Mityba pagal kraujo grupę. Meniu

Gegužės 30, 2014 | Viktorija Dačinskaitė
+26
1
Mityba pagal kraujo grupę. Meniu

Daugelis, pabandę maitintis pagal savo kraujo grupę, ima nuolat vadovautis pagrindiniais mitybos principais. Kodėl? Nes mityba, pritaikyta konkrečios kraujo grupės žmogui, teigiamai veikia savijautą ir stiprina imunitetą. Jau rašėme apie mitybą pagal kraujo grupes, vartotinus ir vengtinus produktus, tad šįkart straipsnyje rasite keturių kraujo grupių dienos meniu. O kuri jūsų kraujo grupė? 

Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms

Jei dar nežinote, kokių produktų nevalia vartoti, skirtingas kraujo grupes turintiems žmonėms, o kurie – puikiai įsisavinami, spauskite čia:
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms »

0 (pirmos) kraujo grupės meniu 

0 kraujo grupės žmonės – pirmykščių medžiotojų palikuonys, todėl gerai virškina bet kokią mėsą. Tačiau šiais laikais, kai fizinės energijos išnaudojama žymiai mažiau, šios kraujo grupės atstovams patartina rinktis liesesnę mėsą arba šaltųjų jūrų žuvį. Kad būtų paprasčiau susidaryti kasdienį meniu, pateikiame pavyzdį. 

Pusryčiai 

  • Kriaušė.
  • Virtas kiaušinis.

Pietūs 

  • Nedidelis keptos jautienos ar veršienos žlėgtainis.
  • Romaninės salotos su šviežiais špinatais ir brokoliais, apšlakstytos alyvuogių aliejumi.
  • Ananasų sultys. 

Užkandžiai 

  • Sauja razinų.
  • 4 slyvos.
  • Sauja graikinių riešutų. 

Vakarienė 

  • Konservuotas tunas arba vištiena.
  • Orkaitėje kepta raudonoji paprika, saldžiosios bulvės (batatai) ir svogūnas.
  • Tyras vanduo. 

A (antros) kraujo grupės meniu 

A kraujo grupės atstovai – žemdirbių palikuonys, todėl jiems sveikiausias bemėsis meniu. Žinoma, visiškai atsisakyti mėsos nederėtų, galima valgyti vištienos ar kalakutienos, tačiau geriausias pasirinkimas – sojos mėsa arba žuvis. Pateikiame dienos meniu pavyzdį. 

Pusryčiai 

  • GreipfrutasDvi rupių miltų duonos riekės su riešutų sviestu.
  • Greipfrutas. 

Pietūs 

  • Sojos mėsa arba orkaitėje kepta lašiša.
  • Virtų lešių ir žaliųjų žirnelių salotos su graikiniais riešutais, romaninėmis salotomis, salieru, raudonuoju svogūnu, apšlakstytos alyvuogių aliejumi.
  • Sauja virtų rudųjų ryžių.
  • Žalioji arbata. 

Užkandis 

  • Sauja žemės riešutų.
  • Sauja moliūgų sėklų.
  • Abrikosas. 

Vakarienė 

  • Daržovių sriuba su dviem rupių miltų duonos riekėmis.
  • Ananasų sultys.
  • Sauja džiovintų abrikosų. 
Skaityti kitą puslapį »
1 2
+26
1
  • Nutukimas
  • Antsvoris
  • Bulimija
  • Anoreksija
  • Mityba pagal kraujo grupę
  • Dietų receptai
  • Dietologai

Susiję straipsniai

  • Lina / 2014-05-30 23:19:25

    Nu jo esu 3 kraujo grupes ir va nerekomenduojama valgytit ai ka labiausiai megstu... Nesamone.. Bet gal delt o ir storeju :D

Siųsk savo nuomonę
7 gudrybės sveikesnės mitybos link
7 gudrybės sveikesnės mitybos link Ne paslaptis, kad gerai savijautai labai svarbi sveika mityba. Daugeliui sudėtingos ir alinančios dietos tiesiog nepriimtinos. Tikrai nelengva visą savaitę valgyti vien grikius arba gerti vien daržovių sultis. Beje, reikėtų atsiminti, kad mitybos kraštutinumai netgi pavojingi sveikatai. Kartais užtenka tik šiek tiek pakoreguoti savo... +9 / 0 +9
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui
10 produktų, kenkiančių lieknam liemeniui Lieknas liemuo laikytas moteriškumo simboliu dar viduramžiuose, kai moterys korsetus susiverždavo taip stipriai, kad net sutrikdydavo kraujo apytaką. Šių dienų moterys dėl vapsvos liemens pasiryžusios sporto salėse išlieti daug prakaito, tačiau net ir sunkiausios treniruotės ne visada padeda pasiekti geidžiamų rezultatų. Sporto... +67 / -20 +47
Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms
Grikių dieta – akivaizdūs rezultatai stiprios valios žmonėms Laikantis grikių dietos per savaitę galima atsikratyti iki 10 kg svorio, tačiau visi, pasiruošę išbandyti šią dietą, turi žinoti, kad tai itin griežta ir valios pastangų reikalaujanti dieta. Tačiau tiksliai jos laikantis kiekvieną rytą lipti ant svarstyklių bus tikras malonumas. Taigi, kas tai per dieta ir kaip jos laikytis? 15 +52 / -19 +33
Su „Figurella“ rezultatų pasieksite greičiau nei sporto klube!
Su „Figurella“ rezultatų pasieksite greičiau nei sporto klube! Dietos ir reguliarus lankymasis sporto klube reikalauja daug laiko ir valios pastangų. Lietuvoje jau spėjęs įsitvirtinti itališkas figūros dailinimo metodas figurella pagrįstas moksliniais tyrimais. Virš 30 metų Italijoje taikomo lieknėjimo metodo esmė ‒ mankštinimasis šiltoje, sandarioje erdvėje. Individualiai... +28 / 0 +28
Laimos Vaikulės 9 dienų dieta – greitas efektas
Laimos Vaikulės 9 dienų dieta – greitas efektas Garsi latvių dainininkė Laima Vaikulė garsėja ne tik dainomis, bet ir pavydėtina figūra. O šią išlaikyti padeda jau kultine tapusi, jos vardu pavadinta dieta. Teigiama, kad laikantis Laimos Vaikulės 9 dienų dietos per 9 dienas galima atsikratyti net iki 9 kilogramų svorio. Todėl tai puikus pasirinkimas, kai greitai (tarkim, prieš... +32 / -7 +25
FIT FOOD atsiliepimai – išbandėme trijų dienų sulčių programą!
FIT FOOD atsiliepimai – išbandėme trijų dienų sulčių programą! „Sulčių dietomis domėjausi jau seniai, skaičiau žmonių komentarus, sekiau FIT FOOD „Facebooką“ ir „Instragramo“ paskyrą. Esu bandžiusi tris dienas maitintis vien tirštaisiais kokteiliais (angl. „Smoothies“), bet FIT FOOD siūlo gerti skystas sultis tris ar net penkias dienas. Šios dietos tikslas – išsivalyti... 3 +34 / -12 +22
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala?
Iškrovos diena ‒ didesnė nauda ar žala? Mokslinių tyrimų duomenimis šeriant kirmėles, peles ir bengališkąsias makakas, kitaip rezus beždžiones, 30‒40 % mažiau kalorijų turinčiu pašaru gerokai prailginama šių gyvūnų gyvenimo trukmė. O iškrovos dienų įvedimas į pelių mitybos režimą gerina jų sveikatą ir ilgina gyvenimą. Nors daug išsamių tyrimų apie... 2 +21 / -4 +17
Pasninkas: ar laikysimės jo Advento metu?
Pasninkas: ar laikysimės jo Advento metu? Advento metas – tai šventas laikas, kuomet iki pat Kalėdų patariama nesilinksminti bei skirti laiko pasninkui.. Klaidinga manyti, jog pasninkas – tai dienai, kuomet reikia nieko nevalgyti ir tik gerti vandenį. Ne, taip savęs kankinti tikrai nereikėtų: pasninko metu reikėtų atsisakyti tik tam tikro maisto, sumažinti suvalgomo maisto... +15 / 0 +15
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms
Mityba pagal kraujo grupę – gerai savijautai ir dailioms kūno linijoms Kodėl pavalgius jaučiame sunkumo jausmą, kodėl vieni maisto produktai lengviau suvirškinami nei kiti? Kodėl tunkame ar sergame įvairiomis skrandžio ligomis? Atsakymų daug, vieni mano, kad tai dėl genetikos, kiti – dėl nesveiko gyvenimo būdo. Todėl norėdami išlaikyti gerą fizinę formą ir savijautą dažnai pradedame... 4 +26 / -12 +14
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems
Veiksminga baltymų dieta – tik kantriesiems Išgirdus frazę „baltymų dieta“ dažnam žmogui kyla asociacijų su sportininkų mityba. Ir ne veltui. Ši dieta pareikalaus iš jūsų tikro sportininko požiūrio: „Mano kūnas – mano tvirtovė.“ Šią tvirtovę turėsite kantriai ginti, nes klaidos, laikantis baltymų dietos, – neatleistinos. Baltymų dieta išties intensyvi ir... 3 +15 / -3 +12