Tailandietiškas masažas – malonus būdas pasirūpinti sveikata

Birželio 17, 2014 | Dainora Žalpytė
+22
4
Tailandietiškas masažas – malonus būdas pasirūpinti sveikata

Egzotiškasis Tailandas garsėja ne tik ypatinga augalija, smėlėtomis žydros jūros pakrantėmis ar skaniu maistu, bet ir masažu. Tailandietiškas masažas, išpopuliarėjęs visame pasaulyje, ‒ neatsiejama šios šalies kultūros dalis. Apie jį kalbamės su masažo salono „ReflexPoint“ vadove Kristina Donelavičiūte, kuri tailandietišką masažą apibūdina kaip gydymo meną, padedantį gerinti kraujotaką, nervinę sistemą, šalinantį miego sutrikimus ir net tobulinantį kūno linijas. 

Tailandietiškas masažas, dažnai vadinamas pasyviąja joga, yra paremtas indų ajurvedine medicina ir atliekamas stimuliuojant aktyvius žmogaus kūno taškus. Masažo meistrai įsitikinę, jog šis masažas ne tik atsipalaidavimo, bet ir gydymo priemonė. Egzotišką tailandietiško masažo procedūrą galima išbandyti ir Lietuvoje. 

Tailandietiško masažo specialistėKuo ypatingas tailandietiškas masažas? 

Šis masažas – viena iš rytietiško gydymo šakų. Jis ypatingas tuo, kad gydo kūną ir sielą, padeda pasiekti harmoniją, ramybę, visišką atsipalaidavimą. Reguliariai atliekant tailandietišką masažą, dingsta fiziniai negalavimai, gerėja kraujotaka, medžiagų apykaita ir gyvybinės energijos cirkuliacija žmogaus kūne. Tailandietiško masažo metu masažistės naudoja specifinę techniką, atliekamą rankų didžiaisiais pirštais, pirštų sąnariais, rankomis, alkūnėmis, kojomis, pėdomis ir keliais. 

Kuo šis masažas skiriasi nuo kitų masažų? 

Tailandiečių atliekamas masažas priskiriamas prie seniausių gydymo menų, sujungiančių ypatingą techninį meistriškumą su fizine energija ir dvasine patirtimi. Būtent tailandietiškas masažas yra vienas iš seniausių masažų žmonijos istorijoje. 

Atliekant tailandietišką masažą, visai kitaip nei tradiciniuose atpalaiduojančiuose masažuose, ypatingas dėmesys skiriamas žmogaus raumenų grupėms, sąnarių lankstumui. Manyčiau, būtent tai svarbiausia norint išlaikyti gerą sveikatą, savijautą ir jaunystę. 

Kuo tailandietiškas masažas svarbus žmogaus sveikatai? 

Visų pirma, šis masažas gerina stuburo ir sąnarių lankstumą, stiprina imuninę sistemą, mažina galvos, stuburo ir sąnarių skausmus. Šį masažą itin pamėgo moterys, nes jis padeda atsikratyti celiulito, koreguoja figūros formas, padeda iš organizmo pašalinti susikaupusias druskas ir šlakus, šalina ankstyvos senatvės požymius. 

Tailandietiškas masažas, kaip ir meditacija, pasižymi raminamuoju poveikiu. Vis dėlto labai svarbu pabrėžti, kad tailandietiškas masažas greičiau yra gydymo menas nei atsipalaidavimo priemonė, nes masažo meistrė atlikdama masažą didžiausią dėmesį skiria būtent tiems kūno taškams, kuriuose yra susitelkęs per didelis energijos kiekis. 

Tailandietiškas masažas

Kaip tailandietiškas masažas susijęs su joga?

Tailandietišką masažą, kaip ir jogą, sudaro švelnių judesių, giluminių ištempimų ir ritmingo kvėpavimo kombinacija. Tiek jogoje, tiek tailandietiškame masaže taikomas tikslingai nukreiptas spaudimas ir jėga, leidžiantys subalansuoti energijos srautus. 

Tailandietiško masažo metu kliento kūnas būna pasyvioje pozoje, kuri pasiskolinta iš jogos, todėl toks masažas ir vadinamas tailandietišku masažu su jogos elementais. Masažo metu masažistė padeda žmogui atlikti tam tikras jogos pozas, kurios leidžia kiek įmanoma labiau atpalaiduoti įsitempusi kūną. Toks masažas prilygsta pasyviai jogai. 

Ar tiesa, jog masažo seansas ‒ lyg gimnastikos užsiėmimas? 

Iš dalies. Viskas priklauso nuo kliento poreikių ir galimybių. Pirmą kartą į tailandietiško masažo procedūrą atvykęs žmogus turėtų įspėti masažistę apie savo fizines galimybes, tuomet ji parinks tinkamas masažo pozas. Po kelių masažo seansų žmogus taps daug lankstesnis, galės išbandyti net ir sudėtingiausias pozas. 

Skaityti kitą puslapį »
1 2
+22
4
  • Celiulitas
  • Nugaros skausmas
  • Stuburo iškrypimas
  • Galvos skausmas
  • Stuburo iškrypimo gydymas
  • Anticeliulitinis masažas
  • Masažas
  • Masažo nauda
  • Rytietiškas masažas
  • Masažo salonai
  • Sąnariu skausmai
  • Joga
  • Tailandietiškas masažas

Susiję straipsniai

  • Edita / 2017-03-18 12:22:04

    Esu didele tailandietisko masazo megeja, isbandau ji visur kur tik randu. Vilniuje geriausia masaza be jokios abejones daro Nuad Thai masazo namai, geriau dar nieko nesu radusi. Bet iskart ispeju pasiruoskite stipriems ispudziams :)

  • Mr. Groz / 2014-06-18 08:33:44

    O, kaip fainai! Aš čia buvau, išbandžiau du masažus, Tailandietišką ir Aromaterapinį. Masažas tikrai labai geras, masažistės žino ką daro, taip išmasažuoja kad iš malonumo ir atsipalaidavimo pamiršti kur gyveni. :) Aptarnavimas irgi geras, visada priėmė ir išlydėjo su šypsena, tik manau, kad interjerą jiems dar reikėtų užbaigti, nors dabar jau kuris laikas nebuvau, tai gal jau ir įsirengė :)
    Sėkmės Jums!

  • Kerouac / 2014-06-17 18:59:32

    Rodos, pristatėt išskirtinį masažą, tad sveikinu ir dėkoju. Tekę girdėti apie šį, tačiau nieko daugiau - matyti, kad "malonumas" nemažas, be to, ir visapusiškai originalus. Kitąkart, kai nardysiu po Route 66, ruošdamasis rašyti naują ritinį, būtinai paieškosiu kokios žavios tailandientės, kad ir mane pamankštintų, cho cho cho. :)

  • Pele / 2014-06-17 18:28:56

    Rekomenduoju si masaza isbandyti jei busit Tailande. Taip sulauzo, kad kaip naujas zmogus pasijauti :-)

Siųsk savo nuomonę
Sloga: nuo alergijos ar peršalimo?
Sloga: nuo alergijos ar peršalimo? Et, ir vėl tas nemalonus simptomas – sloga. Tik apsilankius gydytojo kabinete mergina gerokai nustebo, kuomet gydytoja pasakė, jog sloga ją vargina visai ne dėl peršalimo, bet dėl to, jog ji alergiška. Pelėsis sukėlė chronišką alergiją, kurios vienas iš simptomų ir buvo ta nemaloni sloga. Taigi, šįkart domimės ir bandome... +4 / 0 +4
Priklausomybė nuo kofeino. Ar turėtume gerti mažiau kavos?
Priklausomybė nuo kofeino. Ar turėtume gerti mažiau kavos? Daugeliui mūsų sunku praleisti dieną darbe neišgėrus kelių puodelių kavos, o kai kurie be rytinio kavos puodelio nė nesikelia iš lovos. Kofeino turinčius produktus kasdien vartoja didžioji dalis suaugusių žmonių, tačiau tik retas susimąsto apie šios medžiagos poveikį mūsų organizmui. 3 +54 / -1 +53
Renkamės avalynę. Į ką reikėtų atkreipti dėmesį?
Renkamės avalynę. Į ką reikėtų atkreipti dėmesį? Pavasarį daugelis ima ieškoti ne tik patogių sportinių batelių, bet ir avalynės kasdienai ar šventei. Žinoma, reikėtų nepamiršti ir mažiausiųjų. Parinkti tinkamą vaikišką avalynę ne taip jau paprasta. Kiekvieno žmogaus pėda – unikali, tad nuo mažų dienų nešiojant netinkamus batus žalojami kelių, klubų sąnariai ir... +29 / 0 +29
10 būdų, kaip per savaitgalį pasiruošti šaltajam sezonui
10 būdų, kaip per savaitgalį pasiruošti šaltajam sezonui Kai papilkėję medžių lapai praneša apie artėjantį šaltuką, o žvarbus vėjas priverčia dar stipriau užsivynioti vilnonį šaliką, tampa akivaizdu: atėjo metas ruoštis šaltajam žiemos sezonui. Jei jus vis dar šildo vasaros prisiminimai ir net baisu pagalvoti apie sniego pusnis ar kumštines pirštines, turime pasiūlymų, kaip... 1 +26 / 0 +26
Kaip pasiruošti pirmam pasimatymui? Tik 3 žingsniai.
Kaip pasiruošti pirmam pasimatymui? Tik 3 žingsniai. Esu vieniša moteris. Jau daugiau nei trys metai neturiu jokio partnerio. Prisipažinsiu, gyvenimas vienatvėje man ne itin patinka. Ką daryti? Vieną dieną ėmiau ir susimąsčiau, kad taip gyventi toliau nebegaliu. Tad nusprendžiau užsiregistruoti į pažinčių svetaines. Mano pašto dėžutę per kelias dienas užpildė krūva... +23 / -2 +21
Kavos poveikis organizmui. Pasiklydę tarp mitų ir tiesos
Kavos poveikis organizmui. Pasiklydę tarp mitų ir tiesos Apie kavos poveikį organizmui dažniausiai galima išgirsti dvi priešingas nuomones. Pirmoji – kava turi daug neigiamų savybių ir jos derėtų atsisakyti. Antroji – saikingai geriama kava ne tik nekenkia, bet ir teigiamai veikia mūsų sveikatą. Kurią pusę palaikyti ir kaip elgtis, kai bičiulis pakviečia puodeliui kavos? Rinktis... 6 +22 / -2 +20
Kaip susikaupti darbui ir išlikti efektyviam visą dieną?
Kaip susikaupti darbui ir išlikti efektyviam visą dieną? Jeigu skaitote šį straipsnį darbo metu, tikėdamiesi, kad jį uždarę pradėsite dirbti, – jums praverstų ne tik patarimai, kaip susikaupti darbui, bet ir rekomendacijos, kaip liautis atidėlioti svarbias užduotis. Iš tiesų tiek viena, tiek kita yra susiję – kai imamės darbo nesusikaupę, mintys ima klysti ne ten... +19 / 0 +19
Ką daryti, kai mūsų kūno „darbininkai“ – sąnariai nebenori dirbti?
Ką daryti, kai mūsų kūno „darbininkai“ – sąnariai nebenori dirbti? „Kūnas be sąnarių – tai kaip automobilis be ratų. Ir kuo anksčiau imi rūpintis tais „ratais“, tuo toliau jie tave nuveža“, - kartą man ištarė šią frazę senyvo amžiaus žmogus. Tąkart į ją rimtai nežiūrėjau, numojau ranka. Apie šios frazės svarbą supratau tik tuomet, kai pradėjo varginti sąnarių ligos. +18 / 0 +18
10 patarimų, kaip sugrįžti į darbą po vasaros atostogų
10 patarimų, kaip sugrįžti į darbą po vasaros atostogų Dažnai juokaujama: niekam taip nereikia atostogų kaip tam, kuris ką tik iš jų sugrįžo. Psichologai tvirtina, kad dėl staigaus persiorientavimo iš atostogų rėžimo į kasdienę rutiną kenčia ne tik darbo kokybė, bet ir žmogaus sveikata. Kad pirmoji diena darbe būtų kuo mažiau varginanti, siūlome jums dešimt patarimų, kaip... +18 / 0 +18
Alicija Eiliakas: „Gongo garsas suteikia galimybę suvokti, kad esame ne tik fizinis kūnas“
Alicija Eiliakas: „Gongo garsas suteikia galimybę suvokti, kad esame ne tik fizinis kūnas“ Pirmą kartą psichologijos studiją „Menas būti“, įsikūrusią Užupyje, nevietiniams rasti nelengva. Juolab kad jau tamsu. „Maudynės Gonge“ (taip vadinasi garso terapijos sesija) prasidės septintą, tačiau ateiti jos įkūrėja... 3 +17 / 0 +17