5 paprasti patarimai, kaip išvengti peršalimo

Vasario 09, 2015 | Miglė Škadauskaitė
+19
+22 -3

Gerai išsimiegokite! 

Kokybiškas miegas stiprina imuninę sistemąVienas svarbiausių dalykų tinkamai imuninės sistemos veiklai – pakankama miego trukmė. Miego metu ilsisi smegenys, tad organizmas gali skirti daugiau dėmesio kitiems procesams, nesusijusiems su smegenų veikla, kaip, pavyzdžiui, imuniteto aktyvinimas ir funkcijų atstatymas. Kokybiškas miegas stiprina organizmo atsparumą peršalimui ir kitoms ligoms, nes imuninė sistema pati tampa pajėgi susidoroti su įvairiomis infekcijomis. 

Optimaliausia miego trukmė – 7–8 val. per parą, tačiau, pablogėjus oro sąlygoms ir padidėjus sergamumui, profilaktiškai patartina pamiegoti ir ilgiau.

1 2 3 4 5
+19
+22 -3
  • Gripas
  • Sloga ūminė
  • Maisto papildai
  • Imuniteto stiprinimas
  • Nusilpęs imunitetas
  • Peršalimas

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę

El. pašto adresas nebus skelbiamas.