Mityba pagal kraujo grupę. Meniu

Gegužės 30, 2014 | Viktorija Dačinskaitė
+25
1
Mityba pagal kraujo grupę. Meniu

Daugelis, pabandę maitintis pagal savo kraujo grupę, ima nuolat vadovautis pagrindiniais mitybos principais. Kodėl? Nes mityba, pritaikyta konkrečios kraujo grupės žmogui, teigiamai veikia savijautą ir stiprina imunitetą. Jau rašėme apie mitybą pagal kraujo grupes, vartotinus ir vengtinus produktus, tad šįkart straipsnyje rasite keturių kraujo grupių dienos meniu. O kuri jūsų kraujo grupė? 

Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms

Jei dar nežinote, kokių produktų nevalia vartoti, skirtingas kraujo grupes turintiems žmonėms, o kurie – puikiai įsisavinami, spauskite čia:
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms »

0 (pirmos) kraujo grupės meniu 

0 kraujo grupės žmonės – pirmykščių medžiotojų palikuonys, todėl gerai virškina bet kokią mėsą. Tačiau šiais laikais, kai fizinės energijos išnaudojama žymiai mažiau, šios kraujo grupės atstovams patartina rinktis liesesnę mėsą arba šaltųjų jūrų žuvį. Kad būtų paprasčiau susidaryti kasdienį meniu, pateikiame pavyzdį. 

Pusryčiai 

  • Kriaušė.
  • Virtas kiaušinis.

Pietūs 

  • Nedidelis keptos jautienos ar veršienos žlėgtainis.
  • Romaninės salotos su šviežiais špinatais ir brokoliais, apšlakstytos alyvuogių aliejumi.
  • Ananasų sultys. 

Užkandžiai 

  • Sauja razinų.
  • 4 slyvos.
  • Sauja graikinių riešutų. 

Vakarienė 

  • Konservuotas tunas arba vištiena.
  • Orkaitėje kepta raudonoji paprika, saldžiosios bulvės (batatai) ir svogūnas.
  • Tyras vanduo. 

A (antros) kraujo grupės meniu 

A kraujo grupės atstovai – žemdirbių palikuonys, todėl jiems sveikiausias bemėsis meniu. Žinoma, visiškai atsisakyti mėsos nederėtų, galima valgyti vištienos ar kalakutienos, tačiau geriausias pasirinkimas – sojos mėsa arba žuvis. Pateikiame dienos meniu pavyzdį. 

Pusryčiai 

  • GreipfrutasDvi rupių miltų duonos riekės su riešutų sviestu.
  • Greipfrutas. 

Pietūs 

  • Sojos mėsa arba orkaitėje kepta lašiša.
  • Virtų lešių ir žaliųjų žirnelių salotos su graikiniais riešutais, romaninėmis salotomis, salieru, raudonuoju svogūnu, apšlakstytos alyvuogių aliejumi.
  • Sauja virtų rudųjų ryžių.
  • Žalioji arbata. 

Užkandis 

  • Sauja žemės riešutų.
  • Sauja moliūgų sėklų.
  • Abrikosas. 

Vakarienė 

  • Daržovių sriuba su dviem rupių miltų duonos riekėmis.
  • Ananasų sultys.
  • Sauja džiovintų abrikosų. 
Skaityti kitą puslapį »
1 2
+25
1
  • Nutukimas
  • Antsvoris
  • Bulimija
  • Anoreksija
  • Mityba pagal kraujo grupę
  • Dietų receptai
  • Dietologai

Susiję straipsniai

  • Lina / 2014-05-30 23:19:25

    Nu jo esu 3 kraujo grupes ir va nerekomenduojama valgytit ai ka labiausiai megstu... Nesamone.. Bet gal delt o ir storeju :D

Siųsk savo nuomonę
10 plačiai paplitusių mitų apie svorio metimą
10 plačiai paplitusių mitų apie svorio metimą Kasdien girdime, kaip daugybė skirtingų mitybos specialistų, sporto trenerių ir kitokių ekspertų žeria skirtingus patarimus apie tai, kaip geriausia atsikratyti nepageidaujamų kilogramų. Dažnai nebežinome, kuo tikėti, tad galime jaustis beviltiškai ir išvis nuspręsti nedaryti nieko. Ar ir jūs nusprendėte numesti šiek tiek... +1 / 0 +1
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... +66 / -20 +46
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. III savaitė
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. III savaitė „Jau tris savaites kasdien valgau penkis, o sportuoju du kartus per dieną. Atsiranda rutina, kuri dabar jau džiugina, nes tiksliai žinau, ką valgysiu poryt trečią valandą. Vis dėlto kiekvieną dieną iškyla abejonių, kurias veja šalin tik puiki savijauta ir gražėjantis vaizdas veidrodyje. Trečiąją savaitę nepakitusią... +32 / 0 +32
Su „Figurella“ rezultatų pasieksite greičiau nei sporto klube!
Su „Figurella“ rezultatų pasieksite greičiau nei sporto klube! Dietos ir reguliarus lankymasis sporto klube reikalauja daug laiko ir valios pastangų. Lietuvoje jau spėjęs įsitvirtinti itališkas figūros dailinimo metodas figurella pagrįstas moksliniais tyrimais. Virš 30 metų Italijoje taikomo lieknėjimo metodo esmė ‒ mankštinimasis šiltoje, sandarioje erdvėje. Individualiai... +28 / 0 +28
Laimos Vaikulės 9 dienų dieta – greitas efektas
Laimos Vaikulės 9 dienų dieta – greitas efektas Garsi latvių dainininkė Laima Vaikulė garsėja ne tik dainomis, bet ir pavydėtina figūra. O šią išlaikyti padeda jau kultine tapusi, jos vardu pavadinta dieta. Teigiama, kad laikantis Laimos Vaikulės 9 dienų dietos per 9 dienas galima atsikratyti net iki 9 kilogramų svorio. Todėl tai puikus pasirinkimas, kai greitai (tarkim, prieš... +32 / -7 +25
Laimos Vaikulės dieta. Gintarės dienoraštis. II dalis
Laimos Vaikulės dieta. Gintarės dienoraštis. II dalis Sėkmingai įveikusi tris Laimos Vaikulės dietos plano dienas, Gintarė buvo gyvybinga ir ryžtingai nusiteikusi, tačiau nepamiršo, jog tai dar tik pusiaukelė užsibrėžto tikslo link. Antrojoje dienoraščio dalyje – merginos pamąstymai apie obuolius, sportą ir plikytus pyragaičius, atradimai, patarimai ir... rezultatai! +24 / -2 +22
Stebuklinga sriubos dieta – kur slypi paslaptis?
Stebuklinga sriubos dieta – kur slypi paslaptis? Po pasaulį pasklido sriubų fenomenas – galima valgyti kiek nori, kada nori ir per dvi savaites atsikratyti 8‒10 kg. Neįtikėtina? Apie tokius rezultatus kalba sriubos dietą išbandžiusieji. Forumuose galima rasti įvairių atsiliepimų, diskusijų ir receptų. Susidaro įspūdis, kad daugeliui pavyksta pasiekti norimą svorį vos kelias... +18 / -1 +17
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. II savaitė
Lieknėti su „Kilo.lt“. Juditos dienoraštis. II savaitė „Prabėgo antroji savaitė sportuojant ir valgant pagal „Kilo.lt“ komandos sudarytą planą. Pokyčiai jau matyti. Vis dėlto suvokiau reikšmingą dalyką ‒ itin svarbu susidaryti tam tikrą gyvenimo planą. Ne veltui sakoma, kad dieta turi būti ne vienadienis reiškinys, bet gyvenimo būdas.“ Plačiau apie antrąją tyrimo savaitę... 1 +15 / 0 +15
Kaip visiems laikams pamiršti dietas?
Kaip visiems laikams pamiršti dietas? Skundžiatės, jog niekaip nepavyksta atsikratyti nereikalingų kilogramų ant liemens ir klubų? Pavargote nuo dietų ir nuolatinių jo sukeliamų pasekmių – nuotaikos svyravimų bei „jo-jo efekto“? Tuomet pamirškite visas dietas ir pradėkite propaguoti intuityvų valgymą, kuris leis ne tik pagražinti kūno linijas, bet ir būti... +13 / 0 +13
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems Išgirdus frazę „baltymų dieta“ dažnam žmogui kyla asociacijų su sportininkų mityba. Ir ne veltui. Ši dieta pareikalaus iš jūsų tikro sportininko požiūrio: „Mano kūnas – mano tvirtovė.“ Šią tvirtovę turėsite kantriai ginti, nes klaidos, laikantis baltymų dietos, – neatleistinos. Baltymų dieta išties intensyvi ir... 3 +15 / -3 +12