10 pamirštų laimingų žmonių įpročių, kurie padeda išlaikyti tvarius santykius

Rugsėjo 24, 2015
+3
10 pamirštų laimingų žmonių įpročių, kurie padeda išlaikyti tvarius santykius

Vaizdas, kai pamatome gatvėje už rankų susikibusią 70-mečių porą, glosto širdį.  Ar jie turi slaptą receptą patvariai meilei? Juk jų santykiai truko metų metus, o daugelis kitų tapo išsiskyrimų ir skyrybų aukomis.  Paaiškėjo, kad daugelį laimingų porų sieja tokios pat priežastys, dėl kurių jų meilė perėjo išbandymų laikotarpį. Tai priežastys, kurias daugelis mūsų esame pamiršę.

Atskleidžiame 10 šių priežasčių.

1. Jie nuolat dalijasi bendrais pomėgiais ir atranda naujų abiem įdomių dalykų

Bendri interesai yra vienas iš dalykų, kurie sujungia laimingas poras ir skatina jas būti kartu ilgą laiką. Kai poros nenustoja dalytis bendrais pomėgiais ir kartu atranda naujus, jos bendrai leidžia laiką ir bendrai juo mėgaujasi.

Bendri pomėgiai neturi būti kokie nors ypatingi. Tai gali būti kas nors visai paprasto – kaip mėgavimasis apsikabinimais po antklode, žiūrint filmą. Dabar pernelyg daug porų užmiršta bendrus pomėgius, kurie juos traukė vienas prie kito, ir yra per daug užsiėmę mėginti suprasti kitus.

Jei santykius kuriantys žmonės turi skirtingus pomėgius ir nesidalija bent vienu bendru užsiėmimu, ilgainiui tai gali pakenkti santykiams.

2. Kiekvieną naktį į miegamąjį jie eina kartu

Daug laimingų porų pripažįsta, kad ėjimas miegoti tuo pat metu yra svarbus norint išlaikyti meilės ryšius. Melissa Orlov, The ADHD Effect on Marriage („ADHD poveikis santuokai“) autorė, siūlo poroms nusistatyti „šventą laiką“, kada eiti miegoti. Tai laikas, kai partneriai kartu dalijasi meile ir intymumu. Orlov taip pat teigia, kad nieko tokio, jeigu partneris praėjus „šventam laikui“ dar turi grįžti užbaigti savo darbų. Svarbiausia yra sukurti ypatingą laiką kiekvienos dienos pabaigoje.

Daug porų šiandien gyvena skirtingomis dienotvarkėmis ir pamiršta, koks svarbus yra intymus laikas prieš miegą. Užuot likę svetainėje žiūrėti televizijos, kai jūsų partneris eina miegoti, prisijunkite prie jo. Galite kartu apsikabinę po antklode žiūrėti norimas laidas.

Šiuo metu poros per dažnai užmiršta liesti savo partnerį ir neapkabina, nepabučiuoja vienas kito.

3. Jie niekada neina miegoti susipykę

Laimingiausios poros teigia, kad tai svarbiausia jų taisyklė. Interviu su poromis, susituokusiomis jau 50–60 m., atskleidė, kad šio patarimo moralė yra daug gilesnė, tai nėra tiesiog klišė.  Ėjimas miegoti susipykus gali būti ilgalaikio apmaudo, kuris patiriamas vieną vakarą susikivirčijus, pradžia.  Prieš imdami snūduriuoti, pripažinkite, kad ginčas nėra reikšmingas jūsų santykiams, ir nuraminkite partnerį pasakydami, jog jį mylite.

Šiandien pernelyg daug porų ignoruoja šią svarbią taisyklę ir eina miegoti supykę. Jeigu tai nuolat kartosis, galima nepataisoma žala santykiams.

"Depresija sergantys vyrai dažnai panyra į azartą keliančias veiklas, kurios sukuria užsimiršimo iliuziją".

Plačiau skaitykite:

Vyrų depresija ‒ ne tik liūdnas veidas

 

4. Jie apsikabina ir pasibučiuoja prieš pradėdami dieną ir ją užbaigdami

Laimingos poros teigia, kad kiekvieną dieną pradeda ir užbaigia apsikabinimu ir bučiniu. Psichologai pritaria, kad apsikabinimai lemia pozityvesnį požiūrį ir geresnę sveikatą. Psichologijos daktarė Andrea F. Polard teigia, kad apsikabinimai padeda išsiskirti hormonui oksitocinui, kuris skatina prisirišimo, ryšio, pasitikėjimo ir intymumo jausmus.

Šiuo metu poros per dažnai užmiršta liesti savo partnerį ir neapkabina, nepabučiuoja vienas kito. Intymumo stoka galiausiai gali atsiliepti santykiams.

5. Jie pasitiki savo partneriu

Poros, kurios viena kita pasitiki, savo santykiuose išvengia didžiulio trukdžio – konfliktų.  Catherine Morris, MFT, pataria: „Pasitikėjimas yra kertinis akmuo kuriant ir stiprinant santykius.“ Jei poras sieja pasitikėjimas ir tikėjimas savo parneriu, šios poros yra laimingos, nes gali pasitikėti savo partneriu, net kai pasidaro sunku.

Atrodo, kad daug porų dabar jungia nepasitikėjimas, kuris tampa santykių dalimi. Galiausiai tai verčia papildomai nerimauti, o santykiai niekada neatskleidžia viso savo potencialo.

Skaityti kitą puslapį »
1 2
+3
  • Depresija
  • Psichosocialiniai sutrikimai
  • Psichoterapijos klinikos
  • Psichologai
  • Psichoterapeutai
  • Tarpusavio santykiai
  • Liūdesys
  • Pyktis
  • Lytiniai santykiai
  • Lytinis susijaudinimas

Susiję straipsniai

Siųsk savo nuomonę
7 priežastys, kodėl verta skaityti knygas
7 priežastys, kodėl verta skaityti knygas Daugumoje šeimų vaikams nuo pat vaikystės kartojama, kad knygas skaityti reikia. Retas pasako, kodėl tai daryti naudinga. Ir vaikai, ir suaugusieji turėtų žinoti ne vieną knygų skaitymo teikiamą naudą. Pateiksime 7 priežastis, kodėl iš tikrųjų verta skaityti knygas ir dažniau pasinerti į stebuklingą jų skleidžiamą šviesą.... +3 / 0 +3
Kaip lengviau atsikelti ryte?
Kaip lengviau atsikelti ryte? Šešta valanda ryto. Ausis pasiekia pats nemaloniausias garsas – skamba žadintuvas. Šįryt jau trečią kartą. „Nusnausiu dar 5 minutes ir jau tikrai kelsiuos“, – dažnas meluoja sau. Kelis kartus atidėlioję, galiausiai išsikrapštome iš lovos, tačiau dar visą pusdienį jaučiamės mieguisti... +55 / -3 +52
Sėdimas darbas „versus“ stovimas ‒ kas laimės?
Sėdimas darbas „versus“ stovimas ‒ kas laimės? Spalvoti aerobikos kamuoliai vietoj kėdžių, nuotaikinga mankšta darbo pertraukų metu, susirinkimai ir posėdžiai parke, premijos už sveikos gyvensenos propagavimą – visa tai atrodo neįtikėtina, tačiau realu. Vakarų Europoje greitai plintanti mada sukurti kūrybišką atmosferą biuruose skatina ne tik darbo produktyvumą, bet ir... 1 +33 / -1 +32
Kaip sureguliuoti sutrikusį miego ritmą?
Kaip sureguliuoti sutrikusį miego ritmą? Kelionės, darbas pamainomis ar viršvalandžiai, švenčių laikotarpis ar pašėlęs savaitgalis – miego ritmą gali sutrikdyti daugelis priežasčių. Sutrikus miegui, naktį ilgą laiką vartomės lovoje negalėdami užmigti, taigi kitą dieną būname mieguisti, irzlūs, ima skaudėti galvą, sumažėja darbingumas. Dažnas neiškenčia... +27 / -1 +26
Tailandietiškas masažas – malonus būdas pasirūpinti sveikata
Tailandietiškas masažas – malonus būdas pasirūpinti sveikata Egzotiškasis Tailandas garsėja ne tik ypatinga augalija, smėlėtomis žydros jūros pakrantėmis ar skaniu maistu, bet ir masažu. Tailandietiškas masažas, išpopuliarėjęs visame pasaulyje, ‒ neatsiejama šios šalies kultūros dalis. Apie jį kalbamės su masažo salono „ReflexPoint“ vadove Kristina Donelavičiūte, kuri... 5 +23 / 0 +23
Sotus alkano neužjaučia. Arba ką daryti, jei nuolat jaučiatės alkani?
Sotus alkano neužjaučia. Arba ką daryti, jei nuolat jaučiatės alkani? Mitybos specialistai pataria – maitinkitės penkis kartus per dieną, mažomis maisto porcijomis. Nepamirškite ypač riboti maistą vakarais, prieš miegą. Deja, ne visuomet skambūs žodžiai ir taisyklės yra lengvai pritaikomos mūsų gyvenime. Darbe kartais neturime laiko net papietauti, o štai vakare – grįžtame ir suvalgome patį... +23 / -2 +21
Kaip pasiruošti pirmam pasimatymui? Tik 3 žingsniai.
Kaip pasiruošti pirmam pasimatymui? Tik 3 žingsniai. Esu vieniša moteris. Jau daugiau nei trys metai neturiu jokio partnerio. Prisipažinsiu, gyvenimas vienatvėje man ne itin patinka. Ką daryti? Vieną dieną ėmiau ir susimąsčiau, kad taip gyventi toliau nebegaliu. Tad nusprendžiau užsiregistruoti į pažinčių svetaines. Mano pašto dėžutę per kelias dienas užpildė krūva... +23 / -3 +20
Ajurvedinis masažas – ne tik prisilietimas, bet ir filosofija
Ajurvedinis masažas – ne tik prisilietimas, bet ir filosofija Tradicinė Indijos medicina, daugeliui žinoma kaip ajurveda, ne veltui laikoma seniausiu pasaulio medicinos mokslu. Pasak ajurvedos specialistų, pagrindiniai šios alternatyviosios medicinos principai buvo užrašyti prieš daugiau nei šešis tūkstančius metų! Pasaulio sveikatos organizacija pripažino ajurvedą... +19 / 0 +19
Ką daryti, kai mūsų kūno „darbininkai“ – sąnariai nebenori dirbti?
Ką daryti, kai mūsų kūno „darbininkai“ – sąnariai nebenori dirbti? „Kūnas be sąnarių – tai kaip automobilis be ratų. Ir kuo anksčiau imi rūpintis tais „ratais“, tuo toliau jie tave nuveža“, - kartą man ištarė šią frazę senyvo amžiaus žmogus. Tąkart į ją rimtai nežiūrėjau, numojau ranka. Apie šios frazės svarbą supratau tik tuomet, kai pradėjo varginti sąnarių ligos. +18 / 0 +18
10 patarimų, kaip sugrįžti į darbą po vasaros atostogų
10 patarimų, kaip sugrįžti į darbą po vasaros atostogų Dažnai juokaujama: niekam taip nereikia atostogų kaip tam, kuris ką tik iš jų sugrįžo. Psichologai tvirtina, kad dėl staigaus persiorientavimo iš atostogų rėžimo į kasdienę rutiną kenčia ne tik darbo kokybė, bet ir žmogaus sveikata. Kad pirmoji diena darbe būtų kuo mažiau varginanti, siūlome jums dešimt patarimų, kaip... +18 / 0 +18