Sporto pratimai pilvo presui. Ruošiamės „AVON moterų bėgimui“

Birželio 13, 2014
+6
Sporto pratimai pilvo presui. Ruošiamės „AVON moterų bėgimui“

Norint įveikti ilgą distanciją (ne tik apibėgti kelis stadiono ratus), reikėtų sutvirtinti visą kūną. Pirmojoje pratimų pamokoje treneris rodė, kaip stiprinti rankas, o antroji pratimų serija skirta pilvo presui. Pratimai paprasti ir aiškūs, tad juos sugebės atlikti kiekvienas. Vaizdo įraše rasite ne tik tris pratimus pilvui, bet ir išgirsite patarimų, kaip juos taisyklingai atlikti. 

Artėjantis „AVON moterų bėgimas“ ragina pasitempti ir bent šiek tiek sutvirtinti pilvo raumenis. Pabandykim! 

Pirmas pratimas. Atsigulkite ant kilimėlio taip, kad nugara būtų visiškai tiesi, tvirtai prisispaudusi prie žemės. Rankas pasidėkite po sėdmenimis ir ritmingai ore kryžiuokite kojas 10 kartų. Kartokite pratimų seriją 3 kartus. 

Antras pratimas. Likite gulėti ant kilimėlio ir sulenkite kojas. Rankas sudėkite virš galvos, sulenktomis alkūnėmis. Alkūnes tieskite į viršų, keldami ir viršutinę kūno dalį. 10 pratimų seriją taip pat kartokite 3 kartus. 

Trečias pratimas. Šis pratimas skirtas viršutiniams pilvo preso raumenims stiprinti. Atsigulkite ir sulenkite kojas. Ištiestas rankas uždėkite ant sulenktų kelių ir švelniai lenkitės į priekį ir atgal 10 kartų. Rankų nenukelkite, bet švelniai braukite per šlaunis ir kelius (tarsi juos masažuotumėte). Pratimų seriją kartokite 3 kartus.

Sustiprinkim pilvo presą ir birželio 28 d. įveikime  3 km (o gal visgi 6 km?..) distanciją.

© Filmuota medžiaga iš AVON archyvo 

Taip pat skaitykite:
Sporto pratimai rankoms. Ruošiamės „AVON moterų bėgimui“ »

Sporto pratimai sėdmenims. Ruošiamės „AVON moterų bėgimui“ »
Moterų bėgimo ambasadorė Simona Burbaitė: „Džiaugiuosi save atradusi bėgime“ »

+6
  • Kaulų, sąnarių, raumenų ligos
  • Bėgimas
  • Sporto nauda
  • Sporto klubai
  • Raumenys
  • Mankšta

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima?
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima? Žiema, šalta, peršalote... Rodos, nieko naujo. Vis dėlto, dažnas ir žiemą neapleidžia aktyvaus gyvenimo įpročių: bėgioja, makštinasi, užsiima joga, šoka ar pan., tad ką gi daryti peršalus: visiškai atsisakyti judėjimo ar ne? Svarbiausia – stebėti savo kūną ir atsižvelgti į jo poreikius. +1 / 0 +1
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė Atėjus pavasariui dviratininkai pumpuoja padangas, bėgikai aunasi sportinius batelius, parkuose ima skrieti riedlentės‒ atgyja ne tik gamta, bet ir visas miestas. Mankštintis visuomet sveika, bet ką daryti tiems, kurie sportą prisimena tik pavasarį? Straipsnyje rasite pilvo preso raumenų treniruotę, kuriai nesugaišite... +42 / -1 +41
Lietuvių sporto įpročiai. Interviu su buvusiu atletu Jeanu Claude’u
Lietuvių sporto įpročiai. Interviu su buvusiu atletu Jeanu Claude’u Buvęs Vokietijos atletas, sporto klubo JC SPORT įkūrėjas Jeanas Claude’as, kuriam sportas yra neatsiejama gyvenimo dalis, jau septynerius metus rūpinasi lietuvių sveikata. Lietuvoje gyvenantis treneris neslepia, kad mes dar tik mokomės sveikai gyventi, bet pripažįsta, kad sveikos gyvensenos entuziastų Lietuvoje vis daugėja... +28 / 0 +28
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės Sportuodami klaidų daro ne tik naujokai, bet ir profesionalai. Taip yra todėl, kad žmonės dėl laiko stokos vis dažniau įpranta viską daryti greičiau. Pavyzdžiui, sporto klube treniruotė vidutiniškai trunka apie vieną valandą, per tą laiką žmogus stengiasi ne tik padaryti kardio pratimus, bet ir atlikti pratimus kojoms, rankoms,... +21 / 0 +21
Ką reikia žinoti apie bėgimą?
Ką reikia žinoti apie bėgimą? „Jei nori būti stiprus – bėgiok, jei nori būti gražus – bėgiok, jei nori būti protingas – bėgiok“, – rašoma vienoje knygoje. Tačiau ar bėgiojimas tikrai toks efektyvus? Jei taip, ką derėtų apie jį žinoti? +23 / -3 +20
Karatė čempionė Jurgita Januškaitė: „Karatė – alternatyvi gydymo forma“
Karatė čempionė Jurgita Januškaitė: „Karatė – alternatyvi gydymo forma“ Dvidešimt penkerių metų vilnietė Jurgita Januškaitė jau priprato prie aplinkinių reakcijos, kai šie sužino, jog smulkaus sudėjimo šviesiaplaukė mergina – daugkartinė šotokan karatė Lietuvos, Europos ir pasaulio čempionė. J. Januškaitė – taip pat ir ergoterapijos specialistė, vedanti karatė treniruotes ir dirbanti... +17 / 0 +17
Įspūdžiai iš „AVON moterų bėgimo“. Atėjau, pamačiau ir nubėgau!
Įspūdžiai iš „AVON moterų bėgimo“. Atėjau, pamačiau ir nubėgau! Saulėtą šeštadienį Vilniaus Vingio parke vyko antrasis „AVON moterų bėgimas“, skirtas priminti, kad profilaktiškai tikrintis dėl krūties vėžio ir rūpintis sveikata ‒ būtina. Portalas „MedGuru.lt“ taip pat prisidėjo prie gražios iniciatyvos ir su maratono dalyvėmis ir mažaisiais dalyviais pasidalijo gerų emocijų... +16 / 0 +16
Bėgimo bateliai ‒ kaip išsirinkti?
Bėgimo bateliai ‒ kaip išsirinkti? Lietuvoje sparčiu greičiu populiarėjant bėgimui, dažnai akcentuojama taisyklinga bėgimo technika. Vis dėlto labai svarbu ir tai, ką avime bėgimo metu. Matyt, daugeliui kyla klausimas, pagal kokius kriterijus rinktis sportinius bėgimo batelius: kompaniją, pado storį, kainą, o gal grožį... Patyręs bėgimo entuziastas Aurimas Pocius... 6 +17 / -2 +15
Koks svarbus kriterijus, kurį dažniausiai pamirštame, renkantis sporto klubą?
Koks svarbus kriterijus, kurį dažniausiai pamirštame, renkantis sporto klubą? Jei šią žiemą ketinate sportuoti po stogu, skirkite truputį laiko ir išsiaiškinkite, ar oras jūsų nusižiūrėtame sporto klube yra saugus. Atvėsus orams ir sutrumpėjus dienoms, daugelis sportuoti mėgstančių žmonių tęsia treniruotes sporto klubuose. Juose galima pasislėpti nuo šalčio ir tamsos, ten pilna įvairiausių... +13 / 0 +13
Treniruotė „Les Mills BodyPump“ – efektyvus kalorijų deginimas
Treniruotė „Les Mills BodyPump“ – efektyvus kalorijų deginimas Dažnam vyrui aerobikos treniruotės asocijuojasi su mažai jėgų reikalaujančiais pratimais ir moteriška auditorija. Tačiau visame pasaulyje žinoma „Les Mills BodyPump“ programa neatitinka lengvųjų aerobikos standartų. „BodyPump“ programos strategija – kelk tiek, kiek pajėgi, ir turėk tai, ko trokšti! Galbūt todėl į... +13 / -1 +12