Zumbos šokių treniruotė – energijos užtaisas visai dienai

Spalio 17, 2014 | Kamilė Kogstaitė
+17
1
Zumbos šokių treniruotė – energijos užtaisas visai dienai

Kai sporto ir sveikatingumo klube IMPULS stebėjome pagal nuotaikingus zumbos ritmus šokančią trenerę Agnę Mickevičiūtę-Butienę, stebėjomės – iš kur tiek energijos? Po treniruotės, jungiančios aerobikos ir afrikiečių šokių judesius, Lotynų Amerikos ir šiuolaikinės muzikos ritmus, Agnė tvirtino, kad zumba ne tik gražina kūno linijas, kelia nuotaiką, bet ir lavina ištvermę. Norėdami išsiaiškinti, kuo gi ypatingos zumbos treniruotės, kalbiname trenerę Agnę ir pateikiame užsiėmimus lankančių merginų atsiliepimus. 

Agne, koks jūsų santykis su zumbos treniruotėmis? 

Jau dešimt metų dirbu darbą, susijusį su sportu. Zumbos treniruotes vedu keturis metus. Zumba, kaip sporto šaka, pasaulyje atsirado prieš dešimt metų. Tiesą pasakius, prieš tuos keturis metus aš netgi priverstiniu būdu buvau išsiųsta į zumbos mokymus, skirtus treneriams. Tačiau atsitiko taip, kad zumba prie manęs tieisog „prilipo“ – tiek aš prie jos, tiek ji prie manęs. 

Jau vaikystėje buvau labai aktyvus vaikas, o zumba – energinga sporto rūšis, kuri atitinka mano temperamentą. Vien zumba neapsiriboju, vedu ir kitas treniruotes. Manau, kad vienos treniruotės vedimas būtų kiek nuobodoka... 

Kokie žmonės lanko zumbos treniruotes, kam jos skirtos? 

Ši treniruotė tinka visiems, visiškai nesvarbus lankytojų amžius. Kas kaip moka – tas taip zumboje ir šoka. Ir kiekvienas čia atiduoda tiek jėgų, kiek gali. Šiaip treniruotėse daugiausia lankosi jaunesnio amžiaus merginos, tačiau tikrai netrūksta ir vyresnio amžiaus moterų. 

Į Lietuvą ateina aktyvaus gyvenimo mada. Džiugu, kad sportas domina ne vien jaunimą ir sporto klubuose lankosi įvairaus amžiaus žmonės. Deja, vyrų zumbos treniruotėse mažai… Kadaise treniruotes lankė vienas vyras ispanas. Matyt, zumbos treniruotė jam tiko dėl jo ispaniško temperamento. 

Zumbos šokių treniruotė – energijos užtaisas visai dienai

Ar į zumbos treniruotes gali ateiti žmonės be fizinio pasirengimo? 

Ne tik gali, bet ir turi ateiti! Kitose treniruotėse, pavyzdžiui, jėgos treniruotėse, reikalinga ypatinga technika, tikslus judesių atkartojimas. Taigi nepasirengusiems žmonėms kyla rizika susižeisti. Zumba šiuo atžvilgiu – labai saugi treniruotė, nes nėra jokios sudėtingos technikos, todėl ji puikiai tinka ir pirmą kartą į sporto klubą atėjusiems žmonėms. 

Žinoma, būna, jog žmonės anksčiau išeina iš sporto salės. Tiesiog kartais per mažai pamiegama, pavalgoma, pervargstama – tai natūralu. Niekada per prievartą negalima versti žmogaus sportuoti. Visada galima ateiti ir išeiti kada tik nori. 

Kokios raumenų grupės dirba šokant zumbą? 

Neakcentuojame vienos pagrindinės raumenų grupės, kuri dirba šokant zumbą. Vis dėlto labai gerai dirba korpusas – pilvo presas, nugara, nes visi judesiai, kurie atliekami šokant, t. y. keliant kojas ar rankas, veikia ir pilvo presą. Taip pat intensyviai dirba kojos. Tačiau aš, atvirai pasakius, šokant net negalvoju, kokia raumenų grupė dirba. Juda visas kūnas, todėl kiekvienas raumuo gauna darbo. 

Skaityti kitą puslapį »
1 2
+17
1
  • Sporto nauda
  • Nuovargis
  • Sporto klubai
  • Ištvermė
  • Zumba

Susiję straipsniai

  • jurgita / 2014-10-17 20:35:01

    labai šauni trenerė!!:))

Siųsk savo nuomonę
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima?
Sportas peršalus: kada vis dėlto galima? Žiema, šalta, peršalote... Rodos, nieko naujo. Vis dėlto, dažnas ir žiemą neapleidžia aktyvaus gyvenimo įpročių: bėgioja, makštinasi, užsiima joga, šoka ar pan., tad ką gi daryti peršalus: visiškai atsisakyti judėjimo ar ne? Svarbiausia – stebėti savo kūną ir atsižvelgti į jo poreikius. +1 / 0 +1
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė
Kelios savaitės ‒ tvirtas pilvo presas! Vlados Musvydaitės treniruotė Atėjus pavasariui dviratininkai pumpuoja padangas, bėgikai aunasi sportinius batelius, parkuose ima skrieti riedlentės‒ atgyja ne tik gamta, bet ir visas miestas. Mankštintis visuomet sveika, bet ką daryti tiems, kurie sportą prisimena tik pavasarį? Straipsnyje rasite pilvo preso raumenų treniruotę, kuriai nesugaišite... +42 / -1 +41
Lietuvių sporto įpročiai. Interviu su buvusiu atletu Jeanu Claude’u
Lietuvių sporto įpročiai. Interviu su buvusiu atletu Jeanu Claude’u Buvęs Vokietijos atletas, sporto klubo JC SPORT įkūrėjas Jeanas Claude’as, kuriam sportas yra neatsiejama gyvenimo dalis, jau septynerius metus rūpinasi lietuvių sveikata. Lietuvoje gyvenantis treneris neslepia, kad mes dar tik mokomės sveikai gyventi, bet pripažįsta, kad sveikos gyvensenos entuziastų Lietuvoje vis daugėja... +28 / 0 +28
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės
3 sportavimo klaidos ir jų pasekmės Sportuodami klaidų daro ne tik naujokai, bet ir profesionalai. Taip yra todėl, kad žmonės dėl laiko stokos vis dažniau įpranta viską daryti greičiau. Pavyzdžiui, sporto klube treniruotė vidutiniškai trunka apie vieną valandą, per tą laiką žmogus stengiasi ne tik padaryti kardio pratimus, bet ir atlikti pratimus kojoms, rankoms,... +21 / 0 +21
Ką reikia žinoti apie bėgimą?
Ką reikia žinoti apie bėgimą? „Jei nori būti stiprus – bėgiok, jei nori būti gražus – bėgiok, jei nori būti protingas – bėgiok“, – rašoma vienoje knygoje. Tačiau ar bėgiojimas tikrai toks efektyvus? Jei taip, ką derėtų apie jį žinoti? +23 / -3 +20
17 būdų, kaip per dieną sudeginti daugiau kalorijų
17 būdų, kaip per dieną sudeginti daugiau kalorijų Jeigu kasdien sugebate nueiti į sporto klubą ir sudeginti 500 kalorijų, tiesiog nuostabu – bet jeigu po rytinės mankštos 8 valandas prasėdite prie stalo, lieknėjimas gali smarkiai užtrukti. Laimei, yra slaptų būdų, leidžiančių nejučiomis deginti kalorijas visa dieną. Šie specialistų patarimai padės greičiau atsikratyti svorio. +16 / 0 +16
Kokias traumas dažniausiai patiria maratono dalyviai?
Kokias traumas dažniausiai patiria maratono dalyviai? Pasaulyje vis labiau populiarėjantys maratonai susilaukia įvairaus amžiaus žmonių susidomėjimo. Maratone savo jėgas vis dažniau nusprendžia išbandyti ne tik profesionalai, bet ir mėgėjai bėgikai. Deja, tačiau nei vienas maratonas nepraeina be tam tikrų traumų... +15 / 0 +15
Nauji metai – naujas kūnas?
Nauji metai – naujas kūnas? Naujiems metams prasidėjus sporto klubus ir vėl užplūdo galybė žmonių, kurie trokšta gražaus kūno. Ir tai nei kiek nestebina, mat žiniasklaida nuolat rodo gražius žmones, įvairias dietas ar tiesiog straipsnius apie sveiką gyvenimo būdą. Tad vos tik atėjus Naujiems ir Jūs praveriate sporto klubo duris... +14 / 0 +14
Mankšta dirbant biure – būtina. Judėkime!
Mankšta dirbant biure – būtina. Judėkime! Šiandien vis daugiau žmonių dirba sėdimą darbą. Fizinės veiklos stoka gali lemti ne tik antsvorį, nugaros skausmą, bet ir sukelti ar paūminti tam tikras ligas. Dažnai juokaujama, kad XX a. blogiausias žmogaus įprotis – rūkymas, o šių laikų – sėdėjimas. Norėdami išvengti negalavimų dalis žmonių kelis kartus per... +13 / 0 +13
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti?
Kelio sąnario traumos: kaip išvengti? Kelio sąnario traumos yra gana dažnos tiek tarp jaunų, tiek tarp pagyvenusių žmonių. Mes daug laiko praleidžiame sėdėdami prie kompiuterių, tad mūsų sąnariai, visai kaip ir automobilis, kuriuo nesinaudojame, kartais ima ir „užrūdija“ t.y. sąnariai tampa ne tokie paslankūs, vargina sąnarių skausmai, o kartais – net ir... +11 / 0 +11