos, ten pilna įvairiausių... +13 / 0 +13
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti?
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti? Kelio sąnario traumos yra gana dažnos tiek tarp jaunų, tiek tarp pagyvenusių žmonių. Mes daug laiko praleidžiame sėdėdami prie kompiuterių, tad mūsų sąnariai, visai kaip ir automobilis, kuriuo nesinaudojame, kartais ima ir „užrūdija“ t.y. sąnariai tampa ne tokie paslankūs, vargina sąnarių skausmai, o kartais – net ir... +11 / 0 +11