5 geriausi raumenų stiprinimo pratimai nesportuojantiesiems

Rugpjūčio 22, 2014
+17
5 geriausi raumenų stiprinimo pratimai nesportuojantiesiems

Ar patikėtumėte, kad galite įgauti geriausią fizinę formą, net jei neturite daug laiko mankštintis ar net nežinote nuo ko pradėti? Patobulintų kūno linijų: stangrių šlaunų, sėdmenų, kojų, raumeningų ir stiprių rankų, taip pat ir padidėjusios ištvermės bei geresnės širdies funkcijos galite pasiekti paprastais, nuo mokyklos laikų žinomais pratimais. Jei susidomėjote, kviečiame perskaityti šį straipsnį ir jau šiandien išbandyti pratimus. 

Nr. 1. Pritūpimai 

Pritūpimai ‒ ne tik vieni paprasčiausių, bet ir vieni geriausių lengvojo kultūrizmo pratimų, kuriuos galite atlikti. Jie treniruoja kelias kūno dalis vienu metu: 

  • liemens raumenis,
  • keturgalvius šlaunies raumenis,
  • užpakalinę šlaunų raumenų grupę,
  • blauzdų raumenis. 

Šiuos pratimus privaloma įtraukti į savo treniruočių programą. Pritūpimams reikėtų skirti bent 5 min. kasdien. Juos reikėtų atlikti ypač intensyviai, naudojant svorius. 

Nr. 2. Atsispaudimai

Atsispaudimai stiprina viršutinius kūno raumenisNors šie pratimai visiems gerai žinomi, vis dėlto dauguma juos nuvertina. Šiais laikais vis daugiau žmonių dirba sėdimą darbą, todėl didžioji dalis moterų ir vyrų turi silpnas, suglebusias rankas, taip pat ir krūtinės raumenis. Geriausias būdas sustiprinti minėtus raumenis ‒ įtraukti atsispaudimus į kasdienę veiklą. Atsispaudimai treniruoja:

  • krūtinę,
  • pečius,
  • trigalvius žasto raumenis (tricepsus),
  • nugarą,
  • liemens raumenis. 

Nepamirškite įtraukti kelias atsispaudimų rūšis vienos treniruotės metu. Jei nesugebate atlikti standartinio atsispaudimo, pradėkite nuo paprastesnės versijos, kai į grindis remiamasi rankomis ir keliais, o ne pėdomis. Nuosekliai treniruokitės tol, kol sugebėsite atlikti pilnus atsispaudimus. 

Atsispaudimų progresija 

  1. Stovėkite veidu į sieną (kuo pėdos toliau nuo sienos, tuo bus sunkiau atlikti pratimą). Atsiremkite rankomis į sieną, sulenkite rankas ir atsispauskite į pradinę padėtį. Kūną išlaikykite tiesų.
  2. Atlikite viską taip pat, tik remkitės į stalo, lovos kraštą ar kitą stabilų žemesnį daiktą.
  3. Atlikite atsispaudimą remdamiesi į žemę rankomis ir keliais. 

Standartinis atsispaudimas 

Atsispaudimų sunkumą ir poveikio sritį galite keisti rankas padėdami plačiau, taip labiau apkrausite nugaros raumenis. Rankas laikant siauriau, treniruojami trigalviai žastų raumenys. 

Nr. 3. Ėjimas arba bėgimas kalnuotomis vietovėmis 

Jei norite turėti ne tik gražų, tvirtą kūną, bet ir stiprią širdį, pabandykite bėgioti nelygiu reljefu. Tai vienas geriausių pratimų bendrai fizinei būklei palaikyti, tad susiraskite vietovę, kurioje būtų ir įkalnių, ir nuokalnių, ir stipriai paplušėkite.

Kaip pradėti bėgioti? Pirmosios bėgimo treniruotės

„Netgi greičiausi pasaulio bėgikai pirmuosius kilometrus per treniruotę įveikia labai lėtai, tad nėra ko jaudintis, kad lėtas bėgimas aplinkiniams sukels juoką...“ 

Bėgimo entuziastas Aurimas Pocius pataria:
Kaip pradėti bėgioti? Pirmosios bėgimo treniruotės »

Skaityti kitą puslapį »
1 2
+17
  • Raumenų ligos
  • Sporto klubai
  • Pilateso mankšta
  • Raumenys
  • Mankšta

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima?
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima? Žiema, šalta, peršalote... Rodos, nieko naujo. Vis dėlto, dažnas ir žiemą neapleidžia aktyvaus gyvenimo įpročių: bėgioja, makštinasi, užsiima joga, šoka ar pan., tad ką gi daryti peršalus: visiškai atsisakyti judėjimo ar ne? Svarbiausia – stebėti savo kūną ir atsižvelgti į jo poreikius. +1 / 0 +1
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė Atėjus pavasariui dviratininkai pumpuoja padangas, bėgikai aunasi sportinius batelius, parkuose ima skrieti riedlentės‒ atgyja ne tik gamta, bet ir visas miestas. Mankštintis visuomet sveika, bet ką daryti tiems, kurie sportą prisimena tik pavasarį? Straipsnyje rasite pilvo preso raumenų treniruotę, kuriai nesugaišite... +41 / -1 +40
8 geriausi jogos pratimai nuo migrenos skausmo
8 geriausi jogos pratimai nuo migrenos skausmo Kai tik ištinka staigus migrenos skausmas, nėra taip paprasta jį nugalėti. Oi, koks tai skausmas! Ar migrena labai apsunkina Jūsų gyvenimą? Prevencija yra geriausia priemonė. Ar žinojote, kad joga gali sėkmingai Jus apsaugoti nuo migrenos? Norintiems sumažinti migrenos skausmą toliau pateikiame keletą jogos pratimų, kurie galėtų... 2 +32 / -5 +27
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės Sportuodami klaidų daro ne tik naujokai, bet ir profesionalai. Taip yra todėl, kad žmonės dėl laiko stokos vis dažniau įpranta viską daryti greičiau. Pavyzdžiui, sporto klube treniruotė vidutiniškai trunka apie vieną valandą, per tą laiką žmogus stengiasi ne tik padaryti kardio pratimus, bet ir atlikti pratimus kojoms, rankoms,... +21 / 0 +21
Ką reikia žinoti apie bėgimą?
Ką reikia žinoti apie bėgimą? „Jei nori būti stiprus – bėgiok, jei nori būti gražus – bėgiok, jei nori būti protingas – bėgiok“, – rašoma vienoje knygoje. Tačiau ar bėgiojimas tikrai toks efektyvus? Jei taip, ką derėtų apie jį žinoti? +23 / -3 +20
17 būdų, kaip per dieną sudeginti daugiau kalorijų
17 būdų, kaip per dieną sudeginti daugiau kalorijų Jeigu kasdien sugebate nueiti į sporto klubą ir sudeginti 500 kalorijų, tiesiog nuostabu – bet jeigu po rytinės mankštos 8 valandas prasėdite prie stalo, lieknėjimas gali smarkiai užtrukti. Laimei, yra slaptų būdų, leidžiančių nejučiomis deginti kalorijas visa dieną. Šie specialistų patarimai padės greičiau atsikratyti svorio. +16 / 0 +16
Kokias traumas dažniausiai patiria maratono dalyviai?
Kokias traumas dažniausiai patiria maratono dalyviai? Pasaulyje vis labiau populiarėjantys maratonai susilaukia įvairaus amžiaus žmonių susidomėjimo. Maratone savo jėgas vis dažniau nusprendžia išbandyti ne tik profesionalai, bet ir mėgėjai bėgikai. Deja, tačiau nei vienas maratonas nepraeina be tam tikrų traumų... +15 / 0 +15
Nauji metai – naujas kūnas?
Nauji metai – naujas kūnas? Naujiems metams prasidėjus sporto klubus ir vėl užplūdo galybė žmonių, kurie trokšta gražaus kūno. Ir tai nei kiek nestebina, mat žiniasklaida nuolat rodo gražius žmones, įvairias dietas ar tiesiog straipsnius apie sveiką gyvenimo būdą. Tad vos tik atėjus Naujiems ir Jūs praveriate sporto klubo duris... +14 / 0 +14
Mankšta dirbant biure – būtina. Judėkime!
Mankšta dirbant biure – būtina. Judėkime! Šiandien vis daugiau žmonių dirba sėdimą darbą. Fizinės veiklos stoka gali lemti ne tik antsvorį, nugaros skausmą, bet ir sukelti ar paūminti tam tikras ligas. Dažnai juokaujama, kad XX a. blogiausias žmogaus įprotis – rūkymas, o šių laikų – sėdėjimas. Norėdami išvengti negalavimų dalis žmonių kelis kartus per... +13 / 0 +13
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti?
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti? Kelio sąnario traumos yra gana dažnos tiek tarp jaunų, tiek tarp pagyvenusių žmonių. Mes daug laiko praleidžiame sėdėdami prie kompiuterių, tad mūsų sąnariai, visai kaip ir automobilis, kuriuo nesinaudojame, kartais ima ir „užrūdija“ t.y. sąnariai tampa ne tokie paslankūs, vargina sąnarių skausmai, o kartais – net ir... +11 / 0 +11