Sporto pratimai rankoms. Ruošiamės „AVON moterų bėgimui“

Birželio 06, 2014
+8
+8 -0

Matyt, niekas nedrįstų ginčytis, kad šiuo metu populiariausia sporto šaka Lietuvoje ‒ bėgimas. Jei paskutinį kartą bėgiojote mokyklos laikais ir nežinote, nuo ko pradėti, pagelbėsime kelių paprastų apšilimo pratimų pamokėlėmis. Pradedame specialią pratimų rubriką „AVON moterų bėgimas“ ir imame ruoštis artėjančiam birželio 28 d. bėgimui. Straipsnyje rasite vaizdo įrašą, kuriame treneris rodo, kaip taisyklingai atlikti pratimus. 

Pirmoji gryname ore vykstanti pamokėlė skirta rankų stiprinimui. Trys pratimai ‒ trys būdai rankų raumenims stiprinti! 

Pirmas pratimas. Atsiklaupkite ant kilimėlio keturiomis. Giliai kvėpuodami iš lėto kelkite vieną ištiestą ranką statmenai į viršų. Kartokite pratimą 10 kartų. Tą patį veiksmą atlikite ir su kita ranka. 

Antras pratimas. Atsistokite taip, kad kojos būtų pečių plotyje, o rankos ‒ pritrauktos prie krūtinės. Energingai smūgiuokite rankomis priešais save vieną minutę. Jeigu galite, pakartokite pratimą su svarmenimis. Nepamirškite ritmiškai kvėpuoti. 

Trečias pratimas. Atsistokite taip, kad kojos būtų pečių plotyje. Į rankas paimkite svarmenis ar vandens buteliukus. Suglaustais delnais iškelkite rankas virš galvos ir lenkite jas per alkūnes už nugaros. Kartokite pratimą 30 kartų.

Sėkmės stiprinant rankas ir ruošiantis bėgioti! 

© Filmuota medžiaga iš AVON archyvo

Taip pat skaitykite:
Sporto pratimai pilvo presui. Ruošiamės „AVON moterų bėgimui“ »
Sporto pratimai sėdmenims. Ruošiamės „AVON moterų bėgimui“ »
Moterų bėgimo ambasadorė Simona Burbaitė: „Džiaugiuosi save atradusi bėgime“ »

+8
+8 -0
  • Raumenys
  • Mankšta
  • Kaulų, sąnarių, raumenų ligos
  • Bėgimas
  • Sporto nauda
  • Sporto klubai

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *