Kaip sustiprinti imunitetą natūraliomis priemonėmis?

Rugsėjo 12, 2014 | Eglė Rubinaitė
+15
1
Kaip sustiprinti imunitetą natūraliomis priemonėmis?

Sloguojate, čiaudite, krečia šaltis? Ar tik ne ruduo jus sveikina atkišdamas nosinaitę ir termometrą? Vos tik orai atvėsta, daugelis mūsų ima sirgti. Taip nebūtų, jeigu turėtume stiprų imunitetą – natūralų organizmo šarvą, galintį apsaugoti nuo visų virusų, peršalimų ir gripų. Taigi šį kartą apie imuniteto stiprinimą natūraliomis priemonėmis, kurių galite įsigyti parduotuvėje, turgelyje ar užsiauginti patys! 

Imunitetą stiprinti niekada nevėlu – nesvarbu, ar dar tik ruošiatės šaltajam sezonui, ar jau gailitės, kad to nedarėte anksčiau. Pateikiame sąrašą priemonių, padėsiančių sustiprinti imunitetą. 

Vaisiai. Jeigu vietoje saldžių ir riebių užkandžių rinksitės vaisius, praturtinsite organizmą vitaminais ir kitais naudingais mikroelementais. Su citrusiniais vaisiais gausite vitamino C, stiprinančio visą imuninę sistemą. Šis vitaminas gerina ir kraujo audinių būklę, šalina tokius simptomus kaip kraujo tekėjimas iš nosies. 

Česnakas. Ne be reikalo česnakas laikomas prieskonine daržove, galinčia atbaidyti net vampyrus. Tokio mito kūrėjai turėjo šį tą nutuokti apie česnako veiksmingumą, kovojant su ligomis ir stiprinant imunitetą. 

Viduramžiais ši daržovė laikyta vaistu nuo maro, šiltinės ir choleros, vėliau juo gydyta ir tuberkuliozė, difterija, daugybė kitų ligų. Kodėl jis toks veiksmingas? Česnako galvutėje ir lapuose esantys eteriniai aliejai pasižymi baktericidiniu poveikiu. Česnakas veikia kaip regeneracinė medžiaga, apsauganti nuo mikrobų, toksinų, grybelio ir net parazitų. 

Sumuštinio su česnaku receptas 

Česnakas stiprina imunitetąKo reikės 2 sumuštiniams? 

  • Kelių česnako skiltelių;
  • 2 duonos riekių;
  • trupučio sviesto;
  • pusės pomidoro. 

Kaip gaminti? 

Susmulkinkite kelias česnako skilteles, aptepkite duonos riekę sviestu ir gausiai pabarstykite česnaku. Ant sumuštinio viršaus uždėkite kelis pomidoro griežinėlius. Susmulkintas česnakas puikiai įsisavinamas! 

Taip pat verta pabandyti gerti karštą pieną su česnaku ir medumi – tiek profilaktiškai, tiek jau peršalus. 

Bičių duonelė. Ja vadinamas žiedadulkių ir medaus mišinys, bičių sunešamas į korių akutes. Šis natūralus produktas taip pat pasižymi antibakterinėmis savybėmis. Bičių duonelėje rasite visą vitaminų kompleksą. 10 bičių duonelės granulių per dieną prilygsta sintetinei multivitaminų tabletei. Bičių duonelėje gausu: 

  • C, D, E ir visų tipų B vitaminų,
  • karotinoidų amino rūgščių,
  • fermentų,
  • proteinų,
  • natūralių antibiotikų. 

Vartodami ją ne tik sustiprinsite imunitetą, bet ir pagysite, jei sergate. Per dieną rekomenduojama suvalgyti iki 10 bičių duonelės granulių. 

Skaityti kitą puslapį »
1 2
+15
1
  • Peršalimas
  • Gripas
  • Sausas kosulys
  • Sloga ūminė
  • Vitaminai
  • Kosulys
  • Sveikatingumo centrai
  • Imuniteto stiprinimas

Susiję straipsniai

  • Karolina / 2018-05-07 11:32:29

    As vartoju kaip papildomas priemones vit d ir selena.Tikrai maziau sergu ir energijos daugiau yra.Renkuosi Pharma Nord firmos, gero pasisavinimo

Siųsk savo nuomonę
5 idėjos, padedančios sunaikinti blogos nuotaikos šaknis
5 idėjos, padedančios sunaikinti blogos nuotaikos šaknis Bloga nuotaika linkusi greitai pasėti sėklą mumyse ir išvešėti į didelį, galingą ir sunkiai išraunamą medį. Kartais slogumas visiškai nepastebimai tampa mūsų gyvenimo būdu. Nors sakoma, kad be liūdesio nežinotume, kas yra džiaugsmas, tačiau jokiais būdais negalime leisti šiam liūdesiui užsitęsti. Pati svarbiausia... +2 / 0 +2
Kaip lengviau atsikelti ryte?
Kaip lengviau atsikelti ryte? Šešta valanda ryto. Ausis pasiekia pats nemaloniausias garsas – skamba žadintuvas. Šįryt jau trečią kartą. „Nusnausiu dar 5 minutes ir jau tikrai kelsiuos“, – dažnas meluoja sau. Kelis kartus atidėlioję, galiausiai išsikrapštome iš lovos, tačiau dar visą pusdienį jaučiamės mieguisti... +55 / -3 +52
Sėdimas darbas „versus“ stovimas ‒ kas laimės?
Sėdimas darbas „versus“ stovimas ‒ kas laimės? Spalvoti aerobikos kamuoliai vietoj kėdžių, nuotaikinga mankšta darbo pertraukų metu, susirinkimai ir posėdžiai parke, premijos už sveikos gyvensenos propagavimą – visa tai atrodo neįtikėtina, tačiau realu. Vakarų Europoje greitai plintanti mada sukurti kūrybišką atmosferą biuruose skatina ne tik darbo produktyvumą, bet ir... 1 +33 / -1 +32
Kaip sureguliuoti sutrikusį miego ritmą?
Kaip sureguliuoti sutrikusį miego ritmą? Kelionės, darbas pamainomis ar viršvalandžiai, švenčių laikotarpis ar pašėlęs savaitgalis – miego ritmą gali sutrikdyti daugelis priežasčių. Sutrikus miegui, naktį ilgą laiką vartomės lovoje negalėdami užmigti, taigi kitą dieną būname mieguisti, irzlūs, ima skaudėti galvą, sumažėja darbingumas. Dažnas neiškenčia... +27 / -1 +26
Tailandietiškas masažas – malonus būdas pasirūpinti sveikata
Tailandietiškas masažas – malonus būdas pasirūpinti sveikata Egzotiškasis Tailandas garsėja ne tik ypatinga augalija, smėlėtomis žydros jūros pakrantėmis ar skaniu maistu, bet ir masažu. Tailandietiškas masažas, išpopuliarėjęs visame pasaulyje, ‒ neatsiejama šios šalies kultūros dalis. Apie jį kalbamės su masažo salono „ReflexPoint“ vadove Kristina Donelavičiūte, kuri... 5 +23 / 0 +23
Sotus alkano neužjaučia. Arba ką daryti, jei nuolat jaučiatės alkani?
Sotus alkano neužjaučia. Arba ką daryti, jei nuolat jaučiatės alkani? Mitybos specialistai pataria – maitinkitės penkis kartus per dieną, mažomis maisto porcijomis. Nepamirškite ypač riboti maistą vakarais, prieš miegą. Deja, ne visuomet skambūs žodžiai ir taisyklės yra lengvai pritaikomos mūsų gyvenime. Darbe kartais neturime laiko net papietauti, o štai vakare – grįžtame ir suvalgome patį... +23 / -2 +21
Kaip pasiruošti pirmam pasimatymui? Tik 3 žingsniai.
Kaip pasiruošti pirmam pasimatymui? Tik 3 žingsniai. Esu vieniša moteris. Jau daugiau nei trys metai neturiu jokio partnerio. Prisipažinsiu, gyvenimas vienatvėje man ne itin patinka. Ką daryti? Vieną dieną ėmiau ir susimąsčiau, kad taip gyventi toliau nebegaliu. Tad nusprendžiau užsiregistruoti į pažinčių svetaines. Mano pašto dėžutę per kelias dienas užpildė krūva... +23 / -3 +20
Ajurvedinis masažas – ne tik prisilietimas, bet ir filosofija
Ajurvedinis masažas – ne tik prisilietimas, bet ir filosofija Tradicinė Indijos medicina, daugeliui žinoma kaip ajurveda, ne veltui laikoma seniausiu pasaulio medicinos mokslu. Pasak ajurvedos specialistų, pagrindiniai šios alternatyviosios medicinos principai buvo užrašyti prieš daugiau nei šešis tūkstančius metų! Pasaulio sveikatos organizacija pripažino ajurvedą... +19 / 0 +19
Ką daryti, kai mūsų kūno „darbininkai“ – sąnariai nebenori dirbti?
Ką daryti, kai mūsų kūno „darbininkai“ – sąnariai nebenori dirbti? „Kūnas be sąnarių – tai kaip automobilis be ratų. Ir kuo anksčiau imi rūpintis tais „ratais“, tuo toliau jie tave nuveža“, - kartą man ištarė šią frazę senyvo amžiaus žmogus. Tąkart į ją rimtai nežiūrėjau, numojau ranka. Apie šios frazės svarbą supratau tik tuomet, kai pradėjo varginti sąnarių ligos. +18 / 0 +18
10 patarimų, kaip sugrįžti į darbą po vasaros atostogų
10 patarimų, kaip sugrįžti į darbą po vasaros atostogų Dažnai juokaujama: niekam taip nereikia atostogų kaip tam, kuris ką tik iš jų sugrįžo. Psichologai tvirtina, kad dėl staigaus persiorientavimo iš atostogų rėžimo į kasdienę rutiną kenčia ne tik darbo kokybė, bet ir žmogaus sveikata. Kad pirmoji diena darbe būtų kuo mažiau varginanti, siūlome jums dešimt patarimų, kaip... +18 / 0 +18